Saturday, August 25, 2012

Girls Direction : 47OSA


Tsauki :)
Uus Osa ! 
Hope u like it ! 



Eelmises : 




Niall mängis kitarri peal ,, More Than This ’’ i ning laulis ka . 


Kuni ta enda sooloni, laulis ta üksi . Kui tuli Nialli soolo, otsustasin ka oma hääle lisada . See oli ainuke One Directioni laul, mille sõnad olid mul pähe kulunud .


Kui lõpetasime lausus poiss ,, Sul on armas hääl ’’ . Naeratasin ja vaatasin maha . Ta tõmbas näpuga üle mu põselohu ja naeratas ise ka . ,, Mis laul järgmisena ? ’’ ,, Laulame seda ,, I’m Yours ’’ ’’ ütlesin õhinas olles . Hakkasime kitarri saatel seda koos laulma .


Laulsime veel igast teisi laule ka, ning Niall andis oma pusa mulle ka peale . Nii meie õhtu mööduski . 





Edasi : 



Avasin silmad, selle peale, et päiksekiired paistsid mulle silma . Ma olin voodis, Nialli kaisus . Poiss alles magas, kuid ta haare minu ümber oli tugev . Ettevaatlikult vabastasin ennast sellest ning tõusin .


Tõmbasin endale hommikumantli peale . Võtsin kohvrist hambaharja ja hambapasta . 


Otsisin ülesse vannitoa . Pesin seal hambad puhtaks, ning sättisin hambaharja ja pasta kraanikausi ääres seisvasse topsi .


Läksin kööki . Avasin külmkapi . Võtsin sealt välja muna ja viinerid . Otsisin kapist ka jahu ning tegin munaputru viinertükikestega .


Tõstsin söögi taldrikutele jahtuma . Suundusin vaikselt magamistuppa tagasi . Niall ikka magas, hakkasin teda õrnalt togima .


Poiss avas vaikselt oma silmad . ,, Tõuse ja sära ’’ lausisin talle naeratades . Poiss hõõrus enda silmi ja hakkas vaikselt tõusma . Olin juba täiesti kindel, et ta tuleb kohe voodist püsti .


Selle asemel ta, aga tõmbas minu enda juurde kaissu . Ta sulges uuesti silmad, aga magama ei jäänud . Tundsin ennast ta haardes nii hästi ja turvaliselt, et poleks kunagi soovinud, sealt lahkuda .


,, Tead, mida ? ’’ küsisin . ,, Mida ? ’’ uuris poiss ja avas ühe silma . ,, Ma tegin süüa ’’ . Poiss hakkas naerma . ,, Mul on siin sinuga parem ’’ vastas ta ja sulges uuesti silmad .


Ja mina veel lootsin, et see mõjub . ,, Niall ’’ togisin poisi rinda . ,, Mh ? ’’ . ,, Mul on kõht tühi ’’ laususin . Poiss sai kohe silmad lahti ja ütles ,, No siis peame küll sööma minema ’’ .


Naeratasin ning tulin püsti, samuti ka Niall . ,, Ma lähen pesen hambad ära ’’ lausus ta . 


Noogutasin ja läksin kööki . Tegin meile mõlemale kohvi . 

Kohvi : 

Tumblr_m962mcir101rzwv55o1_500_large

Varsti tuli ka Niall kööki . Ta istus käsikokku hõõrudes lauda . Muigasin selle peale ning istusin ka .


Sõime mõlemad isukalt oma toidud ära ja jõime kohvi ka ära . Korjasin nõud kokku ning pesin need puhtaks .


,, Niall, kas sa jalutama viitsid minna ? ’’ pärisin poisilt . ,, Sinuga alati ’’ vastas ta energiliselt . ,, Awws ’’ tegin kutsika silmi . Poiss tegi mulle selle peale mulle laubale musi . Ma olen tema kõrval tegelikult hästi pisike, teistemeelest on see hästi armas .


Läksin harjasin enda juuksed läbi ning jätsin need lahti . Seejärel otsisin välja riided, panin need selga . Lisasin ka ehted ning ripsmetele kandsin paar kihti ripsmedušši . 

Riided : 

Y_large
Tumblr_m900ylkwad1qd8q7fo1_500_large

Niall oli ka valmis saanud . ,, Kas lähme ’’ uuris poiss . Noogutasin ja saatsin talle lõbusa naeratuse . Väljusime majast . Põimisime oma näpud ning kõndisime läbi metsa nii, mingi raja peale .


Päike kadus pilve taha . Vaatasin taevasse, nägin eemale tumedaid pilvi lähenemas .


,, Niall ? ’’ ütlesin vaikselt . ,, Mis on ? ’’ päris poiss . ,, Vaata taevasse ! Ma ju kardan äikest ! ’’ ütlesin . Poiss vaatas taevasse . ,, Sa kardad äikest ? ’’ küsis ta üle . Noogutasin .


 ,, Nii nunnu ’’ sõnas ta . ,, Mh, ei ole siin midagi nunnut ! Ma ju kardan ! Lähme tagasi ! ’’ togisin poissi ning rääkisin asjalikult . Ta hakkas sellepeale naerma .


