Saturday, July 14, 2012

Girls Direction : 32OSA

Eelmises : 









Jooksime majast välja ning sealt edasi . Ma ei tundnud eriti oma jalgu, lihtsalt jooksin, Elena minu käeotsas kaasa komberdades, sest ta oli väga uimane veel .


Peitsime ennast kuskile võssa ära, sest kuulsime Jacki . Jäime nii kartuses magama .


Ärkasin, ma olin ...




Edasi : 




Ärkasin ma olin, mingis autos . Elena oli minu kõrval . ,, Elena ? ’’ küsisin nuttes . Tema peas oli suur haav . ,, Mida ta tegi sinuga ? ’’ pärisin, kuigi ma teadsin, et ta ei vasta . 
Võtsin ta endale sülle ja hakkasin nutma . Jack vaatas taha . Ta jättis auto seisma .


Poiss tuli tegi minu juurest ukse lahti, ning lõi mind tugevasti . ,, On hea ? ’’ uuris ta . Hakkasin veel hullemini nutma . Ta lõi mind uuesti ja uuesti . ,, Jack palun ? ’’ ägisesin, aga kukkusin autopõrandale maha .


Poiss tõmbas mind autost välja ja hakkas jalaga kõhtu peksma . Miski peatas ta . Ta kukkus minu kõrvale maha ja hoidis peast kinni . Elena kükitas minu juurde . ,, Sa oled üleval ? ’’ uurisin naeratades . Ta noogutas ja tõmbas mu püsti .


Jack hakkas samuti tõusma . Ta oli löögist veel veidike unine ja Elena lõi teda veel kord mingi raudkolakaga . Ta kukkus uuesti . Hakkasime jooksma . Andsime endast kõik, et kiiremini liikuda, kuid siis kõlas lask .


Elena kukkus minu kõrvale maha . Kuul oli tabanud ta jalga, see oligi nii mõeldud . Varsti tabas ka mind tugev valu jalga .


Kukkusin samuti . Jack jõudis meieni ja hakkas meid juustest auto poole tirima . Me küll kiljusime, kuid see tegi asja hullemaks . Autoni jõudes, viskas ta meid taha istmele ja sidus kinni . 


Ta toimetas esiistme juures ja tuli siis soolaga tagasi . Poiss tõmbas mul ning Elenal püksid alt katki ja pani soola haavadele . See tegi kohutavat valu . Niimoodi, kui meie piinlesime alustas Jack sõitu . Ta vaatas vahepeal tahavaate peeglisse . Poisi näole ilmus rahulolu täis irve, kui ta mind piinlemas nägi .


Vahepeal ta peatus, ning toppis haavadele veel soola, ning me ei saanud isegi midagi teha . Ta tõesti nautis seda vaatepilti .


Mõne aja pärast sõitis ta kuskile metsa sisse ning sealt mingisele kõrvalisele teele . Ta peatus väikse metsamaja ees .


Jack vedas meid sinna sisse ja pani keldrisse lukutaha . Lisaks andis ta meile ka 0,5 liitrise veepudele . Keerasin korgi kohe lahti ja asusin Elena haava puhastama, seejärel ka enda oma . Pudelisse jäi natuke vett, andsin selle Elenale ja nõudsin, et ta selle ära jooks .


* 2 tundi hiljem *


Oli kuulda, kuidas Jack keldriukse lahti keerab . Ta tuli meie juurde ja irvitas . ,, No, nii, mida nüüd õige teeks ? ’’ naeris ta ülbelt ja tõmbas seljatagant välja hobusepiitsa .


Vaatasime Elenaga üksteisele otsa . ,, Just nii, kullakased ! ’’ irvas Jack . ,, Võtke ennast pesu peale ! ’’ käratas ta .


Hakkasime vaikselt riietuma . ,, Kiiremini ’’ nõudis ta . Lõpuks kui pesu väel olime, hakkas meid kordamööda peksma sellega . Mul oli nii halb tunne, et tänu minule peab Elena üldse sellist asja taluma .


Korraga, lendas ülevalt majauks lahti . Oli kuulda samme . Jack lõpetas oma tegevuse ja läks tasakesi ülesse .


Edasi oli kuulda väikest vestlust, rüselemist ja seejärel tulevahetust . Kõik jäi vaikseks . Sammud . Need tulid allapoole . ,, Palun ei ! ’’ sosistasin, kuna arvasin, et see on Jack, sest tal oli relv .


