Sunday, May 13, 2012

Girls Direction : 2OSA


Vana :


Üks poisdest, kes mulle ennem vilistand oli vaatas minu poole ja tegi silma. Naeratasin talle võluvalt vastu. Keegi koputas mu õlale, keerasin ennast ümber mulle vaatas ülbelt otsa blondide juustega tukapede, kelle nimi oli vist olnud Elina. Ta ütles mulle ,,…’’

Edasi :

Ta ütles mulle ,,Heii sina bitch ää, hoia sellest poisist eemale !’’ ta suunas näpu selle poisi poole, kes mulle silma tegi, nimi oli Kevin. ,,Õuu Justin Bieber, sa ei käsuta mind, eksole !’’ laususin talle ülbelt vastu ning keerasin ennast ümber. Tund möödus igavalt. Järgmine tund oli, kuntsiti õpetus. Sisenesin klassi ning istusin ühte pinki. Panin endale klapid pähe ja lebotsesin niisama. Nägin enda poole tulemas Elinat ja veel kahte tüdrukut. Panin muusika pausile. Elina tuli minu juurde ja ütles ,, See on siin minu koht, niiet tõmba minema, eks ! ‘’ ,,Aga vot nüüd on minu’’ tõstsin jalad laua peale ning lisasin veel ,,Aura ära eks,,. Viibutasin käega, et ta minema läheks. ,,Tead…’’ ütles ta, aga ta sõbrannad tirisid ta endaga kaasa. Hakkasin hoopis TheHitsRadio’ t kuulama, sealt tuli hetkel Cono Maynardi laul ,,Can’t say no’’. Lasin jalad tagasi laua alla ja peagi tuli minu juurde üks plika. Ta istus minu kõrvale maha. Närisin nätsu ja passisin mis ta teeb. Ta tõstis oma kuntsti tarbed lauale ning pöördus siis minu poole. ,, Elena ‘’ ütles ta. ,, Anett ‘’ vastasin, tõmbasin taskust nätsupaki välja ning suunasin tema poole, ta võttis sealt 4 nätsu. ,, Heii, õgard ! ‘’ protesteerisin. Ta ainult naeris ning surfas oma IPodis edasi. See tund oli eluigav. Õpetaja pani meid midagi joonistama ja ülejäänud aja plätras meile mingitest joonistamistehnikatest või midagi sellist, ega ma nagunii ei mõikand. Sikutasin taskust oma IPhone välja ning vaatasin kella. 5 minutit veel.
IPhone :
541231_192699620850816_100003323381744_308696_2088816675_n_large