,, Tule ! ’’ hüüdis poiss ja tiris mind käsipidi tagasi maja poole .


Väljas juba tibutas, ning me polnud ikka veel maja juurde jõudnud . Lõpuks me siiski jõudsime sihtpunkti . Mõni minut hiljem hakkas ka kohutavalt vihma sadama, ning müristama .


Vahetasin riided, mugavate dresside vastu ja pugesin voodisse teki alla . Niall läks meile teed tegema . 

Dressid : 

Y_large

Varsti tuli poiss tagasi . Tal oli käes kandik, millel olid kaks tassi teed ja kauss kommidega . Ta pani need öökapile .


Istusin põlved lõua all, tekk oli samuti lõuani mul tõmmatud . Järsku müristas hästi kõvasti ning ma peitsin pea teki alla .


Piilusin teki alt välja . Niall vaatas mind . ,, Tead ka kui nunnu sa oled ? ’’ päris ta . Vaikisin . Poiss ainult naeratas ja tuli minu kõrvale .


Ta ulatas mulle teetassi ja pakkus ka kommi . Võtsin mõlemad vastu . 

Tee : 

Tumblr_m8fvhv5sk51r4mkqwo1_500_large

Ehmatasin veel nii päris mitu korda, hea, et ma teed maha ei ajanud .


Varsti lõppes ka äike, õnneks . ,, Kas sa tahad ma teen sulle torti ? ’’ uurisin poisilt lahkelt . ,, Muidugi ! ’’ oli ta kohe nõus .


Ajasin ennast voodist püsti ja läksin siis kööki küpsetama . Mul kulus selleks natuke üle kahe tunni . Lõpp tulemus oli siis selline : 

188729040604415506_ay0lnro7_f_large

,, Niall ’’ hüüdsin poissi . Mille peale Niall kohe kööki jõudis . Ta märkas laua peal olevat torti . Ta lausa sõi, seda silmadega .


,, Mine pese käed ära ’’ ma lõikan seni tordi lahti ’’ rääkisin . Poiss juba jooksis, oli kuulda veel kuidas ta mulle hüüdis ,, Pane mulle hästi suur tükk ’’ . ,, Jaja ’’ posisesin .


Tõstsin Niallile hästi suure tüki ja endale väikese . Varsti oli ka Niall tagasi ja me hakkasime sööma .


* Järgmine päev *


,, Niall väljas on 28 kraadi sooja, lähme ujuma kuskile ’’ hüüdsin Niallile . ,, Päriselt ? ’’ küsis poiss üle . Noogutasin . ,, Okei ’’ nõustus ta .


Läksin ennast sättima . Panin selga bikiinid, kleidi ja gladid . Juuksed koolutasin ma ära ( nii nagu oli tutvustuses ) . Ripsmetele kandsin ma veekindlalt ripsmedušši paar kihti . 

Riided : 

Y_large

Pakkisin veel koti ka kokku ja hüüdsin siis Niallile ,, Mina olen valmis ! ’’ . ,, Ma ka ! ’’ sain vastuse tagasi . 

Kott ( seal neid värke küljes pole ) : 

M0000103300001_large

Läksin uurisin, kus poiss oli . Ta oli vannitoas ja võttis endale rätiku . ,, Sa näed imeline välja ’’ sõnas ta ja tegi mulle suule musi . ,, Sina ka ’’ vastasin naeratades .


Jalutasime mingi järve äärde . Tegin endale seal krunni ning hakkasin päevitama . 

Krunn : 

Tumblr_m97i5dhtrk1qeerewo1_400_large

,, Tule ujuma ! ’’ hüüdis Niall mulle . Tõusin püsti ja läksin mingile sillale, mis seal oli . ,, Kui sügav seal on ? ’’ uurisin . ,, Mulle ninani ’’ vastas poiss . Noogutasin ja hüppasin peakat .


,, Wäoo, ilus hüppe ’’ kiitis poiss . Hakkasin naerma ,, Ma tänan ’’ .


* Mõned päevad hiljem *


Vaheaeg oli läbi ning kool oli alanud . Täna on esimene koolipäev, pärast vaheaega . Läbisin parajasti hommikusi rutiine . Peagi sõitsin ka kooli .


Kui klassi jõudsin, nägin seal ühte uut nägu . Meie klassi oli tulnud juurde ... 


Selline osa siis :)

Uus tuleb teisipäeval.

Suve (#)

x Lexi

5 comments:

  1. Niallile oli vesi ninani ja ta hüppas peakat? Nii madalal ei tohi peakat hüpata.. Õnnetus võib juhtuda..

    Aga muidu hea osa (Y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pt oli ju niallist lühem ja ega niall ei hüppanud vaid pt ;)

      Delete
    2. Ee, japs, muide Annu hüppas, ning ma ennem jutus märkisin ka ära, et ta Niallist lühem ;)

      Delete
  2. SupperHea.....ÜlliiiiMegaaaKiiiresti uus osa eksju (a) :3 Anyways mulle meeeeeldis :P :d

    ReplyDelete