Nähtavale ilmus üks poiss . Ta tuli meid kohe abistama . Panime ennast kiiresti riidesse . Poiss seisis seljaga ukse poole . Korraga, ilmus uksele Jack, tal oli relv käes .


Poiss märkas, et me lõpetasime oma tegevus ja vaatasime klaasistunud silmadega tema seljataha . Ta keeras ennast aeglaselt ümber . Jack lasi kuuli tema suunas . Poiss hüppas, aga eest .


Vaatasin oma õlga, kus oli äsja lastud kuul . Pilt mu silme ees hakkas virvendama . Kukkusin maha . Viimane, mida ma kuulsin, oli JÄLLE tulevahetus .



Avasin silmad . Ma olin kuskil ruumis . See koht oli mulle tuttav – masinad, laes kooruv valge värv, kõvad voodid, punane nupp minu kõrval . Järelikult haigla . Viimati olin ma haiglas, pärast autoõnnetust .


Tõusin natuke ja vajutasin nuppu . Mu õlg tegi täiega haiget . Sisse tuli arst . Ta rääkis mulle pika jutu maha, mida ma kuulata ei suutnud, sest mu mõttes olid kaks küsimust, mida ma endalt korduvalt küsisin . Kus Elena on ? Kuidas temaga on ?


Arst lõpetas oma , tähtsa ’ lora ja ma sain oma küsimused esitada . ,, Kas Elena Miller on samuti siin haiglas, kuidas temaga on ? ’’ pärisin . Arst tõmbasin minu voodi kõrval oleva kardina eest .


Nägin seal Elenat . Ta tudus vaikselt . Naeratasin . ,, Kuidas temaga on ? ’’ pärisin . ,, Noh, ega väga hästi nüüd kah pole ’’ lausus arst . ,, Aga teie pea, ning õlg ja jalg ? ’’ mulle meenusid haavad . ,, Varsti tuleb politsei, neil on vaja teiega rääkida ’’ sõnas ta ja lahkus .


Mul olid küll kolm valusat haava, kuid see ei tähendanud, et ma ei oleks ikka selline, nagu ma olen .


Võtsin oma telefoni ja vaatasin kella . ,, Hmm, laupäev, kell on 6 : 12, kõlbab küll vanemad üles äratada ’’ naersin . Valisin emme numbri ja helistasin . ( Mina : M Emme : E )


M : Hommikust, emme

E : Miks sa helistad ? Kas sa ei võiks lihtsalt ühest toast teisse tulla ? * uuris ema unine hääl *

M : Emme, ma olen haiglas

E : Mida ? Sa teed nalja ?

M : Eip

E : Kus ?

M : ********* ( aadress ), aga teil pole mõtet praegu tulla, tulge 10 paiku

E : Ei, me tuleme kohe


Kõne lõppes . ,, Tark ema mul ’’ podisesin . Arst tuli minu palatisse . Kuna mul oli igav, hakkasin temaga jutustama, lollakas, ma tean .


,, Kuidas ma siia üldse sain ? ’’ uurisin . Ta vaatas korraks minu poole ja ütles ,, Kiirabi tõi ’’ . ,, Aga, meid aitas üks poiss, kas te temast teate midagi ? ’’ pärisin . Arst vaatas mind imelikult ja lausus ,, Mingit poissi polnudki ’’ ja lahkus siis .


Vajusin mõttesse . Kui ma omast mullist välja tulin, oli mul jälle igav ja und ka polnud, helistasin Dessule ja Karrule ning teatasin, et olen haiglas . Nad lubasid 10 paiku läbi tulla . Helistasin ka Kevinile . Alguses, enne kui ma jõudsin midagi öelda, sõimati mind läbi .


Pärast seda, kui ta oli mu ära kuuland, muidugi vabandas . Tal oli nii naljakas unine hääl . 
Togisin vahepeal ka Elenat,et ta ärkas, aga noh, ta ei mõtlendki silmi avada .


Varsti jõudsid ka emme ja issi . Õnneks, nad tõid mulle läpa ja netipulga . Seegi hea . 
Umbes tund aega nad ka lõbustasid mind, kuid siis läksid ja lubasid õhtu poole tagasi tulla, koos Melaniega . Temaga on meil alati lõbus . 


Logisin ennast Facebooki . Postitasin : ,, Haiglas olen jjou :d ’’ . Chattisin veel mõndade vanade sõpradega Wiganist ja läksin siis Twitterisse . 



