Sunday, May 27, 2012

Girls Direction : 10OSA JUUBEL


Eelmises :


Karru vaatenurk :
Hommikul ärkasin suure peavaluga, ma olin ikka korralikult täis olnud. Vaatasin enda ümber ringi, olin mingis toas. Maas olid minu ja kellegi riided veel. Vannitoa uks läks lahti ja sealt astus välja …

Edasi :

Astus välja HARRY. HARRY STYLES ! ,, Hommikust Kullake ‘’ ütles ta. Jäin teda nagu loll vaatama. Tõusin, tekk ümber mu keha, sammusin tema juurde ja laususin ,, Kullake ? Ma pole su kullake ‘’ ,, Oota mida ? ‘’ panin talle näpu suule ja ütlesin väikse irvega ,, Sa ei tunne mind, ma olengi selline, player ‘’ Korjasin maast oma riided ja hakkasin juba vannituppa minema, et ennast korda seada, aga Harry ütles : ,, Aga sa tõesti meeldid mulle ‘’ ,, Sorri, aga sina mulle mitte ja kust sa tead, et ma meeldin sulle, sa ei tunnegi mind, sa ei tea kes tegelikult Nicole Carmen Celran on ! See vestlus on lõppend ! ’’ rääkisin Harryle tõsiselt ja läksin siis vannituppa. Pesin näo puhtaks ja panin riidesse. Pärast seda läksin alla ja karjusin kõigile, kes magasid ,, Ülesse, tõmmake minema ! ’’. Kõik hakkasid vaikselt tõusma ja osad juba lahkusid ka.
Annu vaatenurk :
Ärkasin kellegi lõugamise peale. Esimese asjana nägin Nialli nägu endaomale väga lähedal. Ta magas . Tõmbusin kohe eemle ja podisesin omaette ,, Iutss ’’ Lükkasin poissi endast veel natuke eemel, nii igaksjuhuks . Panin siis pea uuesti padjale ja jäin magama.
Avasin silmad ja nägin Nialli nägu enda kohal. Ta puuris mind pilguga ja see oli natuke naljakas. ,, Mida sa jõllad, pole varem inimest näinud w ? ’’ küsisin lõbustatult. ,, Ahh, ei midagi, kas sa üldse mäletad mida sa eile korraldasid ? ’’ ,, Mhh, ei, mida ma tegin ? ’’ esitasin küsimuse. ,, Parem on kui sa ei mäleta ’’ podises poiss omaette. ,, Räägi kohe välja, mis ma tegin või muidu ... ’’ ähvardasin . Poiss vaatas mind ootavalt. ,, Või muidu mis ? ’’ Mõtlesin ja lõpetasin oma lause siis ,, Muidu ma tapan su ära ’’ ,, Tapad minu ära, kuidas ? ’’ küsis Niall feigilt üllatust tehes. ,, Vot nii ! ’’ hüüdsin ja kargasin talle kallale ning hakkasin kõditama.
,, Aitab ’’ karjusin Niallile, kes mind juba viimsed 15 minutit oli kõditades piinand. ,, Mina pidin sind kõditama ’’ surusin sõnad kuidagi läbi naeru. ,, Ei tulnud siis välja ’’ lausus poiss. Tuppa astus Jes. ,, Oih, sorri ’’ ütles ta ja taganes. ,, Päästa mind ’’ karjusin talle. Ta seisis kõhklevalt ukse peal. ,, Parem mitte ’’ sõnas ta ja kadus. Lollakas ! Niall, aga ei jätnud mind rahule.
Lõpuks kui me mõlemad olime maas krampides ja väsinud lõpetasime üksteise kiusamise . Olime mõlemad selja peal, ning hingeldasime . Keerasin enda näo tema oma poole, Niall samuti. Olime täpselt kõrvuti . Ta vaatas mulle silma . Esimest korda nägin ära ta täpse silmavärvi . Omg, hello Annu, sa ju hated neid, mäletad !? Keerasin näo ära ja tõusin püsti . Niall tegi sama . Suundusin alla kööki, kus oli Karru, Betty ja Jes . Nad koristasid . ,, Kus sa olid ’’ küsis Betty . ,, Ahh, ma niisama lebotsesin üleval ’’ rääkisin ma . ,, Hah, meie peame siin koristama ja sa niisama vedeled kuskil !? ’’ ütles Karru . ,, Annu valetab ! ’’ karjus Jes ja jätkas siis ,, Nad mürasid üleval Nialliga ’’ ,, Whaat !? ’’ lõugas Karru . ,, Urr, urr, uus kuum paar ’’ mõnitas Betty . ,, Olge vait, me polnud Nialliga . ’’ ütlesin solvunut teeseldes . ,, Vot, seda usun ma juba rohkem ’’ märkis Karru . Kööki astus Niall . ,, Kus kõik poisid on ? ’’ uuris ta . ,, Kõik läksid ära ’’ lausus Betty . ,, Näed ma ei valetand, Niall on ikka siin ’’ hüüdis Jes rõõmsalt . Karru krimpsutas nägu ja saatis mulle küsimusi täis pilgu . ,, Jes ! ’’ käratasin ,, Ole vait ! ’’. Lahkusin köögist . Läksin Karru tuppa ja seadsin ennast korda .
Jalutasin trepist alla . Tüdrukud ikka koristasid ja Niall istus elutoas, vahtis midagi telekast ja pugis võileibu . Pööritasin selle peale silmi ja laususin ,, Enivei, mina tõmban minema ’’ ,, Mhh, ma pean sulle midagi rääkima ’’ ütles Karru . ,, No saame õhtul kokku, ma pean minema ja tudulandi külastama, ma olen niiiiii väsinud ’’ seletasin i’d rõhutades . ,, Ja, nagu meie poleks ’’ podises Jes vaikselt . ,, Vait koer ! ’’ lõugasin talle . Ta saatis mulle vihase pilgu . ,, Kuule, ma ei mõelnud seda ju tõsiselt ’’ ütlesin . ,, Jaja, mida iganes ’’ rääkis tüdruk vaikselt omaette, aga piisavalt kõvasti, et ma seda kuuleks . Läksin välisukseni ja väljusin majast . Ületasin tänava ja läksin enda auto juurde . Avasin uksed lukust ja istusin sisse, alustasin sõitu .
Avasin endatoa ukse . Viskasin koti ja jaki toolile ning vajusin voodisse . Vedelesin seal paar minutit. Siis otsustasin, et vahetan riided ära . Viskasin riided maha hunnikusse ja panin selga mõnusad dressid. Läksin siis voodisse ja pugesin päevateki alla . Vajusin ka peaaegu kohe unne .
Dressid :

