Monday, June 11, 2012

Gilrs Direction : 18OSA

Eelmises : 





,, Vetti välja juba ! ’’ karjusin talle veel vihaselt järgi .
Tõusin, et maas olev toit ära koristada, aga kuulsin kuidas mulle sõnum tuli . See oli Niallilt . Avasin sõnumi, seal oli kirjas : ...



Edasi : 


Seal oli kirjas :

Su põhjus ei olnud piisavalt hea, so jää ootama järgmist sammu !

x Niall


Pööritasin silmi ja viskasin telefoni diivanile . Otsustasin ennast korralikult ravima hakata ning läksin otsisin igast salvid ja rohud välja .

Paar päeva hiljem

Olin enam – vähem terve . Läbisin just hommikusi rutiine, kuna mul on vaja kooli minna . Pärast kooli saan kohe Elenaga kokku . Valisin endale garderoobist riided, tegin soengu ja meigi . 

Riided, meik, soeng :

Y_large
10133167882001158_ulbuzbga_f_large
233765036878255068_yflkfrhg_c_large

Täna saab tunnistused kätte ja siis kahuks ainult nädala ajane vaheaeg .

Käisin veel ruttu köögist läbi ja võtsin endale õuna ning suundusin kooli .
Koolipäev möödus igavalt . Alguses tuli meil mingi aktus . Läksime kõik aulasse ja kuulasime seda plära .

,, Ohgod, kaua see veel kestab ’’ virises Betty . ,, Kaua ’’ sõnas Char kuivalt ja tüdinenult . ,, Kuulge, me võiks midagi ägedat teha ’’ ütles Dessu . ,, Näiteks mida ? ’’ küsis Jes . ,, Tatikuulid ! ’’ ütles Karru kavalal häälel . ,, Aano davai, mina olen esimene ’’ ütles Char . Otsisin kotist pastaka, võtsi sealt selle sisu ära ning ulatasin selle Charile . Char näris väikse tüki paberit ära . ,, On maitsev ’’ küsisin talt . Selle peale näitas ta mulle ainult keskmist näppu . Ja siis ta puhus . 

See lendas Dire juustesse . ,, Minu kord ’’ ütlesin . Närisin samuti väikse tüki paberit ära ja puhusin siis . See tabas õpelajuhatajale vastu prilliklaasi . 

Purskasime kõik naerma . ,, Anett Smith !!!!!!! ’’ karjus õpelajuhataja üle terve aula . ,, Kohe direktori juurde, koos oma kambaga !!!!!! ’’ lisas ta veel . Seadsime ennast hästi korralikult istuma ja tegime kutsika silmi, nagu me poleks midagi teinud . ,, Emm, ma olen siin ’’ ütles dire talle .

Direktor tuli meie juurde ja kutsus meid endaga kaasa . Kui olime aulast lahkund ütles ta meile ,, Minge lihtsalt oma klassi juurde ja ärge enam tagasi aktusele tulge ’’ ,, Sobib ’’ ütlesime ja dire lahkus .

,, Õu, aga meil on pool tundi aega, mis teeme ? ’’ küsis Jes . ,, Emm, teeks veel pulli ’’ pakkusin välja ,, Okei ja mida ? ’’ uuris Dessu . ,, No, koolis ei tohi vaata energiajooki juua onju, läheks ostaks energiajoogi, kallaks selle välja, paneks vee asemele ning käiks nii kooli peal ringi ’’ ,, Aano davai ’’ nõustus Karru minuga .

Läksime poodi, ostsime kõik endale energiajoogi ning veepudeli . Maksime nende eest ja läksime siis poe ette . Kallasime energiajoogi pudeli seest välja ja asendasime veega ning läksime kooli tagasi .

