Wednesday, May 30, 2012

Girls Direction : 12OSA

Eelmises : 





Tegin saalis natuke sooja, venitasin jne ... Lõpuks alustasime ka trenniga . Õppisime mõned uued sammud, tegime veel kava läbi . Samuti tegime ka nalja, nagu iga trenn . Kui hakkasime kava uuesti läbi tegema, tegelikult mina seda VEEL eriti ei oska, oli kuulda kuidas uks lahti läks . Kõik vaatasid ukse poole . Sealt astus sisse ...


Edasi : 


Sealt astus sisse pruunide juustega tüdruk . Ta naeratas lahkelt ja ütles ,, Tsau ’’. Jas vaatas teda korraks ja läks siis ülbelt tema juurde ning küsis ,, Mida sa tahad ? ’’ ,, Emm, ma just kolisin siia ja ma käisin ennem tantsima niiet nüüd ma otsin uut kohta kus ma saaks jätkata ’’ seletas tüdruk viisakalt . Teised läksid ka sinna ainult mina harjutasin omakoha peal samme edasi, muidugi ma ka kuulasin, mis nad räägivad . ,, No, siis võid siit kohe ära minna ’’ jätkas Jas . ,, Mhh, vahet pole, las ta siis tuleb meie trenni ’’ sosistas Betty Jas’le kõrva, aga piisavalt kõvasti, et mina kuulsin seda ja ülejäänud ka . Jas raputas eitavalt pead ja lausus ,, AnnuTibu otsustab seda ’’ Vaatasin üllatunult teiste poole . ,, Nomh, tule siia ! ’’ nõudis Jas . Läksin arglikult sinna ja seisin Char’i kõrvale . ,, Sina otsustad ’’ kordas Jas üle ja jätkas siis, rangemal toonil ,, Sa oled ju ikka minuga nõus, et ta ei tule ! ’’ Vaatasin sellele pruunide juustega tüdrukule otsa, ma ei oskand otsustada . Lõpuks ütlesin ,, Aga, me ei teagi veel mida ta oskab ’’ ,, Õigus ’’ oli Jes minuga kohe nõus ja naeratas laialt . Ka teised noogutasid õrnalt . ,, Ma võin vedada, et ta ei saa hundirattagagi hakkama ’’ ütles Jas õelalt tema üle irvitades . Kuna sellel tüdrukul olid dressid seljas siis ta viskas ainult koti maha ja näitas, mida ta siis oskab . Ta tegi mingid tantsusammud ära ja jäi siis seisma . ,, Ja see ongi kõik mida sa suudad ? ’’ küsis Jas irvitades . ,, Ei, see olid sina ’’ lausus tüdruk ja manas näole laia naeratuse . Irve Jas’i näolt kadus kohe, ta oli suht vihane selle peale, mis talle öeldi . Tüdruk jätakas, ta oli uskumatult hea . Kui ta lõpetas kõndis ta meie juurde . ,, Mine mujale, meie trenni sa kindlasti ei tule ’’ ütles Jas . ,, Aga Annu pidi ju otsustama ’’ märkis Char . ,, No mida iganes ’’ podises Jas ja suunas pilgu siis minu poole, et ma ütleks välja, kas ma tahan teda siia või mitte . Hakkasin juba midagi ütlema, aga Jas segas ikkagi vahele ,, Aga kui sa teda siia tahad, peab keegi ära minema ’’. Saatsin talle vihase pilgu ja ütlesin ,, Mida ? Keegi neist ei lähe ära ’’ ,, No siis tema ka siia trenni ei tule ’’ lausus Jas . ,, Tuleb küll ’’ vaidlesin vastu . Jas jäi mulle korraks imestunult otsa vaatama ja küsis siis ,, No kes siis ära läheb ? Char ? ’’ ,, Mida ? ’’ hüüdis Char . ,, Eii ’’ ütlesin kindlalt . ,, Karru ? ’’ küsis Jas . Karrul vajus selle peale suu lahti . ,, Eii ’’ ütlesin veel kindlamalt . ,, Ma parem lähen ’’ ütles see pruunide juustega tüdruk . ,, Eii ! ’’ ütlesin mina kindlalt ja võtsin talt randmest kinni . Vaatasin Jas’le silma ja laususin siis ,, SINA ! ’’ ,, Mida ? Sa saadad minu minema !!!! ’’ priiskas Jas . ,, Just nii ’’ ,, Kuule, ma olen sinu vastu nii hea olnud, te ei ole sellega ju ometi nõus ’’ ta keeras pilgu teistele tüdrukutele . ,, Aga sina olid küll nõus meie välja saatmisega ’’ märkis Karru ja lähenes sammu Jas’le . ,, Ma ei mõelnud seda nii ’’ vaidles Jasmine vastu . ,, Jaja, aja nüüd, sa pole meist kunagi hoolinudki ! ’’ ,, Te ei saa mind välja visata ’’ ütles Jas lõpuks üleolevalt . ,, Miks mitte ? ’’ küsis Jes . ,, Sest mina olen selle grupijuht ! ’’ ,, Ja selle grupijuhina andsid sa mulle õiguse otsustada, kes trennist lahkub ja mina seda ka tegin, niiet tõmba juba minema ! ’’ ütlesin kindlalt . ,, Ma olin sinu vastu nii hea ja nüüd teed sa nii ? ’’ küsis Jas mind vaadates . ,, Sa nimetad seda heaks ? ’’ küsisin mina . Selle peale jooksis Jas saalist minema .
