Wednesday, July 11, 2012

Girls Direction : 30OSA JUUBEL

Eelmises : 









Chillisin Facebookis, vaatasin kella, see näitas 23 : 34 . Otsustasin tuttu ära minna .


Panin endale äratuse, kustutasin tuled ja uinusin . 




Edasi : 


 * Annu vaatenurk *

Istusin enda garderoobis ja mõtlesin, mida selga panna ? Kas midagi tavalist või midagi muud ? Otsustasin siiski tavalise kasuks, nagu mul juba peaaegu iga hommik kombkes on . Toppisin riided endale ruttu selga . Tegin meigi ja soengu, lisasi ehted ja olin valmis . 

Riided, meik, soeng : 

C600x595_large
Baf2620373266_large
Tumblr_m6p36ygwrv1r4ebhpo1_500_large

Leppisime kokku, et täna viib mind samuti Karru kooli . Võtsin oma koolikoti ja läksin alla . Trennikoti vaja polnud, sest täna jääb trenn ära .


Võtsin külmkapist ühe kohukese, sõin selle ära ja läksin õue riideid panema . 

Õuekad : 

C600x450_large

Nagu ka iga hommik, siis ka see kord, tuli Melanie ja saatis mu ära . Ta pani oma pisikesed käed ümber mu kaela ja kallistas mind kõvasti . Seejärel surus ta oma huuled vastu mu põske ja tegi pisikese musi .


,, Tsauuu ! ’’ hüüdis ta mulle . ,, Tsau ! ’’ hüüdsin vastu ja lahkusin majast . Karru juba ootas mind . Istusin tema autosse .


,, Kuule, mul oleks sulle ja Dessule üks palve ? ’’ rääkis tüdruk natuke arglikult . Võimalik, et ta kartis, et me keeldume . ,, Nu ? ’’ ,, Kas te viitsiksite mulle meigi ja soegu teha täna ? ’’ uuris ta .


,, Heh, muidugi ’’ nõustusin kohe . Ta naeratas selle peale ja sõnas ,, Thank yooou ! ’’ .


Karru telefon helises .


,, Heijou ... emm, me sõidame ... ja, ma olen Annuga ... davai ... jeps ... tsauki ! ’’ . Ta pani kõne kinni . ,, Kes see oli ? ’’ uurisin . ,, Dessu ’’ vastas tüdruk lühidalt . ,, Mis ta tahtis ? ’’ küsisin uue küsimuse . ,, Küsis, kas ma tulen ja midagi sellist ’’ .


Jäin selle vastusega rahule ja me sõitsime vaikuses edasi .



,, Annu ! Karru ! ’’ kilkas Dessu ja jooksis meid kallistama . ,, Dessu ! ’’ kilkasime Karruga koos ja jooksime talle vastu . Tegime grupikalli .


Märkasin, et eemal vaatasid meid Char, Betty ja Jes . Saatsime neile ülbed pilgud ja suundusime garderoobi . Panime oma joped ära ja läksime siis kappide juurde . 
Võtsin endale tundide asjad ja läksime Prantsuse keele klassi juurde .



Jooksime kolmekesi naerdes läbi koridori . Jõudsime wc’de juurde . Meie kotid lendasid maha ja me lihtsalt naersime . ,, Appi, see oli ikka nii FEIL ! ’’ lõugas Dessu .


,, Oh, James, ma armastasn sind ’’ tegi Dessu mind järgi . ,, Anett ! Ka sina oled mulle alati meeldind ’’ tegi Karru Jamesi järgi .


James on vist kogumaailma pakseim ja rõvedaim poiss, me tõmbasime tikku, kes peab minema ja talle , armastust ’ avaldama . Muidugi sain selle au mina . Aga, enivei, kukkus see väga naljakas ja feil välja .


,, Mis kell on ? ’’ küsisin . Dessu vaatas kella ,, 14 : 53 ’’ . ,, Mis kell Harry sulle järgi tuleb ? ’’ uurisin Karrult . ,, 18 : 00 , issand, me peame minema hakkama ! ’’ lausus Karru .


