Friday, July 20, 2012

Girls Direction : 35OSA JUUBEL

Eelmises :  







Kuu hiljem


Me saame Nialliga super hästi läbi, ta polegi nii halb kui ma algul arvasin . Me pole enam tülitsenud ja ma loodan, et seda ei juhtu ka .


Trennis läheb mul suht hästi, kuigi ma teen seal teistsuguseid harjutusi . Samuti on meil üks uus kuum paar . Ma võisin vedada, et esimene paar on Harry ja Karru, kuid on hoopis ...





Edasi :  




Esimene paar oli hoopis Dessu ja Lou .



Jooksin trepist alla, sest mu vanemad kutsusid mind . Nad olid elutoas ning nende näod olid tõsisised . ,, Mis on ? ’’ uurisin . ,, Istu ’’ nõudis isa ning ma istusin diivanile .
,, Asi on nüüd nii, et me lähme 22 detsembril tööreisile ja jõuame alles 26 tagasi ’’ ütles isa ohates . ,, Aga jõulud ? ’’ küsisin . ,, Noh, me viime sind ja Melaniet vanaema juurde, kui sa tahad minna ! ’’ pakkus ema .


Läksin vihaselt ülesse ja lõugasin neile ,, Suur aitäh suurepäraste jõulude eest ! ’’ .


Läksin msn’i ja muutsin alaka ära . ,, Mul tulevad küll suurepärased jõulud ! Aitäh ! -.- ( nnnnnnnn ) ’’ . Minuga hakkas rääkima Niall, me räägime peaaegu iga päev .


NiallJH says : Hei, mis juhtus ? :(

AnnuJjou says : Heija, mul lähevad vanemad tööreisile, ja neid ei ole jõuludeajal kodus =(

NiallJH says : :( kahju

AnnuJjou says : Ja, aga mul pole tuju rääkida, bye !

NiallJH : Oota, vb sa tuleksid minuga Iirimaale kaasa ja me oleks jõulude ajal minu perega ? : )

AnnuJjou says : Väga lahke, kuid ma ei taha teile koormaks olla !

NiallJH says : Sa ei olegi !

AnnuJjou says : Oleksin !


AnnuJjou logged off .


Panin läpaka kinni ja läksin tuttu .



Olin suht sisse magand . Panin ennast ruttu riidesse, tegin kiire soengu ja lisasin paar kihti ripsmedušši . 

Riided, soeng : 

C600x609_large
Tumblr_lvefw5xiio1qd00fgo1_500_large

Võtsin ruttu oma asjad ja sõitsin kooli .


Kuulsin oma telefoni helisemas . See oli Niall ( Mina : M Niall : N )


N : Tsau

M : Tsau


Jätsin auto tee äärde seisma .


N : Kuule, mäletad, sa lubasid minuga ükskord mäkki tulla ?

M : Ja

N : Ma tulen sulle kell 10 järgi

M : Aga, ma pean kooli minema

N : Aga, sa lubasid

M : Mh, no olgu, tsau


Panin kõne kinni ja pöörasin autoga otsa ringi . Sõitsin tagasi koju . Olin suht väsinud ja viskasin ennast voodisse pikali . Saatsin emmele sõnumi .


Mul paha olla, ei lähe täna kooli !

x Annu


Tegelikult ei taha ma talle valetada, aga noh ma juba lubasin . Panin endale kella 9 : 45 äratuse . Sulgesin silmad ja jäin pooleldi unne .


Kuulsin äratust . Panin selle kinni ja tõusin . Vaatasin oma välimuse üle . Eriti midagi parandama ei pidanud . Ma ei ole mingi vähkreja kui ma tudun .


Läksin alla kööki ja võtsin klaasiga vett . Jõin selle ära ja suundusin elutuppa . Niall peaks ka varsti jõudma . Otsustasin ennast täielikult valmis panna .


Varsti kõlas uksele koputus . Läksin avama, seal seisis Niall . Astusin samuti välja ning lukustasin ukse .


