Wednesday, June 6, 2012

Girls Direction : 15OSA JUUBEL

Eelmises : 





Alguses kõik tutvusid omavahel ja rääkisid juttu . Lõpuks uks priskem mees, kes selle ürituse vist korraladas alustas juttu . Ta pläras mingit oma teemat seal . ,, Sa oled nii armas ’’ ütles Niall mulle . Togisin teda õrnalt ,, Kuss, ei ole ’’ Niall togis mind vastu natu kõvemini ,, Oled küll ’’ Togisin teda veel kõvemini ja ütlesin ,, Ei ole ’’ Niall hakkas mind uuesti togima, aga ...




Edasi : 


 Mingi mees koperdas talle otsa, ta jäi jalule, aga Niall kes mind just togida tahtis koperdas minu peale ( teised seda ei näinud, samuti ka mina [ Anett ] ) ja ma kukkusin . Kõik vaatasid minu poole . Ma olin maas, mu kinga konts oli murdnud, fotograafid tegid minust pilti . Ma punastasin kohutavalt . Niall suunas käe minu poole, et mind püsti aitada . Tema käe võtmise asemel, panin talle hoopis bitchlap’i ja ütlesin ,, Seda ma sulle ei andesta !!!!! ’’ . Tõusin püsti, Võtsin ka teise ( terve ) kinga jalast ära ning jooksin sealt minema . 

Kingad visaksin ma esimesse prügikasti, mis tänaval mul ette jäi . Kiirkõnnis läbisin ühe tänava teise järel, vahepeal hakkasin jooksma . Ma olen suhteliselt vastupidav, seega ma ära ei väsind, kiirendasin hoopis tempot . Pisarad mu silmadest tikkusid välja, kui ma meenutasin kuidas kõik naersid, kui ma kukkusin, sest Niall otsustas mind mingi megatugevalt togida . Koju jõudes haarasin kohe paberi ja pastaka, kirjutasin kirja, sisu oli midagi sellist, et nad võtaks oma asjad ja lahkuks mu majast . Võtmed jätaksid postkasti .

Kuulsin kuidas keegi ukselingi alla vajutas . Jooksin käbe garderoobi, peitu . Ei tahtnud kellegagi rääkida . Nad käisid päris kaua ringi ja otsisid mind . Korraga läks garderoobi uks lahti, ma olin riiete sees peidus . Nägin, et see oli Dessu . Ta vaatas ringi, kuid ei leidnud mind . Ta hakkas juba riiete poole tulema, kuid Betty hüüdis alt . ,, Siin on kiri Annult ’’ kuulda oli kuidas kõik jooksid kööki, Betty juurde . Varsti nad ka lahkusid . Korjasin käbe asju kokku, et siit minema saada . Põhiliselt võtsin, riideid, jalatseid, pesu, osad meigid ja mõned ehted, samuti ka läpa, kuna ei teadnud, kauaks kavatsen ära minna . Läksin siis vannituppa . Vaatasin oma tuule poolt ära lõhutud soengut, laiali nutetud meiki ja räsida saanud kleiti . Harjasin juuksed läbi, pesin meigi maha ning vahetasin riided ja läksin . 

Riided : 

Y_large
Tumblr_ljksuchyiz1qbyxrvo1_500_large

Olin endale juba takso ka järgi kutsunud . Istusin taksosse ja suundusime hotelli poole, mille nime ma olin taksojuhile andnud .


Pugesin hotellis teki alla ja võtsin läpa endale sülle . Läksin Twitterisse . Vaatasin neid tweete, mis Niall oli teinud . ,, AnnuNunnuga sööma, jei :D ’’ ,, Omg, see kõik oli lihtsalt nii feik, tahtsid mind lihtsalt kõigi ees alandada, sa oled ju kuulus, kuidas ma küll sain sind usaldada, ime, et sinust midagi oleksin teadnud, ma vihkan sind ’’ arutlesin kõvasti Nialli pilti vaadates . Lõin läpaka kaane kinni, tõstsin selle maha, kustutasin tule ja jäin tuttu .

Char’i vaatenurk :

Hommikul pärast seda kui olin ennast riide pand ja kavatsesin Jes’le callida, et minna välja hängima, ei leidnud ma oma telo . ,, Mm, kus ma seda viimati küll nägin ? ’’ küsisin endalt kõvasti . Siis mulle meenud . Jooksin ruttu alla, tõstisin lauatelefoni hargilt ja valisin Jes’i numbri . Leppisime kokku, et me saame Annu maja juures kokku . Tegin veel käbla patsi ja lahkusin majast .

