Wednesday, July 4, 2012

Girls Direction : 27OSA

Eelmises : 







Olin vaatand ära umbes kolm albumit . Võtsin just neljanda, lehitsesin seda natuke . Kui korraga hakkas mulle silma üks pilt . Krahmasin selle kätte ja uurisin . Panin ruttu albumid tagasi, ning jooksin oma tuppa .


Otsisin oma telefoni välja ja helistasin Kevinile . ( Mina : M Kevin : K )

M : Hei Kevin, Annu siin, ega sa juhuslikult ei tea midagi ... 



Edasi : 



M : Ega sa juhuslikult ei tea midagi Henryst, Elena poisist, midagi tema käimistest ?

K : Tsau, emm, Henryst .. Mm, tema käimistest tean ma nii palju, et ta lahkub hommikuti kodust ja tuleb alles õhtul ja vahepeal öösel käib samuti kodust väljas .

M : Mida ta siis terve päeva teeb ? Ja öösel ?

K : Ta ise ütles, et ta käib kuskil tööl ja öösel hängib sõpradega või midagi sellist

M : Hm, okei, aitäh, tsau

K : Tsau

Kes see ongi nii nagu ma kahtlustan ?  Võtsin kapilt pildi . Kus olin mina koos oma ex’ga, Jackiga . Ohkasin, see oli tõesti Henry .


Jack peatus mu maja ees . Jooksin majast välja ja istusin Jacki autosse . ,, Sa oled väga kena ’’ ütles ta mulle . Naeratasin ja hammustasin huulde . Hakkasime sõitma . ,, Pane endale turvavöö peale, ma ei taha, et sinuga midagi juhtuks ’’ . Panin selle  endale peale, nagu ta soovis . Endal tal muidugi seda peal ei olnud .


,, Kuhu me lähme ? ’’ esitasin küsimus . ,, Küll näed ’’ vastas ta mulle naeratades . Ta suunas näo jälle tee poole . Sõidsime rahulikult mööda teed, ühe rekka taga . Peatusime ristis, meil oli punane . Olime foori taga esimesed . 


Lõpuks läks põlema roheline tuli . Me hakkasime vaikselt sõitma . Korraga käis mingi pauk, turvapadjad lendasid välja, mu pea käis vastu seda ja sai parajalt kõva hoobi, ning siis muutus kõik mustaks .


Kui silmad avasin, nägin enda näo kohal lage, valget, kooruva värviga lage . 
Kergitasin enda pead, nängin enda ümber masinaid . Igasuguseid masinaid . Ma olin haiglas . Vaatasin enda kõrval olevat punast nuppu . Ma ei teadnud, kas ma peaks seda vajutama . Lõpuks surusin oma näpu nupule . Hetke pärast jooksid palatisse sisse kaks arsti .


,, Te ärkasite !? ’’ ütles naine unistavalt . Ilmselt oli ta õde . ,, Kuidas teiega on ? ’’ küsis vanem meesterahvas . Ilmselt oli tema minu arst . Ma ei vastanud arsti küsimuse, vaid küsisin ise . ,, Kus Jack on ? ’’ . ,, Temaga on enam vähem, me suutsime ta seisu stabiliseerida ’’ . ,, Kas kõik on hästi ? Soovite te midagi ? ’’ küsis arst viisakalt . Raputasin eitavalt pead ning lasin pea tagasi padjale .


Arst ja õde hakkasid lahkuma . Toetasin ennast küünarnukkidele . ,, Ühte asja ma siiski sooviks ’’ ütlesin . Arst saatis õe minema ja jäi kuulama . ,, Palun öelge mulle, mis üldse juhtus ’’ . Arst ohkas ja hakkas siis rääkima ,, Kui te sõitsite ristmikust üle, sõitis teile küljelt auto sisse, Jack sai rohkem kannatada kui teie, kuna tema küljelt sõitis auto sisse, aga kuna tal polnud turvavööd peal, lendas ta läbi klaasi, õnneks polnud kiirus suur ja kukkumine ei olnud samuti väga hull ’’ seletas ta . Noogutasin ainult ja uinusin .


Istusin rahulikult oma voodis . Arst astus palatisse sisse . ,, Te saate täna välja, ma helistasin juba teie vanematele ’’ . Noogutasin ainult . Arst sahmerdas siin veel natuke ringi ja lahkus siis .


Palati uks läks lahti ja sisse astus mu ema . Naeratasin teda nähes . Ta tuli minu juurde ja me kallistasime . ,, Kus issi on ? ’’ uurisin . ,, Ta tegeleb seal mingite paberitega, kirjutab sind välja jne .. ’’ ,, Okei ’’ vastasin .


