Thursday, August 2, 2012

Girls Direction : 39OSA

Eelmises : 



Kuulsin, kuidas mu telo piiksus, mul oli sõnum tulnud . See oli Elenalt . Avasin selle :


Kas sa teadsid, et Declan, elab ka Saksamaal ? :D

x Elena


Saatsin vastu :


Ee, nüüd sain teada ;)

x Annu


,, Teate, *** kutsus, mind eile ju deidile ! ’’ kilkas *** .




Edasi : 



,, Teate, Zayn kutsus mind eile ju deidile ! ’’ kilkas Betty . ,, Päriselt ? ’’ küsis Jes üle . Tüdruk noogutas . ,, Awwi ! ’’ ütlesime Karru, Dessu ja Chariga .


,, Kuna ? ’’ pärisin . ,, Homme ’’ rõõmustas ta . ,, Uu, tead, ka kuhu te lähete ? ’’ küsis Karru . Betty, raputas eitavalt pead . ,, Olgu ’’ sõnas Karru veel .


,, Aga, meie lähme täna ! ’’ kilkasin . ,, Mina ka ’’ rõõmustas Karru minuga . ,, Urrurr ’’ muigas Dessu, pervokaid tehes .


,, Totu oled ’’ lausus Karru talle naerdes . ,, Ma tänan ’’ muigas Dessu . Kell oli vahepeal jõudnud tundi minna ja meie olime vahepeal klassi jõudnud .


Tund möödus nii, nagu tavaliselt iga kunsti tund . Lollitades ja naerdes . Täna oli üldse suht lebo päev . Ainult 3 tundi, aga kahjuks on see ainult täna nii .


Järgmine tund oli matemaatika . See möödus kirjakesi saates . Ning viimane, klassijuhataja tund, möödus, tunnist puududes . Vähemalt minul ja Karrul .


Terve kolmanda tunni, olime me kooli wc ’s ja sättisime ennast Karruga . Sättisime soengut ja parandasime meiki . Otsustasime ruttu ka küüned ära värvida .


Karrul olid mõned küünelakid kapis . Tõime need sealt ära ja asusime värvima . Minu omad tulid sellised : 

39667844_large

Ning Karru omad, sellised : 

Tumblr_m83diadcqo1r7uftso1_400_large

Olime tulemusega rahul, ning jäime ootama kuna küüned ära kuivavad . Kuulsime kella . 
Kontrollisime, kas küüned on kuivad . Jah, olid . Läksime ruttu, võtsime gardekast enda asjad ja panime need ettevaatlikult selga .


Kiirustasime õue . Harry auto sõitis just kooli ette . Nad tulid, Nialliga, autost välja ja meile vastu . Käes olid mõlemal lilled, mis nad meile ulatasid . Saime Karruga, samasugused kimbud : 

Bigstockphoto_man_holding_flowers_344282-resized-600_large

Tänasime neid ja suundusime auto juurde . Karru ja Harry istusid ees . Mina Nialliga taga .


* Hiljem *


Astusime aiast sisse ja suundusime välisukse juurde . ,, Aitäh, armsa päeva eest ’’ tänasin poissi ja tegin ta põsele väikse musi . Poiss ainult naeratas ja silitas mu põske .


,, Kordame kunagi ’’ lausus ta ja avas mulle ukse . Sisenesin majja, Niall, aga lahkus . 


Kuulsin telefoni helisemas . Ekraanil vilkus ,, KarruKiisu :* ’’ Vastasin muidugi . ( Mina : M Karru : K ) .


K : Tsau, tead, mida ?

M : Mida ?

K : Me käime Harryga * kilgates *

M : Päriselt ?

K : Jaaaaa !

M : Nu, palju õnne siis !

K : Tänks, aga davai, tsauka

M : Tsau


Ta pani kõne kinni . Läksin üles oma tuppa . Panin läpaka käima . Kell polnud, eriti palju, aga ma olin ikka suht väsind . Käisin ruttu, mõnel leheküljel ära ja läksin siis pessu .


Pärast pesu kuivatasin juuksed ja sättisin need punupatsi . 

Pats : 

42705907_large

Läksin otsisin endale kapist ka, puhtad tudukad ning panin need selga . 

