Wednesday, August 1, 2012

Girls Direction : 38OSA

Eelmises : 



Jõudsime Nialli korteri ette . Läksime ülesse ja hakkasime telekat vaatama . Korraga hakkas Niall mulle midagi rääkima ...




Edasi : 



Niall hakkas mulle midagi seletama . Ma üldse ei kuulanud teda, vaid jälgisin ta suud . 
Korraga, surusin enda huuled tema omadele . Ma ei tea, miks ma seda tegin, kuid ma siiski tegin seda .


Kohe ka eemaldusin temast . ,, Vabandust ’’ pobisesin maha vaadates . Niall tõstis mu lõuga ja vaatas mulle otsa . Seejärel ta suudles mind . Läksin temaga kaasa, kuid mitte kauaks .


Lükkasin ta eemale . ,, Nii pole õige ’’ laususin ja toramasin koridori . Võtsin ruttu sealt oma asjad ning lahkusin ta korterist . Kuulsin kuidas Niall samuti alla tormas, mulle järele . Kiirendasin sammu .


Jõudsin välja . Mõistsin, et olin enda auto võtmed ülesse unustanud . Niall jõudis ka just minuni .


Ta pani oma käed minu õlgadele . ,, Vaata ülesse '' nõudis ta . Vaatasin taevasse, see oli tähti täis . Ta suunas näpu kõige säravamale tähele . ,, See oled sina ’’ lausus ta . ,, Sa oled minu taevas, minu kõige säravam täht ! ’’ Keegi polnud mulle varem, nii armsalt öelnud .


Siis vaatas ta mulle silma . Poiss lähenes mulle uuesti . Keerasin põse ette . ,, Nii, ei ole õige ’’ . ,, Selge, teeme seda siis õiget viisi ’’ sõnas ta ja jätkas . ,, Kas sa tuleksid minuga reedel, pärast kooli välja ? ’’ .


,, Ma ei tea ’’ laususin vaikselt maha vaadates . Niall laskus põlvedest allapoole, nii, et ta nägi mu nägu ja sõnas ,, Paluuun ! ’’ ,, No ... no, okei ’’ nõustusin lõpuks .


Poiss naeratas, ulatas mulle autovõtmed ja saatis autoni . ,, Tsau ! ’’ hõikas ta mulle enne kui ma lahkuda jõudsin . Naeratasin talle vastuseks .


Kuulsin kuidas mulle sõnum tuli, võtsin telefoni ja lugesin selle läbi .


 PS ! Karru ja Hazza lähevad ka reedel pärast kooli deidile, seega on see double date !

x Niall


Pööritasin silmi ja hakkasin naerma, kribasin talle foori taga sõnumi vastu .


 Selge :) 

x Annu


Tegelikult mulle meeldibki nii rohkem, kui me lähme neljakesi, mitte kahekesi . Huvitav, kuhu nad meid üldse viivad ?


Keerasin enda mõtted kinni ja sõitsin rahulikult edasi . Kell oli juba 21 läbi ja mul olid kõik koolitööd tegemata . Nii, et koju jõudes ma peangi ära õppima ja kohe magama .


Lõpuks kui ma koju jõudsin, tegingi nii nagu mul plaanis oli – õppima ja siis magama .


Kuulsin äratuskella . Panin selle kinni ja tõusin . Käisin pesin nöo ja hambad ära, ning hakkasin siis riideid valima . Panin need selga, tegin meigi ja soengu . 

Riided, meik, soeng : 

C600x571_large
Tumblr_m7fsmmfsl71rvjan0o1_500_large
Tumblr_m7fcg0etfa1qfx32ro1_500_large

Võtsin oma kotid ja vedasin need alla . Sõin ära ühe õuna ja läksin kooli .


Võtsin kapist oma asju . Minu juurde tuli Karru . ,, Kas Niall juba rääkis sulle ? ’’ päris ta kavalalt naeratades . Noogutasin . ,, Ja sa tead, kuhu me lähme ? ’’ jätkas ta küsimist . 


Raputasin pead .