Ohkasin ja hakkasin oma prantsuse keele vihikule midagi sokerdama. ,, Anett, näita oma tunnitöö ette ‘’ ,,Ähh ? ‘’ küsisin. Õpetaja tõmbas mul klapid kõrvast välja ja kordas oma küsimust. Näitasin talle oma prantsuse keele vihikut, mille peal ilutses kriipsujuku. ,,Meie tänane teema oli lapsepõlv ‘’ ütles õpetaja rangelt. Karm mutt.Pärast lühikest mõttepausi laususin : ,,No, aga mul on ju teema kohane pilt. Ma joonistasin nii nagu ma väiksena joonistasin, lapsepõlves siis. ‘’. Õpetaja kergitas kulmu ning lausus ,, Järgmiseks tunniks korralik pilt, palun ‘’ Jaja, mida iganes,mõtlesin. Kell käis, nüüd hakkas prantsuse keel. Selles tunnis sain ma sõimata sellepärast, et mul oli vihik juba ära soditud jne, suht pohhuj mul tegelt. Algas lõunapaus, ometi. Võtsin kapist oma lõuna, vitamiini mahla ja õuna, seejärel suundusin kooliõuele, istusin puu alla maha ning uurisin endast mööduvaid inimese, samalajal neid vaikselt komenteerides. ,, Sul kohe nii igav jah ‘’ ütles keegi, minu kõrvale tulles. Vaatasin ülesse ja nägin Elenat. ,, Mhhm ‘’ vastasin talle lühidalt ning jätkasin ,, Kuule lähme minema !? ‘’. Elena ei vastand midagi ning ma tõusin püsti ja tirisin ta endaga kaas, kapide juurde. Ta võtis kapist oma asjad ja me läksime. ,,Oota sa ei võtagi midagi ? ‘’ uuris ta enne majast väljumist. Raputasin eitavalt pead ning me jätkasime oma teekonda.
Parklassse jõudes istusime mu autosse ,, Kus sa elad ? ‘’. Ta seletas mulle midagi ,, Ma ei saa aru, sõida ise ! ‘’ laususin ja me vahetasime kohad.
Peatusime suure ja ilusa maja juures. Astusin autost välja ,, Sul keegi kodus on ? ‘’ uurisin. ,, Ei ‘’ vastas Elena. ,, Kuule, me võiks päevitada ?! ‘’ pakkusin välja. ,, Mhhm, aga lähme ülesse, ma laenana sulle mingeid bikiine ‘’ ,, Olks ‘’ Läksime tema tuppa ning ta andis mulle ühed bikiinid, panin need endale vannitoas selga.
Elena bikiinid :
480247_373906209310926_224388840929331_1282427_1046533110_n_large
Minu bikiinid :
Tumblr_ljjy21bdqh1qamdqso1_500_large
Päevitasime tagahoovis, seal oli ka bessein. ,, Anna oma nutipann, ma tahan kella vaadata ‘’ Tõusin püsti ning ta ulatas mulle oma telo. Tagastasin selle talle peagi ning suundusin basseini juurde ja katsusin varbaga vett . Korraga keegi tõukas mind seljatagant. Ma maandusin basseinis, tõusin pinnale ja nägin enda ees naervat poissi, Kevinit. ,, Hey monkey ! ‘’ ütles ta mulle naljakalt. ,, Hey monkey ass ‘’ ütlesin talle irvega. ,, Kullake, ära räägi nii ‘’ lausus ta õrritavalt. ,, Okei issi, aga palun kaka püksi ‘’ ütlesin talle kutsika silmi tehes. ,, Sorri kullake, aga ma kardan, et sa jõudsid juba ette ‘’. Hõhh, ta ajas mu närvi ! ,, Laku mu pe*set ‘’ ,, Kui ma vaid saaksin ‘’ lausus ta laialt naeratades. Silmitsesin teda vihaselt. ,, Sa näed vihasena nii seksikas välja ‘’ ütles poiss. ,, Pista pauk kinni ja tõmba nah*uj ! ‘’ röökisin talle. ,, Kui kullake nii tahab ‘’ ütles ta mulle ja lahkus, sest sai aru, et ma olen teda kohe valmis veega pritsima, hüüdsin talle veel järgi ,, Aitähh Issi ‘’. ,, Mu vend on jobu, ma tean ‘’ ,, On jah ‘’ laususin vihasena ning vinnasin ennast basseinist välja. ,, Tead millise issina ma teda ette kujutasin ? ‘’ küsisin kavalalt naeratades. ,, Nomh ? ‘’ küsis Elena lai naeratus näol. ,, Selline paks ja Zorro – vuntsidega ja siis on ta veel kiilakas, aa ja lõualott on ka, aga ta poleks küll minu issi ‘’ Elena ainult naeris ja lausus lõpuks ,, Lõualott, si*akott ‘’ ,, Phh… ‘’ purskasin naerma. ,, Kuule, aga läheks šhoppama ? ‘’ küsisin. ,, Aano davj ‘’. Läksime ülesse ning tegime ennast korda.
,, Miks sa ei öelndud, et Kevin Miller su vend on ? ‘’ küsisin autos sõites. ,, No kuule loogiline ju, kui mina olen Elena Miller ‘’ rääkis tüdruk . Elena võttis mingi CD ja pani selle käima . ,, Kesasjad laulavad ? ‘’uurisin . ,, One Direction, nad nagu tõsiselt meeldivad mulle, nagu oomaigaad, aga noh poisid on nunnud, aga lemmikut mul pole, mul on ju Alex ‘’ seletas tüdruk. ,, Hah, sulle likeb pede direction ? ‘’ küsisin naerdes. ,, Mhh, ole vait ‘’ ütles Elena solvunud toonil. Hakkasin selle peale veel rohkem naerma . Vaatasin tema poole, ta jõllitas ainult otse jooksvat teed. ,, Mhh ‘’ patsutasin ta selga ja jätkasin ,, Ära solvu, okei, noh ma olen vait, aga mulle nad tõesti ei meeldi ‘’ ,, Nojamh siis ‘’ vastas ta . Ülejäänud tee sõitsime me vaikuses, taustaks ainult mürisev mootor, isegi muusika, mis Elenale , Meeldis ‘ oli kinni pandud.
Lõpuks peatusime ühe kaubanduskeskuse parklas, kuhu Elena oli mind juhatand. Astusime autost välja ning sisenesime kaubanduskeskusesse. ,, Ega sa minu peale solvund pole ? ‘’ küsisin kindluse saamiseks üle . ,, Eii ‘’ vastas ta ning tõi naeratuse enda näole. Läksime ühte pesupoodi. Elena kadus kuskile riiulite vahele ära. Peagi ma ta ka leidsin ning sain uuesti kaubale keskenduda. ,, Ahsoo, niiet luuseri plika on leidnud endale uusi sõpru ‘’ ütles ...

No comments:

Post a Comment