Sõitsime mäkki . ,, Nii, mis sa tahad ? ’’ uuris Niall . ,, Sina pidid ju otsustama ’’ laususin . ,, Õigus ja ’’ märkis Niall ja hakkas siis valima . ,, Ma võtan sulle lasteeine ? ’’ pakkus ta . Hakkasin naerma, ,, No võta siis ’’ vastasin talle .


Endale tellis ta samuti lasteeine . Ainult kaks tükki . Võtsin just ühe ampsu oma burgerist kui Niall alustas juttu . ,, Annu, sa ei oleks meile mingiks koormaks, pealegi ma juba eile rääkisin oma vanematega ja nad olid väga rõõmsad, kui ma kellegi kaasa võtaks, ära riku nende rõõmu ’’ seletas poiss .


Ohkasin ,, No ma ei tea, natuke imelik oleks ju ’’ muretsesin . ,, Mh, ei oleks, neil ei ole sinu vastu mitte midagi ’’ . ,, No ma ei tea ’’ . ,, Palun, palun, palun ’’ anus Niall mind . ,, No ... no, okei ’’ vastasin peale mõnda aega mõtlemist .


Nialli suule ilmus suur ja lai naeratus . ,, Tore ! ’’ rõõmustas ta ja võttis lonksu oma cocast . ,, Aga ainult ühel juhul ’’ naeratasin kavalalt . ,, Nu ? ’’ ootas ta põnevusega . ,, Sa tuled minuga koos jõulušhopingut tegema, ning sa ei hakka virisema ’’ rääkisin .


Poiss ohkas ja nõustus . Sõime rahulikult oma toidud lõpuni . Ma natuke uurisin, mida ma võiks Nialli vanematele osta . Niall algul ei tahtnudki, et ma midagi ostaks, aga ma ei olnud nii nõus .


Kui lõpetasime viis Niall mind ilusti koju, me leppisime kokku, et lähme reedel oste tegema, sest laupäeval ja pühapäeval on kaubanduskeskused arvatavasti inimesi täis .


Panin oma koti elutoa diivanile ja võtsin sealt telefoni . Mul oli 2 sõnumit, mõlemad Karrult . Avasin esimese :


Miks koolis pole ? :o

x Karru


Ning teine :


Ma loodan, et trenni ikka tuled, kell 14 : 30 – 17 : 00 .

x Karru


Vaatasin kella, 12 : 08 . Aega mul veel oli . Saatsin Karrule sõnumi tagasi .


Tulen küll trenni, pärast räägin, miks ma koolis polnud .

x Annu


Vaatasin telefonist, mitmes täna on, 12.12 . ,, Homme on ju Jes’i sünna ! ’’ meenus mulle . 


Kiirustasin koridori ja panin ennast uuesti valmis . Sõitsin kaubanduskeskusesse .


Hakkasin sealt otsima Jes’le kingitust . Kuna ma enam vähem teadsin, mida ma talle kinkida tahan, ei läinud mul selle leidmisega kaua aega . Ta oli umbes kaks nädalat tagasi oma sünnipäeva kutsed ka kätte jaganud . Pidu toimub laupäeval, tema juures .


Sõitsin tagasi koju, mul oli veel aega . Otsustasin ära õppida .


* Reedel, pärast kooli *


Kui tunnid lõppesid ja ma koolist lahkusin, ootas mind juba Niall . Sõitsime tema autoga kaubanduskeskusesse .


,, Nii, mida ma su emale võiksin kinkida ? ’’ küsisin õhinas olles . ,, Eee .. ’’ sügas Niall pead ja ei oskand vastata . ,, Noh, vahet pole, ma otsin siis ise midagi ’’ ütlesin ja tirisin poissi endaga kaasa .


Läksime alguses mingisse kosmeetika poodi . Tormasin mööda seda seal nagu segane ringi, kes oli just hullarist välja saanud . Leidsin ühe jumestuskreemi . Läksin sellega Nialli juurde .