Ema ulatas mulle ühe koti . ,, Vaheta riided ära ja siis saame minna ’’ lausus ta lahkelt . Võtsin koti vastu ning saatsin ema palatist välja . Panin endale teised riided selga ja kammisin juuksed korra läbi .


Kodus ootas mind juba Melanie .

Mõned päevad hiljem, koolis

Jack tuli üle pika aja kooli . Ta ei saanud väga hullusti vigastada, kuid ta nägi jube välja . Kooli kõige popimast poisist oli saanud luuser ja mina olen temaga veel suhtes . Meil hakkas kunst . Jack tuli klassi ning talle hüüti jälle ebameeldivaid komentaare . Ignosin teda . Lõpuks hüüdis keegi mulle ,, Kas sa käid veel selle luuseriga ? ’’ . See oli Jay . Jah, ma käisin veel temaga . ,, Ei, ma jätsin ta juba ammu maha ’’ hüüdsin talle .


Jack saatis mulle vihase mõistmatu ja segase pilgu ning lahkus klassist .
Selline lugu meil Jacki / Henryga oligi . Mulle meenus põhjus, miks me ära kolisime – ta hakkas mind jälitama ja ahistama .


Ohkasin ja panin pildi kõrvale . ,, Kuidas ma küll võisin tema vastu nii ülbe olla ?! '' rääkisin ma endaga . Tahtsin seda Karrule rääkida . Hakkasin ennast sättima, ette ma talle ei helista .


Vahetasin riided ära . 

Riided : 

Y_large

Soengu jätsin samaks . Kandsin ripsmetel mõned kihid ripsmedušši . Võtsin oma telefoni, võtmed ja rahakoti ning läksin alla . Seal panin endale jalga oma kontsasaapad ja mantli . 

Mantel : 

Coat-trench-coat-black-coat-jacket-womens-jacket-top-quality-fashion-windbreak_large


Läksin istusin autosse ja alustasin sõitu . Panin TheHitsRadiot . Varsti jõudsin Karru maja ette, sest ta ei ela minust eriti kaugel .


Läksin koputasin uksele . Ta ema avas . ,, Tere, kas Karru on kodus ? ’’ uurisin . ,, Tere, jah on küll, tulge edasi ’’ rääkis naine lahkelt . Astusin sisse . Võtsin mantli ning saapad jalast ja liikusin ülesse, tema toa juurde .


Uks oli natuke lahti . Tahtsin koputada, aga kuulsin kuidas ta kellegiga räägib – poisiga . Piilusin ukse vahelt sisse, see oli Harry . Otsustasin neid mitte segada ja läksin alla tagasi . ,, Saite temaga rääkida ? ’’ uuris ta ema . ,, Jaja, kõik on korras nüüd ’’ vastasin, samalajal saapaid jalga pannes .


Võtsin nagist oma mantli . ,, Nägemist ’’ laususin veel ja läksin . Viskasin mantli kõrval istmele ja hakkasin koju sõitma . Vaatasin kella . See näitas 11 : 33 . Ma pidin kella 12 õde hoidma, sest vanemad peavad ära minema ja lastehoidu tal ka täna pole . Ma saan oma õega hästi läbi nii, et mingi probleem see ei ole .
Sõidsin veel ruttu poest läbi ja ostsin sealt mõned vajalikud asjad ja läksin seejärel koju .
Emme ja issi olid juba valmis . Kohe, kui ma jõudsin kiirustasid nad minema . Melanie tuli minu juurde ja küsis ,, Mis me nüüd teeme ? ’’ . ,, Me hakkame küpsetama ’’ vastasin talle . ,, Mida ? ’’ uuris ta naeratades . ,, Šhokolaadi kooki ’’ vastasin talle . ,, Kas nutellaga ? ’’ küsis ta imestunult . Hakkasin naerma ning vastasin ,, Jah ’’ . ,, Jei ’’ kilkas ta .


,, Aga vahetame riided ära ja hakkame siis tegema, eks ’’ . Ta nõustus ja jooksis oma tupa riideid vahetama . Viisin toidukoti kööki ja läksin ka riideid vahetama . Panin need samad dressid, mis mul hommikulgi olid .


Läksin tagasi alla, tegin Melaniele veel kaks kõrget hobusesaba ja hakkasime siis tegema .


Me ei teinud seda eriti suurt, aga kook/tort tuli lõpuks selline : 

Tumblr_ls1v20m3h21qb57q7o1_500_large

Sõime mõlemad ühe tüki ja siis läksin panin ma Melanie tuttu . Lugesin talle veel unejuttu ka .


Sulgesin vaikselt tema toa ukse ja läksin oma tuppa . Otsustasin Henryle helistada ... 

No comments:

Post a Comment