Y_large
Avasin raskelt silmad . Kobasin oma öökapilt telefoni järgi . Seal seda, aga ei olnud . Tõusin uniselt ja tuterdasin oma kirjutuslauani . Võtsin tooli pealt koti ning otsisin selle läbi . Ka seal ei olnud telefoni . Katsusin siis enda jakitaskud läbi . Leidsin sealt lõpuks telo . Mul oli 3 vastamata kõnet . Silm peatus mul kellal, mis näitas 21 : 13 . MidaHekki, ma ei magand ju nii kaua ! Jooksin aknani ja tõmbasin ruloo ülesse . Väljas oli pime . Vaatasin siis lõpuks, kes mulle helistanud olid . Kõik kõned olid Karrult . No muidugi, me pidime ju täna veel kokku saama . Valisin Karru numbri ja helistasin talle tagasi .
Leppisime kokku, et Karru tuleb minukale kella 21 : 35’ks ja siis läheme jalutama, kuigi jah, on pime ja värki . Vahetasin käbe riided ja harjasin juuksed läpi ning seadsin need krunni .
Riided, krunn :
( käevõrusi pole ! )
Y_large
Tumblr_lvo3w5rtzc1qa3jido1_500_large
Kiirustasin siis alla ja panin tossud jalga . Kuulsin uksel koputust, avasin kiiruga ukse ja lipsasin ukse vahelt välja . ,, Tsauka ’’ ütlesin tüdrukut kallistades . Ta vastas mulle samaga . Kõndisime natuke aega vaikuses, kuni Karru alustas juttu ...

No comments:

Post a Comment