Monday, June 25, 2012

Girls Direction : 23OSA







Eelmises : 




 ,, Mida ? Siin, siin spaas ? ’’ küsis ta imestunult . Noogutasin . ,, Omg, sa ikka oskad endale sit*a kaela vedada ’’ ütles ta . Noogutasin ja hakkasin naerma .
,, Aga nüüd kui sa kõike tead, kas ma võin oma asjadega tegeleda ?? ’’ . Ta noogutas ja haara oma telo ning helistas kellegile . Ma võtsin ruttu, aga oma tahvlika .


... vaatenurk : ... 



Edasi : 



Jasmine vaatenurk :

Harjasin just oma pikki juukseid läbi kui kuulsin korraga, et keegi kirjutab mulle msn’is . Panin harja kõrvale ja suundusin oma arvuti juurde .
Nägin, et see Anett .


AnnuJjou says : Ttsau

Jassays : sau

AnnuJjou says : lepiks ära, võid trenni ka tagasi tulla ?

,, Omg, ta tahab minuga ära leppida, ometi, aga ma maksan kätte ikkagi ’’ arutasin kõvasti ja rõõmsalt .

Jas says : Ja, ikka :D

AnnuJjou : Okei (: Aq tsauka ma pean minema

Jas says : Okke, tsau . :)

Annu vaatenurk :

,, Issand jumal, Jas on nii loll ’’ lõugasin naerdes . ,, Mh, miks ? ’’ küsis Karru . ,, Niisama ’’ vastasin . Olin natuke unine . ,, Kuule, lähme tuttu ? ’’ küsisin Karrult . ,, Emm, okei ’’ vastas ta ja ma läksin riideid vahetama . 

Tudukad : 

40951004_large_large

Seejärel pugesin teki alla ja uinusin .



Avasin silmad . Nägin, et Karru alles magab ning väljas on pime . Und mul, aga polnud . Otsustasin minna jalutama . Panin ennast riidesse ja tegin soengu, ning läksin . 

Riided, soeng : 

Y_large
1375967-12-1335216617722_large

Läbisin vaikselt koridorid ja lahkusin hoonest . Kõndisin vaikselt mööda tänavat . Kuulsin seljatagant mingit häält, keerasin ennast ümber . Kedagi polnud . Kiirendasin sammu . Kuulsin jälle seljatagant mingit häält . Hakkasin sörkima, aga vaatasin ikka seljataha .


Jooksin kellegile otsa . Keerasin oma näo selle isiku poole . Ta vaatas mu silmadesse, see oli Niall . Me seisime tänavalambi all . ,, Mida sa siin teed ? ’’ küsisin . ,, Sama küsimus sulle ’’ lausus ta . ,, Miks sa mind jälitad ? ’’ esitasin uue küsimuse . ,, Kullake, ära üle mõtle ’’ ,, Ma pole su kullake ’’ nähvasin . ,, Kullake, kullake, kullake ’’ lausus ta ja lähenes mulle sammu . ,, Miks sa mind ennem suudelda üritasid ? ’’ uurisin . ,, See, ei olnud suudlus, vaid üks sõbralik musi ’’ vastas ta ja jätkas ,, See on suudlus ’’ . Ta huuled kohtusid minu omadega ja ta suudles mind õrnalt .


Suudlesin vastu, ma ei tea miks . Lõpuks eemaldusin temast ja laususin ,, Mine Jasmine juurde ’’ . Poiss ainult ohkas ja tahtis midagi öelda, aga ma ei tahtnud seda kuulda ning jooksin minema . Tagasi spaa juurde .


Läksin oma tuppa . Panin tudukad tagasi selga ja läksin tuttu . 




,, ANNU, ÜLESSE ! ’’ lõugas keegi . Avasin silmad . Minu ees oli Karru, tal oli ämber VEEGA käes . ,, Hommikune dušš ’’ ütles ta kavala häälega . Ja suunas ämbriava minu poole .


Panin endale näole ruttu käed ette, nagu see aitaks midagi . Tundsin, et ma pole siiski märjaks veel saanud . Avasin ühe silma . Ämbriava oli minu poole ikka veel suunatud, aga sellel oli läbipaistev kaan peal . ,, KARRU ! ’’ lõugasin . ,, Ära ehmata ’’ jätkasin rahulikumalt .


,, Lähme ujuma ? ’’ küsis Karru kutsika silmi tehes . ,, Haha, nendele ma küll vastu ei saa ’’ ütlesin naerdes ja tõusin .


Karru läks ennast korda seadma, samuti ka mina . Panin endale selga samad bikiinid mis eile ja tõmbasin hommikumantli peale . Pesin siis hambad ka ära ja tegin soengu .