Tudukad : 

Y_large

Pesin veel hambad ka puhtaks . Lülitasin öökapil oleva lambi sisse ja kustutasin suure tule ära . Pugesin voodisse teki alla ja läksin teloga twitterisse .


Lugesin igast tweete sealt . Tegin ise ka tweedi . 


,, @KarruBlah + @Harry_Styles = ’’ 


Otsustasin Nialli tweedid ka üle chekata . Silma jäi mulle selline tweet : ,, Tänane päev, on üks mu lemmik päevadest (: ’’ . Lisasin selle fav’sse .


Panin telefoni eemale, kustutasin tule ja uinusin .


* Betty vaatenurk *


Tegin aeglaselt silmad lahti . Pikutasin natuke aega voodis, kuid lõpuks, otsustasin siiski tõusta . Harjasin enda juuksed läbi, korjasin need kokku ja kinnitasin patsiks . 

Pats : 

354174-12-1342824752629-n800_large

Otsisin kapist veel mingid mugavad dressid ja top’i ning panin need selga . 

Riided : 

Y_large

Jalutasin vannituppa ja asusin hambaid pesema . Kui sellega lõpetasin, läksin tagasi oma tuppa ning vaatasin kella . See näitas 14 : 17 . Kas ma olin tõesti nii kaua maganud ?


Zayn, pidi tulema mulle järgi kella 16 : 30’ks . Seega, otsustasin riided juba välja valida . 
Poiss mainis ka seda, et ma peaks suht tavalised riided panema . Kadusin garderoobi ja hakkasin seal ringi tuhlama . Lõpuks leidsin sobivad riided, ahvisin natuke Zayni stiili . 

Riided : 

Y_large

Panin riided kõrvale ja läksin läpakasse . Tegutsesin seal natuke, kuni märkasin, et kell on juba 15 läbi .


Suundusin vannituppa ja loputasin seal näo ära . Panin siis endale riided selga . Tegin soengu, samuti ka meigi . 

Meik ja soeng : 

Tumblr_lkvtq08yx01qha21ao1_500_large
54074005_large

Lisasin veel ka ehted ning lasin lõhna ja olingi valmis .


Kell näitas 16 : 21 . Tegin ruttu veel twitteris tweedi ja kiirustasin siis alla .


* Annu vaatenurk *


Lebotasin niisama kodus ja mängisin õega . Kuulsin oma telefoni helisemas . Helistajaks oli Kevin . Vastasin kõnele . ( Mina : M Kevin : K ) .


K : Hei, kuule, ma ei saa täna klubisse tulla !

M : Äh, miks ?

K : No, mul tulid, teised toimetused vahele

M : Nojah siis

K : Tõsiselt, sorri

M : mhhm, tsau

K : Olgu, tsau


Ta pani kõne kinni . Tegelikult ma natuke solvunud siiski olin . ,, Mh, mida ma teen siis täna ? ’’ küsisin endalt pisut mornilt . Siis tekkis mulle mõte .


Kiirustasin oma tuppa ja avasin läpaka kaane . Logisin ennast msn’i . Kirjutasin Karrule, kas ta minuga klubisse viitsiks . Muidugi oli ta nõus . Kutsusime ka Dessu, Char’i ja Jes’i .


* Betty vaatenurk *


Zayn tuli mulle järgi ja me sõitsime Disneylandi . Loomulikult oli meil mega tore seal . Jäime ka ilutulestikku vaatama .


Ilutulestikuni oli veel natuke aega . Zayn alustas juttu . ,, Vaata, sa oled väga tore tüdruk ja sa meeldid mulle juba päris pikka aega, sul on hea iseloom, sinuga võin ma kasvõi tunde jutustada, sest meil on nii palju ühist, et meil lihtsalt jätkub jutu teemasi . Sa oled mulle väga kalliks saanud . ’’ . Ta võttis taskus karbi, avas selle ja ütles ...



2 comments:

  1. Heips ! :) Äkki sa teataksid mulle kuidagi kui uus osa tuleb ? :) Näiteks annaksid oma msni v midagi ? :) Sul on lihtsalt üli hea järjekas, mu lemmik ! :) Sa oskad nii hästi kirjutada ! LIHTSALT SUUREPÄRANE ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei !

      Awws, aitäh :]

      Mu msn : sassu@hotmail.ee ;)

      Delete