Tõusime wc põrandalt püsti, võtsime oma kotid ja jooksime kappide juurde . 
Võtsime sealt endale vajalikud asjad ning suundusime siis garderoobi . Panin endale salli kaela, mütsi pähe, jope selga ning kindad kätte ja olingi valmis .


Dessu ja Karru olid samuti valmis . Mina olin koos Karruga Karru autos ja Dessu sõitis oma autoga .


,, Kas sa oled juba endale riided välja valind ? ’’ uurisin Karru voodile istudes . Tüdruk noogutas . ,, Kas sa meile ka näitad ? ’’ küsis Dessu . ,, Kindlasti mitte ’’ naljatas Karru ja suundus oma garderoobi .


Varsti tuli ta sealt välja roosa kleidi ja kuldsete kingadega . ,, Awwww ! ’’ ütlesime Dessuga samalajal ja lõime siis ruskat . ,, Aga mina ? ’’ küsis Karru solvumist teeseldes . Lõime talle ka ruskat .


,, Aga, davai, hakkame siis pihta ! ’’ ütlesin . Karru istus oma peeglilaua taha ja jäi ootama, et me temaga tegelema hakkaks . ,, Ma teen meigi ! ’’ hüüdsin ning jooksin Karru meike uurima .


,, Ma teen siis soengu ’’ podises Dessu . Ta tegi Karru juuksed patsist lahti ja harjas need läbi . ,, Hmm, mis, me nendega küll teha võiks ? ’’ arutles ta .
Muideks Dessu teeb mega ilusaid soenguid, sellepärast ma ise meiki teha tahtsingi .


Dessu uuris veel korra Karru juukseid ja läks pani siis lokitangid sooja . Mina samalajal, aga tuhlasin Karru meikide sees . Lõpuks valisin vajalikud asjad välja . Hakkasin meiki tegema . Varsti alustas ka Dessu tema soenguga .


Mul läks meigiga vähem aega, kui Dessul soenguga, seega läksin ehteid välja valima .


Otsustasin kuldse ja heleda kasuks, sest kingad olid samuti kuldsed . Läksin näitasin neid ka Karrule ja Dessule, ning nad olid mu valikuga rahul .


Dessu lõpetas soengu . Tüdruk imetles oma meiki ja soengut, ning talle igastahes meeldis .


Ta pani endale ka kleidi selga, ning kingad jalga . Lisas veel ehted ja oligi peaaegu valmis .


,, Oota ! Lõhn ka ! ’’ hüüdsin ja jooksin Karrule lõhna valima . 

Lõhn : 

853a6f52d29c24b3807d5f10bc17f08b_large

Lasin talle seda paar korda peale ja ta oligi valmis . 

Riided, soeng, meik : 

C600x591_large
380665_374497132616948_1668039019_n_large
282676_367504686649526_569834660_n_large

,, Sa oled nii ilus ! ’’ ütlesin teda imetledes . ,, Tänu teile ’’ vastas ta ja tegi meile kalli . ,, Mis kell on ? ’’ hakkas ta muretsema . ,, Emm, 17 : 46 ’’ . ,, Ohh, aega veel natuke on, teeme enne su minekut pilti ? ’’ pakkus Dessu välja .


Nõustusime . Jõudsime teha mõned pildid, aga siis pidi Karru minema . Jooksime kolmekesi alla . Saatsime ta ära ja soovisime edu . Õnneks Karru ema teadis, et me siin oleme, nii, et kõik on hästi . Läksime ülesse ja panime asjad ilusti kokku . Seejärel viis Dessu mu ära . Postitasin ka ruttu pildi Karrust Twitterisse . 

* Karru vaatenurk *

Dessu ja Annu soovisid mulle edu . Astusin majast välja . Harry tuli mulle vastu . Tal olid käes roosad roosid . Ta ulatas need mulle . ,, Aw, aitäh ’’ ütlesin talle . Ta naeratas mulle laialt ja juhatas siis oma autosse . 