Varsti jõudsin Annu maja juurde, Jes juba ootas mind . Me proovisime postkastist võtmeid kätte saada . Pärast 15 minutilist üritamist see meil siiski õnnestus . Keerasin maja ukse lahti ning läksin majja . Jooksin teisele korrusele, et Annu laualt oma telo võtta, aga märkasin ka, et Annu osad asjad on kadunud . Damn, kuidas me nii lollid olime, ta ei jõudnud ju nii kiiresti asju võtta ja lahkuda ! Rääkisin seda ka Jes’le ning teavitasime ka teisi .

Annu vaatenurk :

Tellisin endale just kuuma tee . Olin haige, no ime ka pole, kui ma jooksen mitu kilomeetrit paljajalu kesk – oktoobris . Uksele kõlas koputus . Ometi ! Läksin avasin ukse, et ome tee saada, seal, aga seisis hoopis Niall . Tahtsin ukse ruttu kinni lükata, aga ta pressis ennast sisse . Taganesin paar sammu, Niall alustas juttu ,, Palun anna andeks, minu taga mingi mees tõukas mind ja ma koperdasin sulle otsa ja noh sa siis ... kukkusid ’’ ,, Ära aja teiste peale, tead kuidas ma sind VIHKAN ! ’’ röökisin talle ja jätkasin ,, Sina ei pidand seal maas olema kui minu üle naerdi, sa seisid kõrval ja naersid koos teistega ! ’’ ,, See ei ole nii ’’ ütles Niall rangelt . ,, On küll ! ’’ karjusin tema peale ja lõin talle bitchi . ,, Mille eest see veel oli ’’ küsis poiss põsest kinni hoides . ,, Mille eest see veel oli ’’ tegin teda järgi ,, Selle eest, et sa selline haige värd oled ! ’’ ,, Igaüks räägib enda eest ! ’’ ütles ta mulle . ,, Ole vait, meie vahel on nüüd sõda ! ’’Ka Niall oli juba ärritund ,, Ole vaaaaait ! Meie vahel on nüüd sõda ’’ tegi Niall mind väikse lapse häälega järgi . Läksin lükkasin ta uksest välja . Panin selle pauguga kinni ja vajusin mööda ust maha, pisarad mu silmadest hakkasid välja tungima ? Miks ma nutan, Niall pole ju minu jaoks keegi ! Kuidas ta mu üldse leidis !? Kuulsin uksele vaigset koputust . 

Tõusin vaikselt, pühkisin kiiruga pisarad ära ja avasin ukse . Sain oma tee kätte, ning palusin, et mulle hästi palju šhokolaadi toodaks . Varsti toodi mulle ka mu šhokolaad . Läksin voodisse ja hakkasin sööma . ,, Miks ma üldse masetsen ? ’’ küsisin endalt . Panin šhokolaadi kõrvale ja läksin läpasse . Hakkasin uudiseid lugema . Kõik ajalehed ja ajakirjad kirjutasid sellest kuidas Niall James Horani kaaslane oli maha käind . Samuti kirjutati ka, et kas ma olen Niall uus girlfriend jne ... Panin läpakakaane kinni ja seadsin selle kotti . Suundusin vannituppa, pesin seal hambad ja näo . Seejärel panin riidesse ja tegin soengu . 

Riided ning soeng : 

Y_large
Tumblr_m4jaz76fie1rnsevgo1_500_large

Võtsin oma koti, lükkasin jalatsid jalga ja lahkusin toast . Alla jõudes maksin arve ja sõidsin taksoga koju .


Takso peatus maja ees . Astusin välja, võtsin oma koti, suundusin postkasti juurde . See oli tühi, võtmeid polnd . Pööritasin silmi ja läksin ukse juurde, muidugi oli see lahti . Läksin majja sisse ja kohe jooksid trepist alla Betty ja Jes .

 ,, Mida te siin veel teete ? ’’ küsisin tüdinult . ,, Kus sa olid ’’ karjusid mõlemad tüdrukud koos . ,, Muideks küsimusele küsimusega ei vastata ! ’’ laususin ning kordasin oma küsimus ,, Mida te siin teete ? ’’ Tüdrukud vaatasid korra üksteisele otsa ja siis ütles Betty mulle lähenedes ,, Sinu pärast muretsesime ’’ ,, Minuga on kõik ,, OK ’’ , minge minema nüüd palun ! ’’ ütlesin neile vihaselt ja jooksin ülesse .

Oma tuppa jõudes, tõmbasin ukse enda järel kinni ning läksin istusin voodisse . Otsustasin oma koti lahti pakkida . Tõmbasin selle voodi peale, võtsin asjad kotist välja ning panin need oma kohale . Pärast seda läksin alla . Otsisin igast rohte kokku ja sõin neid siis vajalikus koguses sisse, et kiiremini terveks saada . Võtsin taskust oma telefoni, mul oli üks uus sõnum ja see oli NIALLILT, avasin sõnumi ja ... 

No comments:

Post a Comment