Soeng : 

Tumblr_m5j7u1ulbn1qlu9ylo1_500_large

Olingi valmis, Karru ka . Läksime basseinide juurde ja hüppasime koos vette . Tegime seal veesõda ja igast värke .



Proovisin koduust võtmega lahti keerata, aga see juba oli lahti . Kas Niall on jälle midagi korraldanud ? Astusin väikse hirmuga majja sisse . Koridoris nägin ma oma vanemate jalatseid .


,, Mommy, Daddy ! ’’ karjusin kõvasti ja jooksin raamatukokku, kus nad tavaliselt on .


Kargasin uksest sisse . Mõlemad, nii ema kui ka ise ehmatasid ära . ,, Kullake ! ’’ ütles mu ema, toolilt püsti tõustes . Neil on mingi puue, mulle nii öelda .


Tegime kalli, samuti ka issiga . ,, Kus Melanie on ? ’’ uurisin ruttu . ,, Ta on oma toas, magab ’’ . Jooksin ruttu sinna . Kuulsin veel kuidas emme hüüdis ,, Ole vaikselt ’’ .


Avasin hästi vaikselt ukse . Plaksti olid Melaniel silmad lahti ja ta vaatas mind üllatunult . ,, Annu ’’ kilkas ta . ,, Kuss – kuss ’’ ütlesin talle ja läksin tema juurde .


Ta ronis oma voodist välja, mulle sülle .Ta pani oma väiksed õrnad käed ümber mu kaela ja kallistas mind endaarust hästi kõvasti . See oli nii hea tunne .
,, Melanie, aga teeme nii, et sa lähed nüüd tuttu tagasi ’’ ütlesin talle . ,, Hmm, no, ma ei tea, ma pean veel mõtlema ’’ ütles ta asjalikult . ,, Mõtle ’’ vastasin talle sama asjalikult .


Ta pani oma näpu suu juurde ja , mõtles ’ . ,, Tegelikult ma tean, et sa pidid vaikselt olema ja ei tohtind mind üles ajada, kuigi ma olin juba ammu üleval ’’ rääkis ta targalt ja siis ehmus korra ,, Selle lõpu ma kustutan ära ’’ rääkis ta kiiresti ja jätkas siis , mõtlemist ’ .


,, Mul on sulle diil ’’ ütles ta asjalikult . ,, Kuulan ’’ vastasin talle ja proovisin naeru tagasi hoida . ,, Sa loed mulle nüüd muinasjuttu ja teed homme hommikul mulle nutellasaia ’’ rääkis ta tõsiselt ja targalt . ,, Ahsoo, no diil ’’ vastasin .
Ta jooksis oma raamaturiiuli juurde ja tõi sealt oma lemmik muinasjutu raamatu . ,, Jälle , Tuhkatriinu ’ ? ’’ küsisin . Melanie noogutas .


Ohkasin ja asusin lugema . Varsti märkasin, et Melanie magab . Panin raamatu ilusti omakohale ära ja helistasin Jasminele .



Klõpsasin irve näol kõne kinni . Otsustasin pakkima minna, sest homme ronime me ju sinna metsa või kuhu iganes .


Kui pakitud sain, käisin veel ruttu dušši all ära ning siis läksin tuttu .



*Hommikul*


Tõmbasin endale dressid selga ning tegin siis soengu . 

Riided ja soeng : 

Y_large
Tumblr_lzb58zisvq1qdaxj1o1_1280_large

Lisasin siis veel ruttu ripsmedušši ja olingi valmis .


Võtsin voodi pealt oma koti ja jooksin sellega alla . Viskasin selle koridori ja siis suundusin kööki . Tegin õele ruttu kaks nutellasaia ja läksin koridori .


Tõmbasin tossud jalga ning juba kuulsingi väljast signaali . Aga siis oli kuulda, kuidas keegi trepist alla tuterdab . See oli Melanie .


Läksin taldrikuga tema juurde ja nagu alati siis ka see kord kilkas ta ,, Nutellasaia ! ’’ . Kallasin talle veel ruttu piima klaasi sisse ning tegime kalli ja siis ma läksin .


,, Tsau ! ’’ hüüdsin tüdrukutele . ,, Sorri, et mul aega läks, jätsime õega hüvasti ’’ jätkasin . ,, Aww ’’ ütlesid kõik koos .



Dessu peatas auto mingi metsa sees asuva külalistemaja või värgi ees . Läksime sisse ja võtsime endale toad .


Minu tuba oli mõnusalt hubane . Otsustasin enda asjad lahti pakkida . Kuulsin akna alt signaali . Liikusin akna juurde ,, Poisid tulid ’’ rääkisin endaga .


Jätkasin oma tegevust . Korraga lendas mu toa uks lahti . Ja seejärel see ka sulgeti . Keerasin lõpuks ka ümber, minu tuppa oli tulnud ...

No comments:

Post a Comment