,, Mis su nimi on ? ’’ küsis Jes lõpuks ja katkestas vaikuse meie ümber . ,, Deisy Anetha, lühemalt Dessu ’’ ütles tüdruk . Noogutasime . ,, Aga kuulge, kui Jas’i enam ei ole, siis on meil vaja ju uut grupijuhti ja mõtleks siis uue nime ka juba ’’ pakkusin välja . ,, Selle grupijuhi valimisega natuke kannatame, aga uue nime võiks küll panna ’’ seletas Char . Kõik noogutasid . ,, Aga, mis me siis paneks ? ’’ küsisin . ,, Mm, ma ei tea ’’ ütles Karru . Korraga läks saaliuks lahti ja sisse kargasid one directioni poisid ,, Girls ! ’’ hüüdsid nad kõik kooris rõõmsalt . ,, Jälle see direction ’’ podisesin . ,, Olemas ! ’’ kilkas Jes . ,, Mis asi ? ’’ küsis Char . ,, Nimi ’’ ütles Jes . ,, Noh ? ’’ küsisin mina . ,, No kui poisid tulid sisse karjusid nad ,, Girls ’’ ja sina podisesid ,, Direction ’’ no ja Girls Direction ju sobiks ’’ Alustasin protesteerimist ,, Esiteks, ma ei podise Kuigi tegelt ma tegin seda, aga ikkagi ! Teiseks me ju ahviks one directionit ning kolmandaks, see nimi ei sobi ’’ ,, Te ei ahvi meid kui te kasutate sõna ,, direction ’’ ’’ ütles Liam . ,, Nii, selle nime panemegi ’’ ütles Char rõõmsalt . ,, Ei ’’ jätkasin protesteerimist . ,, Hääletame ’’ pakkus Karru välja . ,, Kes on Girls Directioni poolt ? ’’ küsis Betty . Kõik tõstsid käed, väljaarvatud mina, isegi one directioni poisid tõstsid käed . ,, Nii, otusustatud ’’ ütles Karru . ,, Mina ei nõus ’’ podisesin . ,, Annu palun ’’ ütlesid kõik tüdrukud ja tulid minu juurde, ka poisid ühinesid nendega . Lõpuks ma ka nõustusin .
,, Venna, miks te üldse siia tulite ? ’’ uuris Char Harrylt . ,, No, me tulime tegelt selle peo pärast, kuhu meil on kaaslasi vaja ’’ . ,, Ahsoo ’’ ütles Char . ,, Mis peo pärast ? ’’ küsis Betty segaduses olles . ,, Nomh, poistel tuleb mingi pidu ja siis nad kutsusid meid kaaslasteks ’’ seletasin lühidalt . ,, Ohh, tegelt võiks ju minna ’’ ütles Betty . Karru noogutas . ,, Mulle sobib ’’ ütles Jes Zaynile naeratades . Zayn naeratas vastu ja Liam, kes seda eemalt vaatas krimpsutas nina . ,, Aga valige endale siis kaaslased välja, mul on juba olemas ’’ ütles Char . Niall haaras minult käest kinni ja naeratas mulle . Pööritasin ainult silmi . Zayn oli Bettyga, Liam Jes’ga . Harry, Dessu, Karru ja Louis seisid ainult üksi . Kohe kui Harry nägi, et Karru on veel vaba jooksis ta tema juurde . ,, Mina sinuga küll ei tule ’’ ütles Karru . ,, Lähed küll ’’ hüüdsin Karrule naerdes . Ta näitas mulle ainult keelt ja jäi nõusse, et ta on Harryga . Dessu kõndis siis Louisi juurde ja Lou võttis ta endale käevangu . Jes kergitas nende suunas kulmu . ,, Kuna see värk on ? ’’ küsisin . ,, Homme ’’ ütles Niall vaikselt ja arglikult . ,, Juba homme !!! ’’ priiskas Karru . Kõik poisid noogutasid . ,, Ooookei ’’ ütlesin kahtlevalt ja jätkasin siis ,, Aga tema on Deisy Anetha, lühemalt Dessu ’’ suunasin käe Dessu poole . Ta naeratas kõigile armsalt . ,, Aga davai, meie lähme nüüd Dessu ja Karruga šhoppama ’’ ütlesin ja võtsin mõlemad tüdrukud käevangu ja lahkusime saalist . ,, Sobib ikka ? ’’ küsisin riietusruumi jõudes Dessult üle . ,, Jaa ’’ vastas ta ja hakkas riideid vahetama . Kui valmis saime läksime minu autoga kaubamajja .

Käisime paarist poest läbi ja läksime siis mingisse kohvikusse ja tellisime endale kohvi . Kuulsin kuidas mulle tuli sõnum . Võtsin oma telefoni ja avasin sõnumi, seal oli kirjas : ...

No comments:

Post a Comment