Roosid : 

Tumblr_m6k4ex4ioa1ryc8z9o1_500_large

Sõitsime mingi restorani juurde . Ta peatas auto ja avas mulle ukse . Samuti ulatas ta mulle käe . Võtsin selle ilusti vastu ja astusin autost välja .


Me sisenesime restorani . Istusime ühet lauda, mille ta oli kinni pannud . Ta oli vist road samuti välja valinud, sest menüüsid meile ei toodud, vaid ainult öeldi, et eelroog tuleb varsti .


Meile kallati pokaalidesse punast veini . Harry jälgis igat mu liigutust, see oli natuke naljakas .


Me rääkisime igast juttu ka . Peagi toodi meile eelroad . See oli salat . 

Salat : 

Salade-tekst-copy_large

Maitsesin seda, see oli väga hea, jututeemad meil ära ka ei lõppend . Kui lõpetasime toodi meile pearoad . 

Pearoog : 

Tumblr_m4riga2ejv1rx6qcgo1_500_large

See oli samuti väga hea ja siis kõige lõpuks, magustoit . 

Magustoit : 

Tumblr_m6c5whfjtw1r7fgggo1_1280_large

Kui me lõpetasime, rääkisime veel pikalt juttu . Inimesi enam nii palju polnud, nagu enne .


Harry tõusis ja tuli minu juurde . ,, Kas sa tuleksid minuga tantsima ? ’’ küsis ta viisakalt . Muidugi, ma nõustusin .


Me tantsisime rahuliku muusika järgi, aeglaselt ja pikalt . Mu pea oli Harry õlal ja ma hoidsin temast kinni, samuti hoidis ka tema minust kinni ja nii me õõtsusime muusika järgi .


Aeg möödus märkamatult . Kõik külastajad olid lahkund . Ka meil tuli aeg lahkuda, kuna oli aeg restoran sulgeda, muidugi oleks ma siin veel nii kaua olnud .


Terve autosõidu, me rääkisime ja naersime . Varsti jõudsime ka minu maja juurde . Ta saatis mind ukseni .


,, See oli imeline õhtu, aitäh sulle ’’ rääkisin talle silma vaadates . Harry lükkas mu näolt tuule puhutud üksiku salgu, vaatas silma ning lausus ,, Sinu jaoks alati ’’ .


Naeratasin talle . Ta liikus mulle lähemale ja suudles mind . Õrnalt ja aeglaselt .
Yummi – yummi, see oli parim suudlus, ever ! Pärast suudlust vaatasin maha . Ta tõstis mu lõuga ja ütles ,, Mul on sulle veel midagi ’’ . Vaatasin teda imestunult .
Ta jooksis auto juurde ja tõi sealt ühe kotikese . 

Kotike : 

Timthumb_large

Võtsin selle vastu ja laususin ,, Aitäh, kuid poleks vaja olnud ’’ . ,, Oleks ikka ’’ vastas ta ja tõmbas näpuotsaga üle mu ninaotsa . Seejärel avas ta ukse ja saatis mu tuppa .


Ma läksin ülesse, oma tuppa, viskasin endalt kingad jalast ja heidsin voodisse pikali . Ma olin seitsmendas taevas .


Jooksin siis garderoobi ja võtsin kleidi ettevaatlikult seljast ära . Panin selle puu peale ja riputasin teiste kleitite juurde . Toppisin endale tudukad selga .  Panin ka kingad korralikult ära, samuti ka ehted .


Tegin soengu lahti ja harjasin juuksed läbi, panin juuksed krunni . Läksin siis vannitupoa ning võtsin meigi maha . Läksin telefoniga Twitterisse . Vaatasin Harry tweete .


,, Mul oli ühe väikse, armsa inglikesega imeline õhtu @KarruBlah ’’


Tweetisin samuti : ,, Mul oli @Harry_Styles ’ ga unustamatu õhtu ’’


Korraga, meenus mulle kotike . Läksin võtsin koti ja piilusin sinna sisse, seal oli ... 

No comments:

Post a Comment