Wednesday, June 20, 2012

Girls Direction : 22OSA

Eelmises : 







Läksin sinna samma ruumi, kuhu ka Niall, kui see ikka oli tema, sest pole kindel . Käisin seal ringi, aga ei näinud kedagi . Pöörasin ennast ümber, et juba lahkuda, aga minu ees seisisgi NIALL ! ,, Otsisid mind ? ’’ küsis poiss . ,, Jah ’’ vastasin ning tirisin ta eemale .


,, Mida sa teed siin, kas sa jälitad mind ’’ küsisin vihaselt ja segaduses olles . ,, Oletame, kas sulle meeldiks see ? ’’ uuris poiss irve näol . ,, Ehh, mida ? EI ! ’’ kogelesin . ,, Ma näen su näost, et sulle meeldib see ’’ lausus ta rahulikult . ,, EI ! ’’ käratasin ja jätkasin ,, Mida sa tahad minust, mis sul vaja on ? ’’ ,, Ma tahan seda ... ’’ ei ütlend poiss lõppu välja vaid ...



Edasi : 



,, Ma tahan seda ... ’’ ei ütlend poiss lõppu välja vaid lihtsalt vaatas mulle otsa . ,, No mida sa tahad ? ’’ küsisin . ,, Ma ei saa sulle öelda ’’ vastas ta . Vaatasin teda lollilt . ,, Aga ma võin sulle näidata ? ’’ lausus poiss . ,, Noh ? ’’ . ,, Oled kindel, et tahad ikka teada ? ’’ küsis ta . ,, JAA ! ’’ hüüdsin juba naerma hakates . ,, No olgu peale, kui sa seda ise tahad ’’ sõnas ta .


Edasine käis kähku . Ta võttis minust tugevalt kinni ja surus oma huuled minu omadele .


Rabelesin lahti ja lükkasin, ta enda kõrval olevasse basseini . Jooksin sealt minema .


,, Kuhu sa lähed ? ’’ hüüdis Karru mulle järgi, kui olin temast mööda tormand . Kiirendasin sammu ja jooksin ruttu oma tuppa .


Läksin vannituppa . Panin ukse lukku ja hakkasin oma suud veega puhtaks nühkima .
Ma lõpetasin oma tegevuse hetkeks ja vaatasin peeglisse . Puudutasin õrnalt näppudega oma huuli . ,, Kas mulle tõesti meeldis see, mis juhtus ? ’’ küsisin endalt . ,, Ei ! Muidugi mitte ’’ oli mu kiire vastus . Kuivatasin suu ära .


Tahtsin pessu minna, aga kuulsin uksele koputust . See oli Karru . ,, Kas kõik on korras ? ’’ küsis tema vaikne hääl . Olin lihtsalt vait . Ei osknad midagi vastata . ,, Annu ? ’’ .


Otsustasin sellest mitte välja teha ja läksin dušši alla .
Pärast seda kuivatasin ennast ära, föönitasin juuksed ja panin teised riided . 

Riided : 

L_large

Astusin vannitoast välja . ,, Kuule, mis juhtus ? ’’ küsis Karru . ,, Midagi ’’ vastasin lühidalt ja võtsin oma tahvelarvuti . 

Minu tahvlikas : 

556163_371983226195480_1088963933_n_large

,, Sa räägid mulle kohe kõik ära ! ’’ nõudis Karru .


Tõusin voodist ja jalutasin vannitoa poole samalajal lausudes ,, Mul on kõht tühi, lähme sööma, sea ennast korda ! ’’ Tegin endale meie ja soengu, ning olingi tegelikult valmis . 

Meik ja soeng : 

401465_166106996832671_100003001164226_235794_104778898_n_large
Tumblr_lzb58zisvq1qdaxj1o1_1280_large

Kui vannitoast välja tulin nägin, et ka Karru on valmis . ,, Lähme ? ’’ küsisin . Tüdruk ainult noogutas .


Lifti jõudes küsisin ,, Kas sa ignod mind nüüd ? ’’ . Karru vaikis . ,, No, okei, ma räägin sulle siis kõik ära, aga alles siis kui me söömast tagasi tuleme ’’ . Tema näost võis välja lugeda rahulolematust . ,, Tahad kohe teada ? ’’ esitasin küsimuse . Ta noogutas vaikselt. ,, No, siis unusta ära, ma ei räägi sulle siis midagi ! ’’ ütlesin . ,, Okei – okei – okei ! ’’ hüüdis Karru ruttu . ,, Ma olen nõus ’’ sõnas ta siis rahulikumalt . Tegin talle pervokulme .