Läksime istusime õpetajatetoale kõige lähemal asuvale pingile, ning jäime ootama . Varsti lõppes ka aktus . Kohe tuli meiega mölisema õpelajuhataja . ,, Mis joogid need sellised on ? Nii noored neiud ei tohi selliseid jooke tarvitada ! Pealegi on koolis sellised joogid keelatud ’’ ,, Mida ? See jook, mis siin pudeli sees on, ei ole koolis keelatud ! ’’ vaidlesin vastu . ,, Vait ! On küll, ma esitan kaebuse, et nii noortele inimestele antakse sellised joogid kätte ! ’’ ,, Ära maruta ! ’’ lõugas Karru . ,, Edu.ee, aa ja võid veel külastada ostaelu.ee ’’ ülbitses Dessu . Mutt läks näost juba punaseks ,, Tomat ’’ märkis Jes irvega . ,, Te olete põsepunaga natuke üle pingutanud ’’ naeris Char . Betty avas ilusti pudeli ja jõi seda kõigi ees . 

Õpelajuhataja läks nüüd nii närvi, et tõmbas Betty püsti ja hakkas teda endaga kaasa tirima, samalajal karjudes ,, Tulge kaasa, ma viin teid direktori juurde !!!!! ’’ . Betty tõmbas ennast vabaks ja me kõik läksime temaga kaasa .


,, Täiesti hull mutt ’’ ütles Dessu, dire kabinetist välja astudes . ,, Ooja ’’ nõustus Betty temaga ning teised noogutasid ka . ,, Aga vähemalt on nüüd VAHEAEG !!!!! ’’ hüüdis Karru rõõmsalt . ,, Aga kuulge, mis teeks täna ? ’’ uuris Jes . ,, Mm, minul on tänaseks ja homseks plaanid tehtud ’’ ütlesin ja vaatasin kella ,, Ning ma peangi juba minema ’’ lisasin veel .

Istusin autosse sisse ja valisin Elena numbri . ( Mina : M Elena : E )

M : Tsau, kuule kus sa oled ?

E : Emm, ma sain mingi paar minutit tagasi oma kohvri kätte ja nüüd me ootame sind

M : Me ? Sa võtsid kellegi kaasa ? Kelle ?

E : Jeps, kui siia jõuad saad teada .

M : Okei, hakkan siis häääästi kähku tulema, tsau

E : Jaaaa ! Tsau

Panin kõne kinni ja alustasin sõitu lennujaama poole .
Kohe kui Elenat nägin, kallistasime . Elena seljatagant tuli välja üks poiss . ,, See on Henry, mu poiss ja tema on Anett, lühemalt Annu ’’ tutvustas Elena meid . Henry naeratas mulle lahkelt . Miski temas tundus mulle nii tuttav, nagu oleks ma teda kuskil näinud või nii . ,, Emm, teil on kindlasti kõhud tühjad onjuu ? Et lähme kuskile sööma ? ’’ pakkusin välja . ,, Suht ja ’’ vastas Elena . Läksime istusime autosse ja sõitsime ühte restoraani . Pärast seda läksime lõbustusparki .

,, Kuulge, suhkruvatti tahate ? ’’ küsis Henry meil lahkelt . ,, Mm, jaa ’’ nõustusime Elenaga . Ta ostis meile suhkruvati ära ja ütles ,, Ma pean korra ära käima, mul on siin üks vana tuttav, ma lubasin temaga kokku saada, mul läheb kuni tund aega, lõbutsege teie ’’ ,, Okei, tsauka ’’ ütles Elena ja Henry tegi talle otsaette musi . Aww ! ,, Tsau ! ’’ hüüdin ka mina talle ja sain sama vastuse tagasi . Sõime rahulikult oma suhkruvatid ära ja läksime siis ameerika mägedele .

Kui sealt tagasi jõudsime, ootas Henry meid juba all . Nad kallistasid Elenaga ja tegid suule musi . See oli nii armas !

,, Em, ma mõtlesin, et me võiks täna klubisse ka minna ’’ pakkusin välja . ,, Sobib ’’ ütles Henry ja ka Elena nõustus . ,, Aga lähme siis minu juurest läbi ja seame ennast korda ’’ laususin veel ja me suundusime parkalasse .

Peatusime mu maja ees, ma astusin autost välja . Kui ennast maja poole keerasin nägin, et ... 




Henry : 


No comments:

Post a Comment