Friday, June 15, 2012

Girls Direction : 20OSA JUUBEL

Eelmises : 





Olime pargis . ,, Ma lähen ostan sealt jäätist . ’’ ütlesin ja näitasin eemal asuva jäätisekäru poole . Mõlemad noogutasid . Läksin seisin jäätise järjekorda . Vaatasin korra tagasi pingi poole . Elena ja Henry suudlesid . ,, Cute ’’ podisesin omaette . Märkasin ees kahte tuttavat peanuppu . Liikusin nende poole . Need olid ...




Edasi : 


Need olid Betty ja Zayn . ,, Mida te ... koos ... siin ? ’’ ,, Emm, me tulime Zayniga lihtsalt jalutama ’’ ütles Betty kohe . ,, Ahah, okei, saan aru ’’ laususin natuke pervo häälega . Betty kortsutas minu suunas kulmu . Proovisin naeru tagasi hoida ning läksin eemale .

Kui lõpuks ka oma jäätised kätte sain, ning ümber pöörasin nägin eemal puu juures vist Nialli . Rahvas liikus ette . Trügisin nende vahelt läbi, kuid enam ei näinud puu juures kedagi . Viisin jäätised Elenale ja Henryle . ,, Hakkame minema, ma ei tunne ennast hästi ’’ sõnasin . ,, Oi kullake on kõik hästi ? ’’ muretses Elena . Noogutasin õrnalt . ,, Mis kell on ? ’’ uuris Henry . ,, 18 : 02 ’’ vastasin . ,, Oijah, meil läheb kell 19 : 00 buss, me sõidame Manchesteri ja ülehomme tagasi koju ’’ ,, Okei, aga ma viin teid siis bussijaama ? ’’ küsisin . Mõlemad noogutasid ning me suundusime auto juurde .

Bussijaamas jätsin veel Elena ja Henryga hüvasti . Eriti Elenaga, sest me ei näe ju päris pikka aega või nii . Kallistasin teda veel viimast korda ja siis nad pidid minema . Jälgisin kuidas nad bussi sisenesid ja oma kohtadele istusid . Buss hakkas liikuma . Lehvitasin neile, samuti ka nemad mulle . Läksin tagasi auto juurde ja alustasin sõitu poodi .

Sisenesin toidupoodi . Otsustasin täna endale teha pitsat . Ostsin vajalikud asjad ning natuke süüa veel .

Astusin just ühe riiuli tagant välja ning kohe kadus kellegi hele peanupp teise riiulitaha . Kas see oli Niall ? Jooksin sinna, kuhu poiss oli kadunud . Kedagi seal enam polnud . Võtsin ruttu oma toidukorvi ja kiirustasin kassasse . Maksin ära ja läksin koju .

Lükkasin just pitsa ahju kui mul tekkis mõte kutsuda Karru siia . Otsisin ruttu kotist oma telo ja callisin talle . ( Mina : M Karru : K )

M : Tsau musi

K : Tsau musisem

M : Tobuke, minukale viitsid

K : Awwjeah, olengi, ikka

M : Davai, ootan

Panin kõne kinni, ning tõin ülevalt oma läpa . Panin selle söögilauale ja avasin kaane . Logisin ennast msn’i, Twitterisse ja FaceBooki sisse . Vaatasin ruttu FB’s oma teated ära, kui juba oli kuulda kuidas välisuks lahti läks ,, Annnnnnnu !!!!! ’’ oli kuulda Karrut karjumas . Jooksin koridori . ,, KARRU ! ’’ hüüdsin vastu ja me kallistasime . Pärast seda võttis ta jalatsid ära ning tuli edasi .

,, Oi, mis head lõhnad ’’ märkis ta . ,, Njaa, ma teen pitsat ’’ ,, Pitsa ! Pitsa ! Nämmi ! ’’ kilkas tüdruk nagu väike laps . Hakkasin selle peale naerma . Tegin teloga ruttu pilti ka . Üli nunnu pilt jäi . Tweetisin selle kohe Twitterisse ka ja lisasin sinna veel teksti : ,, My little Hon ;*  ’’ .

Läksin ahju juurde, et vaadata kaua pitsa peab veel ahjus olema . ,, Annu ’’ lõugas Karru . ,, Nii kole pilt ju ! ’’ räuskas ta elutoas . ,, Omaette on ka tore lasta ! ’’ hüüdsin talle vastu . ,, Võta see maha ! ’’ nõudis ta . ,, Ei kuule ’’ lõugasin talle .
Varsti sai pitsa valmis . Katsime ilusti laua . Klaasidesse kallasime coca – colat . Seejärel tõstsime mõlemad taldrikule ühe pitsatüki . Panime klaasi taldriku kõrvale . Tegin pilti, samuti ka Karru . Tweetisin selle Twitterisse ,, Aga meie tegime @KarruBitch ’ ga pitsat . NomNom :d ’’

Asusime siis isukalt sööma . Kui lõpetasin tõstsin ülejäänt pitsa külmkappi . ,, Ohgaash, ma olen nii väsind ’’ virisesin . ,, Ma ka ’’ nõustus Karru minuga uniselt haigutades . ,, Lähme tuttu ? ’’ uurisin . Ta ainult noogutas . Võttis elutoast oma koti, kus tal olid osad asjad kaasas ning läks külalistetuppa, kus ta tavaliselt ööbib .

Vedasin oma läpaka tagasi oma tuppa ja tweetisin : Tired -.- So Good Night Everyone ! x ’’ Panin siis läpaka kinni, vahetasin riided, eemaldasin meigi ning pesin hambad ja pugesin voodisse teki alla .

Minu tudukad : 

18240192_large


Ärkasin peavaluga . Väljas oli alles pime . Tõusin voodist ja avasin oma öökappi sahtli . Sealt tõmbasin välja tabletikarbi . Võtsin ühe peavalu tabletti ning suundusin sellega vannituppa . Vannitoas lasin klaasi vett ja sõin tableti sisse . 

Teadsin, et see hakkab mõjuma alles mõne aja pärast nii, et ma ei jää niikuinii praegu enam magama .

Sättisin oma voodis teki enam – vähem sirgeks ja lendasin siis teloga Twitteri lainele, tweetisin : Peavalutab -.- Ei saa magada ;s ’’


Peavalu oli kadunud, koos sellega ka uni . Chillisin niisama igalpool netis ringi . Korraga vilksatas mu akna all imelik valgus . Vaatasin alguses kahtlevalt akna poole . Midagi ei toimund enam, otsustasin selle sinna paika jätta .

Lõpuks hakkas mul igav . Pugesin teki alla ja proovisin uuesti magama jääda . Mõtlesin tänasele päevale . Huvitav, kas pargis oli tõesti Niall ? Ja poes ? Mulle meenus, see öö kui Niall passis mu akna all . Kas ta tõesti jälitab mind ? Või mulle lihtsalt tundub ? Oota, passis akna all ? See valgus – autotuled ?

Tõusin kiiresti voodist püsti . Panin kähku tuled põlema . Akna juurde jõudes ...

No comments:

Post a Comment