,, Me lähme paintballi ’’ kilkas ta . ,, Põnev ’’ vastasin muigega ja hakkasin kunsti klassi poole jalutama . ,, Mh, totu oled '' lausus ta ja pani mulle käega vastu pead . Näitasin talle lapsikult keelt, tema samuti . 


* Reede *


* Karru vaatenurk *


Ärkasin hommikul oma äratuskella peale, mis oli pandud 6’ks . Panin selle kinni ja tudusin edasi, sest tegelikult tõusen ma niikuinii alles poole tunni pärast .


Pärast poole tunnist lösutamist siiski tõusin ja loivasin vannituppa . Viskasin endale mitu korda külma vett näkku, seejärel kuivatasin näo . Pesin ka hambad ära .


Suundusin garderoobi . Ma pidin kindlasti selga panema Jack Wills’i pluuse . Kui riided leitud, toppisin need selga, tegin ka meigi ja soengu . 

Riided, meik, soeng : 

C600x721_large
Tumblr_m7zsmqraqu1qftjr5o1_500_large
44365522_large

Kui valmis sain, võtsin oma asjad ja läksin kooli .


* Annu vaatenurk, natuke aega tagasi ! *


Tõusin ja pesin hambad ning näo . Seejärel suundusin garderoobi ja hakkasin otsima, mis ma endale selga panen, aega mul selleks ikka kulus, aga ma olingi sellepärast varem ärkand .


Lõpuks otsustasin ikkagi päris tavaliste riiete kasuks . Tegin ka meigi ning soengu ja suundusin kooli . 

Riided, meik, soeng : 

C600x495_large
Tumblr_m7zj1kjfht1qmdq38o1_500_large
551116_331593193595090_525894706_n_large

Nägin juba parklas Karrut . Sulgesin kiiresti autouksed ja jooksin ettevaatlikult tema autoni, mille juures ta sahkerdas .


,, Tsauuuuuu ! ’’ lõugasin, poole tee pealt . Tüdruk keeras ennast ümber ja jooksis mind kallistama, samalajal karjudes ,, Tsaukaa ! ’’ . Tegime kalli ja läksime tagasi Karru auto juurde .


Ta võttis autost viimased vajalikud asjad ning me sisenesime koolimajja .


Koridori pealt nägi meid juba Dessu . Ta jooksis meieni . ,, Tsau ’’ alustas ta rõõmsalt . ,, Tsau ’’ sai ta ka sama vastuse nii minult kui Karrult vastu . Jalutasime kappide poole .


,, Miks sa mulle ei öelnud, et te lähete Harry ja Nialliga topeltkohtingule ? ’’ päris tüdruk . Kehitasin ainult õlgu ja jätkasin oma teekonda . Panin jope ja muud asjad garderoobi ja läksime siis kappide juurde .


Seal ootas mind Kevin . Tüdrukud jätsid mind temaga omavahele . ,, Hei ’’ alustasin ja avasin kapi . ,, Tere jah ’’ vastas ta mulle pisut mornilt .


Ta oli mõnda aega vait, aga lõpuks lausus ,, Ma kuulsin, et sa lähed selle Nialliga deidile ’’ .
Panin kapi kinni ning vaatasin talle otsa . ,, Homme lähme koos klubisse ja sebime sulle naise ’’ rääkisin ja lahkusin . Kuulsin veel seljatagant poisi naeru .


Liikusin Karru ja Dessu poole . Nende juures olid nüüd ka Betty, Jes ja Char . ,, Mis Kevin rääkis ? ’’ uuris Dessu . ,, Ah, no ma meeldin talle ja ta hakkas minust ja Niallist rääkima, aga enivei, homme me lähme koos klubisse ja otsime talle naise, ta ju pole minusse armunud, seega .. ’’ rääkisin naeratades .


Kõik muigasid . Kuulsin, kuidas mu telo piiksus, mul oli sõnum tulnud . See oli Elenalt . 


Avasin selle :


Kas sa teadsid, et Declan, elab ka Saksamaal ? :D

x Elena


Saatsin vastu :


Ee, nüüd sain teada ;)

x Annu


,, Teate, *** kutsus, mind eile ju deidile ! ’’ kilkas *** . 


No comments:

Post a Comment