,, Tead, ma nägin ühe pildi peal, et teil olid meigid peal, kas sa kasutasid sellist jumestuskreemi ? ’’ naljatasin ja suunasin jumestuskreemi Nialli poole . Niall hakkas naerma ja vedas mind mööda riiuleid edasi .


Peatusime huulepulga riiuli juures . Ta võttis seal kõige eredama punase tooni ja ütles naerdes ,, Mul oli selline huulepulk ka peal ’’ . ,, Ja selline ripsmedušš ? ’’ uurisin ja ulatasin poisile neonsinise ripsmedušši . ,, Täpselt nii ! ’’ naeris ta .


,, Olid sul küüned ka värvitud ? ’’ uurisin pervokulme tehes . ,, Jeps ’’ vastas ta, ning võttis neonrohelise värvi . ,, Täpselt sellised ’’ lausus ta . ,, Põnev ’’ ütlesin tõsiselt .


,, Kas su ema kasutab kosmeetikat ? ’’ pärisin poisilt . ,, Iga naisterahvas ju enam vähem kasutab ’’ vastas ta naeratades . ,, Totu ! ’’ sõnasin . ,, Tänan ! ’’ vastas ta mulle .


Liikusin edasi ja valisin Nialli emale mõned meigid . Maksin need ära ja liikusime edasi . 


Läksime mänguasja poodi . Seal ostsin ma samuti mõned asjad . Ja nii ka paljudes järgnevates poodides .


* Dessu vaatenurk *


Olin kodus ja ootasin kuna Louis siia jõuab . Kuulsin uksekella . Jooksin alla ja avasin talle ukse . Poiss tuli sisse ning kallistas mind ja tegi laubale musi . ,, Kas sul on vanemad kodus ? ’’ uuris ta . ,, Ei ’’ vastasin lühidalt ja vedasin ta üles oma tuppa .


Istusime minu voodis üksteise kaisus ja rääkisime juttu . ,, Kas sul vaheajal mingeid plaane on ? ’’ päris poiss . ,, Em, noh, ma tähistan jõule, sinu sünnipäeva ja uut aastat, nii palju on mul planeeritud ’’ rääkisin .


,, Ahsoo ’’ vastas poiss ja jätkas siis ,, No, ma tegelikult mõtlesin, et me võiks pärast uut aastat, kuskile puhkusele minna ? ’’ ,, Kuule, võiks ja ’’ vastasin õhinas olles . ,, Aga kuhu ? ’’ uurisin edasi . ,, Võib – olla Austriasse, seal saaks me mägedes suusatamas käia ja nii edasi '' vastas ta mulle .

,, Japs, mulle sobib ’’ ütlesin naeratades . Poiss tugevdas oma haaret minu ümber ja küsis ,, Kas sa tead, kui kallis sa mulle oled ? ’’ . ,, Ma eeldan ’’ vastasin . ,, Tõesti, kuidas ? ’’ uuris ta naljakalt . ,, Silmad reedavad ’’ vastasin .


Ta hakkas naerma ja tegi mulle põsele musi . ,, Kas sa viitsiks täna minukale ööseks jääda ? ’’ uurisin . Poiss oli kohe nõus, vanemad tulevad mul niikuinii alles homme pärastlõunal koju .


* Annu vaatenurk *


Olime juba päris korralikult šhopanud, isegi Niallil oli mitu kotti näpuotsas . ,, Mul on vist kõigile nüüd kingitused olemas ’’ ütlesin kõheldes, tegelikult Niallile pole, aga ma ei hakka ju tema ees talle kingitust ostma . ,, Mul ka ’’ sõnas ta .


,, Läheks Nandosesse ’’ tegi ta ettepaneku . ,, Kas sul on tõesti kõht kohe nii tühi ’’ pärisin . Poiss noogutas . ,, No olgu siis ’’ nõustusin . Läksime Nialli auto juurde ja panime kotid ilusti ära . Sõitsime Nandosesse .


Tulime autost välja . Hakkasime Nandose poole kõndime, mis asus meist paar meetrit eemale . Nägin selle juures ühte tuttavat nägu . See oli ...

No comments:

Post a Comment