Sunday, July 29, 2012

Girls Direction : 37OSA

Eelmises : 





 * Nialli vaatenurk * 


Võtsime Harryga need rätikud ja hakkasime minema . Me valisime läbi metsa mineva tee, seal ei sõida nii palju inimesi oma autodega . Meil oli vaja minna umbes seitse kilomeetrit .


Olime pool teed ära kõndind . Kuulsime läheneva auto häält . Keerasime ennast ümber . Auto ikka lähenes meile . Kui masin juba päris ligidal oli, nägin, et seal istusid ...





Edasi : 





Nägin, et seal istusid kolm tüdrukut . Jes, Annu ja Karru . Nad lasid akna alla ja tegid meist sõidupealt pilti, ning siis viskasid kähku veel meie riided ja sõitsid edasi .


,, Nemad olidki selle taga ? ’’ küsis Harry, ikka veel autot jõllitades . ,, Tundub nii ’’ vastasin ja hakkasin naerma . ,, Mida sa naerad ’’ päris poiss . ,, Päris hea plaan neil ju ’’ naersin ikka edasi .


Keerasin suuna metsa ja seal ühe põõsa taga vahetasin riided ära . Harry tegi sama, ainult teise põõsa juures .


,, Noja, telefone, nad meile ei andnudki ’’ ohkas Harry . ,, Jup ’’ vastasin ja hakkasin kodu poole kõndima .


Varsti jõudsime me ka sihtpunkti .


* Annu vaatenurk *


Pärast seda, kui olime poistele osa nende asjadest tagastand, sõitsime tagasi Jes’i juurde . Võtsin sealt oma auto ja suundusin sellega koju . Kohe kui oma tuppa jõudsin, läksin läpakasse .


Panin selle pildi twitterisse ja facebooki . Seejärel läksin võtsin ühe kiire dušši . 
Kuivatasin juuksed ära . Otsisin endale mingid riided, tegin meigi ja soengu . Lisasin veel ehted ja olin valmis . 

Meik, soeng, riided : 

C600x601_large
233342824412678128_zmuep6ud_c_large_large
Tumblr_m78i7iymyq1qe91pso1_500_large

Võtsin telefoni, võtmed ja rahakoti . Panin need kotti ja suundusin alla . Panin jope ja muud värgid selga ja läksin autosse . Sellega sõitsin toidupoodi .


Ostsin seal mõned vajalikud asjad ja tasusin nende eest . Tassisin koti autosse ja sõitsin siis Nialli juurde .


Võtsin toidukoti ja sisenesin kortermajja . Peatusin Nialli korteriukse ees . Koputasin . 
Uksele ilmus poiss . Ta naeratas heakskiitvalt mu seltskonna üle . Alustasin juttu ,, Ma tahtsin sellepärast, mis me korraldasime vabandada ja siis ma mõtlesin, et ma teen sulle äkki midagi süüa ’’ pakkusin naeratades .


Kui söögist jutt tuli, lasi poiss mu kohe sisse . ,, Tee hästi hea söök, muidu ma ei anna andeks ’’ rääkis ta naerdes . Viisin koti kööki ja suundusin elutuppa . Niall istus diivanil ja oli läpakas .


Panin läpakakaane kinni ja tõmbasin ta püsti . ,, Sina aitad mind ! ’’ laususin ning tirisin ta endaga kööki kaasa .


Tegin poisi külmkapi lahti . Seal oli mingi värgendus taldrikul . Võtsin selle külmkapist välja . Vaatasin seda imelikult ja küsisin ,, Mis see peaks olema ? ’’ . Poiss vaatas korraks taldriku poole ja lausus siis ,, Ma proovisin midagi süüa teha, eelmine nädal ’’ . ,, EELMINE NÄDAL ! kisasin . Ta noogutas .


Tegin akna lahti ja viskasin selle välja . ,, Hei ! ’’ protesteeris Niall . Vaatasin tema poole ja laususin kutsika silmi tehes ,, See nägi välja nagu koertoit ’’ . Lõin patsu vastu ta kõhtu ja läksin temast mööda .


,,Ma solvusin ’’ ütles Niall . ,, Tõde on valus, ma tean ’’ laususin ükskõikselt . Keerasin ennast korraks tema poole, ta teeskles ikka solvunut . Läksin tema juurde .


Kallistasin teda ja sõnasin ,, Annad andeks, eks ? Aitäh ’’ . Ei lasknud poisil midagi öelda vaid jätkasin oma vana tegevust . Ta tuli mulle appi .



Söögid olid enam – vähem valmis . Läksin katsin laua ära . Tõstsin lauale taldrikud . Siis noad, kahvlid ja lusikad . Samuti ka klaasid . Nendesse kallasin segumahla .


