Sunday, May 13, 2012

Girls Direction : 4OSA


Vana :


,, Nutellasaia ’’ kilkas ta rõõmsalt, kui mu ema talle saiale nutellat määris. ,, Mina ka, mina ka ’’ kilkasin teda järele tehes. ,, Sa oled totu, Annu ’’ ütles ta huuled solvunult pruntis. Hakkasin kõvasti naermas, ta tuli ja virutas mulle käega vastu pead õrnalt. ,, Emme kuule kas nelja aastastele on ka poksitrennid olemas ? ’’ küsisin naljatades. ,, Anett, jäta ! ’’ ütles ema. ,, Oi õigus jah, sulle sobivad paremini sumotrennid ’’ laususin naerdes ja paitasin oma õe pead. ,, Ole kuss ! ’’ ütles ta mulle, solvunult. Kohe kui ta oma nutellasaia sai oli tuju jälle laes.




Edasi :


Läksin istusin diivanile. Sättisin ennast mõnusalt teki alla ja olin jube mugavas asendis ka. Telekast tuli mingi mõtetu seriaal. Hakkasin diivanilt pulti otsima, seal seda, aga polnud. Lasin siis silmadega üle elutoa, silm jäi püsima teleka kõrval, pult oli seal. Damn ! Panin teleka kinni ning läksin oma tuppa. Vahetasin riided ja pugesin voodisse, peagi ka uinusin.
4 PÄEVA HILJEM :
( Mina : M Elena : E )
M : Tsau
E : Tsauki
M : Kuule sa valma w ?
E : Jeah
M : Olks, aga ma kohe su maja ees ka, niiet tsauka
E : Okk, tsau
Panin kõne kinni ning seadsin mõlemad käed jälle roolile. TheHitsRadios hakkas just ,, Live my life ’’. Panin põhja selle ning lõugasin kaasa. Jäin pidama ühe foori ees, mis näitas punast tuld, see oli natuke enne Elena maja. ,, Heii Annu, sa oled lauldes veel seksikam’’ hüüdis Kevin, kes oli oma autoga minu kõrval. Näitasin talle keskmist näppu ja viskasin teda ühe ploomiga, mis oli kõrvalistmel karbis. ,, Hei, mida sa teed ?’’ küsis ta oma pükse vaadates. Siis suunas ta pilgu teele, autosi ei tulnud ja ta hakkas punasega üle sõitma. Korraga kargas kuskilt politsei välja ning võttis ta vahele. Olin seal krambis. Tuli muutus roheliseks ja ma sõitsin üle ristmiku. Peatusin Elena maja ees. Ta tuli autosse ,, Tsauu’’ ütles ta. Vastasin samaga, sealt edasi sõitsime klubisse.
1 KUU HILJEM :
Oli õhtu, väljas oli juba pime. Läksin akna juurde ja piilusin läbi kardinate välja, otsustasin, et teen akna lahti. Avasin vaikselt akna, suur, külm tuuleiil puhus mu tuppa sisse. Ehmatasin ja lõin akna suure pauguga kinni. ,, Vähh, vastik ’’. Kuulsin, et mu telefon helises. Hüppasin voodile, ekraanil viluks , ElenaTips’. Vastasin koheselt kõnele ( Mina : M Elen : E )
M : Ja, tsauu
E : tsau, kuule
*Vaikus*
M : Ee, hallo !
E : Ma kolin ära * lausus elena vaikselt *
M : mida !?!?! * karjusin telefoni *
E : Mhhm
M : Kuna ?
E : Juba täna lahkun
M : Eii, mida ? See pole võimalik !
E : Ma pean pakkima minema, tsau
Panin kõne kinni, midagi vastamata, olin vihane, samas kurb. Läksin viskasin ennast voodile pikali ja jõllasin lage.
Kuulsin äratuskella, avasin oma silmalaod vaevaliselt. Vaatasin enda ümber ringi.Mida, ma magsin riietega !? Tõusin istukile, hõõrusin oma nägu ja seejärel tuterdasin vannituppa. Pesin näo ja hambad. Harjasin juuksed läbi. Panin riidesse, tegin soengu ja meigi.
Riided :
Y_large
562680_418926998120808_123082367705274_1801636_881950120_n_large
423095_407988185885356_210285992322244_1795965_1019547334_n_large

Sammusin uniselt trepist alla. Maja oli kahtlaselt vaikne ja tühi. Läksin kööki ja vaatasin seinakella, see näitas 9 : 19. Vaatasin seda veel natuke aega, olin justkui ühele kohale kinni kiilunud. Lõpuks vedasin oma pe*se tagasi magamistuppa, voodisse. Otsustasin, et kooli ma täna ei lähe, kuna olin juba niigi hilinenud. Saatsin veel emale ruttu sõnumi :
Tsauu,
Mul paha olla ja pea valutab, ei lähe täna kooli
xxxAnnu
Seejärel ma uinusin.
Hommik :
Hommikul kui äratuskell helises olin kohe püsti. Läbisin kiireti hommikused rutiinid ja suundusin siis kooli.
Riided :
312206_270671909650752_143104149074196_837705_781687593_n_large
Tumblr_m0h4zpm6kf1qjr6mfo1_500_large
Tumblr_m24fooyapu1r5nzb5o1_1280_large

Seekord tegin isegi tunnid kõik ilusti kaasa ja värki.
Väljusin just Prantsuse kelle klassist ja istusin ühele toolile / pingile, mis koridoris oli. Otsisin oma IPhone välja ja saatsin Elenale sõnumi. Kuulsin kuidas keegi ütles : ,, Heii Annu ’’ tõstsin pilgu IPhone ekraanilt ja nägin Elinat. Tõusin ja läksin tema juurde. Alustasin ülbelt juttu ,, Esiteks, sinu jaoks pole ma , Annu ’, teiseks ära räägi minuga, kolmandaks hoia minust eemale, neljandaks saa juba aru, et emme ei luba mul sitaga suhelda ! ’’. ,, Ma pole mingi sitt ’’ karjus ta mulle ärritunult. ,, isegi ? ’’ küsisin imestunud nägu tehes. ,, Oi Elina sai vihaseks w ? Veel üks sõna ja ma taon sul näolapi sisse !’’ lõugasin. ,, hah, ma jõuan nagunii ette ’’ lausus ta, irve näol. ,, Oi juba kardan ’’ ütlesin naljatades. ,, Peaksidki, tüdrukud !’’ lõugas ta lõppu. Nurga tagant ilmusid nähtavale Emma, Amanda ja veel kaks tüdrukut, keda ma ei tundnud.
Kaks tüdrukut, keda ma ei tundnud :
198082_200070916679578_100000300124679_696759_5784426_n_large
522170_231989243567349_100002688266187_339976_873335231_n_large

Nad haarasid minust kinni, ma küll rabelesin ja mõni neist sai minu käest paar tugevamat hoopi näkku, aga varsti ma väsisin. Elina lähenes mulle ja ...

No comments:

Post a Comment