Valisime endale laua välja ja meile toodi menüüd . ,, Mis sa võtad ? ’’ küsisin Karrult, peale 3 minutilist menüüga tutvumist . ,, Emm ... ’’ ei oskand ta vastata . Lõpuks lõpetas ta oma lause sõnadega ,, Ma ei tea ’’ . Ohkasin ja jätkasin menüü uurimist .


Lõpuks otsustasime mõlemad tellida krevetisalatid ja segumahlad . Kui need kätte saime hakkasime isukalt sööma .


Kui võtsin just lonksu oma mahlast nägin eemal istumas Nialli ja ta vaatas mind . Damn ! Jätkasin oma söögiga ja üritasin temast mitte välja teha .


,, Aa, muidi tead, meil tuli Dessuga mõte minna one directioni poistega väiksele reisile ’’ Jäin teda silmad punnis peas vaatama . ,, Mida ? ’’ küsisin vaikselt . ,, On ju hea mõte ja me planeerisime juba kõik ära ka ! ’’ jutustas tüdruk rõõmsalt edasi ja võttis ampsu oma söögist .


,, Emm, kuna me lähme ? ’’ uurisin kahtlevalt . ,, Ülehomme, juba ! ’’ vastas ta . ,, Ja kuhu me lähme ? ’’ esitasin uue küsimuse . ,, Mm, Dessu teab seda asja paremini, aga me pidime minema kuskile metsa, no seal on hotell kus me siis peatume ka ’’ seletas tüdruk . ,, Mis me lähme seal seenele w ? ’’ küsisin naljatades . ,, Mhh, ei, lihtsalt puhkama loodusesse ’’ lausus Karru . ,, Mm, ma kardan, et ma vist ei saa tulla ’’ ütlesin kahtlevalt . ,, Muidugi saad, lausa pead, sest Niall võtab ju endaga Jasimine kaasa ’’ ,, Mida !?!?!? ’’ karjusin . Nägin inimeste pahaseid pilke endal . Võtsin natuke vaiksemalt ,, Nu siis ma pean tõesti tulema ’’ ütlesin . Korraga oli mul plaan olemas .


Lükkasin toidukausi endast eemale . ,, Ma ei jaksa enam, ma lähen vetsu ja siis ülesse ’’ ,, Ei, oota, sa pidid mulle midagi rääkima ka, käi vetsus ära ja siis tule ja räägi mulle ’’ ütles Karru . ,, Okei, tegelt mulle ikka mahub ka ja vetsukas läks ka ära ’’ ütlesin laialt naeratades . ,, Topakas ! ’’ sõnas Karru . ,, Ma sind ka ! ’’ vastasin talle ja jätkasin oma söögiga .


Kui mõlemad lõpetasime läksime ülesse ja ma alustasin oma juttu . ,, No vaata kui me läksime poistega sellele peole siis ma kukkusin, Niall lükkas mind meelega tegelikult ’’ ,, Päriselt ? ’’ küsis Karru imestusega . ,, Jah, palun ära sega vahele ’’ laususin ja jätkasin oma juttu ,, No ja siis ta tuli tegelikult minu juurde ja me läksime tülli, ning siis sokutas ta mulle vihmaussid voodisse ’’ ,, Iuu ’’ märkis Karru . ,, KARRU ! ’’ ütlesin ning mu hääles oli kuulda ka rangemaid toone . ,, Okei – okei ’’ vastas ta ainult ja kuulas mu juttu edasi . ,, No ja siis ma keetsin mingi möksi kokku ja ma toimetasin selle Nialli korterisse ja tegin kõik tema asjad sellega kokku . Siis ta tuli minu juurde ja me jälle tülitsesime, nüüd ta jällitab mind ja muideks ta on siin ’’ seletasin talle .


,, Mida ? Siin, siin spaas ? ’’ küsis ta imestunult . Noogutasin . ,, Omg, sa ikka oskad endale sit*a kaela vedada ’’ ütles ta . Noogutasin ja hakkasin naerma .
,, Aga nüüd kui sa kõike tead, kas ma võin oma asjadega tegeleda ?? ’’ . Ta noogutas ja haara oma telo ning helistas kellegile . Ma võtsin ruttu, aga oma tahvlika .


... vaatenurk : ... 

No comments:

Post a Comment