Toidud olid valmis . Tegelesin nendega veel natuke ja tõstsin siis samuti lauale . Läksin pesin Nialliga koos käed ära ja seejärel hakkasime isukalt sööma .


Nii mulle kui ka Niallile maitses . Kui lõpetasime pesin nõud ära ja kuivatasin need samuti . Niall tegi pinnad puhtaks .


,, Kas ma su läpasse võin minna ? ’’ pärisin . ,, Ja, ikka ’’ vastas poiss . Logisin ennast twitterisse . Seda pilti, mis ma Niallist ja Harryst tweetesin olid päris paljud fav’sse lisand ja retweetend . Mulle oli ka väga palju reply’d selle kohta .


Niall hakkas naerma . ,, Mis on ? ’’ pärisin . Märkasin, et telekas reklaamiti, et mingi film on kinodes . ,, Ma tahan seda vaatama minna ’’ ütles poiss . ,, Selge ’’ vastasin ja tegelesin twitteris oma asjadega edasi . ,, Tuleksid minuga ? ’’ küsis ta äkitselt .


,, Eee, davai, kuna ? ’’ uurisin . ,, Täna ’’ vastas ta lühidalt ja istus minu kõrval . Poiss haaras läpaka enda kätte ja läks vaatas kinoaegu .


,, 45 minuti pärast sobib ? ’’ uuris Niall . Noogutasin . Ta naeratas ja tagastas mulle läpaka .


Panin selle kinni ning läksin wc’sse . Vaatasin ennast üle ja tegin juuksed patsist lahti . Sättisin nad nii, nagu ennem olid olnud ja lahkusin ruumist . ,, Kas lähme ? ’’ päris poiss . ,, Ja ’’ vastasin ning panin oma jalanõud endale jalga .


Sõitsime minu autoga kino juurde ja ostsime piletid . Filmi nimi oli ,, Põrgulikud pulmad ’’ . 
Niall ostis mulle väikse paki popcorni ja keskmise coca . Endale võttis ta sama ainult suure popcorni .


Film oli päris naljakas ja selle ajal ikka naerda sai . Kui film lõppes, läksime jalutama .


Kõndisime läbi pargi randa . Kell oli midagi 19 läbi . Istusime liival ja vaatasime tähti . Otsisime igast tähtkujusi .


,, Niall kuule ’’ alustasin . ,, Noh ? ’’ päris poiss taevast vaadates . ,, Läheks kuskile kakaod või kohvi jooma ? ’’ pakkusin . Poiss muidugi nõustus minuga .


Kõndisime vaikselt mööda randa tagasi parki ja läbi pargi Starbucksi .


Tellisin endale kakao vahukommidega ja piparkoogid . Eriti magusalt ikka . Mulle täiega meeldib see . Niall võttis sama . 

Tumblr_lsxbu2ip4v1r355woo1_500_large

Jõime ja sõime need jutustades ära . ,, Mis nüüd teeks ? ’’ uurisin . Niallil ei tulnud midagi pähe, samuti ka minul . ,, Lähme sinu juurde ? ’’ pakkusin lõpuks . Poiss nõustus .


Jalutasime minu auto juurde ja alustasime sõitu . Kuulsin oma telefoni helisemas . Ma ei suutnud seda kuidagi oma kotist leida, sest see oli igast pahna täis .


Lõpuks ma siiski leitsin selle . Tahtsin juba vastata, aga kõne läks kinni . Mulle oli helistanud Karru .


Valisin ta numbri ning helistasin tagasi . Ta vastas ka kohe . ( Mina : M Karru : K )


M : Tsau, kuule sa helistasin mulle

K : Tsau, kuule kas sa nägid, mis Harry sulle reply’s selle picci kohta ? * naerdes *

M : Em, ei

K : Aga, mine vaata siis !

M : Ma ei saa hetkel, võib – olla õhtu poole

K : Mh, miks ? Palun mine !

M : Ma ei saa, sorri

K : Miks siis

M : No, ma olen hetkel Nialliga

K : Ururr, ma siis ei sega enam

M : Totu, see ei tähenda, et ...

K : Jaja, aja nüüd ! Tsauuu !


Ta lõpetas kõne . ,, On loll ’’ podisesin . ,, Mida ? ’’ küsis Niall, kes roolis oli . ,, Ei midagi ’’ vastasin naeratades .


Jõudsime Nialli korteri ette . Läksime ülesse ja hakkasime telekat vaatama . Korraga hakkas Niall mulle midagi rääkima ... 

No comments:

Post a Comment