Tweetisin seal ja lugesin ka teiste tweete . Kui mul seal igav hakkas otsustasin UUESTI Facebooki minna, mis teha, kui midagi paremat teha pole .


Nägin, et mu postitust oli Char kommind ,, Miks haiglas ? :o ’’ . ,, Omg ! ’’ . Umbes sama sisuga komentaare oli seal päris palju . Ma ei kirjutanud neile vastust, vaid logisin ennast msn’i .


Väga vähesed ja mõtetud olid sees . Kõik magasid alles . Nägin, et Karru oli sees, aga ta oli hõivatud, ta alakas oli : ,, Väike sätt ja Annu juurde haiglasse :d ’’ .


Ka Dessu oli sees, aga ja, samuti hõivatud . Ohkasin ja muutsin alaka ära ,, Haiglachill ;d ’’ .
Mul oli jälle igav . ( Dessu ja Karru, ei kuulu mõtetute sekka ) . 


Panin läpa kõrvale ja tõusin voodist püsti . Kõndisin akna juurde . Jalg tegi, päris kõvasti haiget . Väljas tundus päris külm olevat, kuigi tavaliselt on Inglismaal talved niisked ja soojad, siis see talv on vist suur erand .


Läksin tagasi voodisse ja võtsin kätte koti, mille mu emme ja issi olid mulle toonud . Seal oli hari, mõned meigid, IPod, rohkem ma ei viitsind vaadata ja viskasin koti eemale . Enne seda võtsin sealt muidugi IPodi . Hakkasin seal mängima, ma alles laps ka nii, et võib .


Korraga lendas mu palatiuks lahti ja sisse kargasid Dessu ja Karru . Nad olid vist terve mänguasja poe ning kommipoe tühjaks ostnud . Nad kallistasid mind, seejärel tahtsid ka Elenat, aga ta oli ikka tudulandis .


Nad panid kuhja kingitusi ja komme ning muud värki tema voodi juurde ja tulid siis uuesti minu juurde . ,, Millega sa nüüd hakkama said ? ’’ uuris Karru .


,, Ma räägin kunagi hiljem ’’ vastasin . Dessu pööritas silmi . Togisin teda õrnalt .


Rääkisime veel päris pikalt juttu, aga siis pidid nad ära minema . Varsti pärast nende lahkumist kõlas uksele õrn koputus . Sisse astusid Char, Jes ja Betty .


Nad seisid ja vaatasid mind . Lõpuks alustas Char juttu . ,, Anna andeks ’’ . ,, Sa vabandad vale inimese ees ’’ vastasin . ,, Jah, ma vabandan ka Karru ees ’’ rääkis tüdruk maha vaadatades . Sirutasin oma ühe käe ette, nad tulid mulle lähmeale ja me tegime grupikalli .


,, Kuidas sul on ? ’’ uuris Betty . ,, Mitte kõige paremini ’’ vastasin . ,, Aga Elenal ? ’’ küsis Jes . ,, Sama, mis mul ’’ vastasin . ,, Me tõime sulle ka midagi ’’ ütles Char ja läks palatist välja .


Sisenes ta uuesti koos õhupallide, mõmmi ja lilledega . , Aw, nii armas ’’ märkisin . Lasime õel tuua ka vaasi ja panime lilled vaasi . Õhupallid riputasime mingi laua külge .


,, Elenale on ka ’’ ütles Jes . Ta tõi talle samuti õhupallid, lilled, aga mõmmi asemel jänku . Rääkisin ka nendega seni kuni nad pidid lahkuma .


Külastused ei lõppenud, varsti ilmus kohale ka Niall . Seda poleks ma eriti uskunud, aga ta tõesti tuli .


Ta uuris samuti, kuidas mul ja Elenal on .


,, Tead, ma tahtsin sinu ees vabandada ’’ ütlesin arglikult . ,, Vaata, üks tüüp keeras mulle täiega sitta ja ma arvasin, et see olid sina, sellepärast ma ka .. ’’ ei ütlend lõppu välja, sest Niall segas vahele ,, Ei ole midagi ’’ .


Naeratasin ja rääkisin edasi ,, Ma tahtsin ka tänada sind, et sa mulle toeks olid, kui Elena oli kadunud, sa oled mulle nagu venna eest ’’ . Niall kallistas mind ,, Ja sina nagu õe eest ’’ lausus Niall .


,, Nunnu ’’ mainis ...

No comments:

Post a Comment