Thursday, June 28, 2012

Girls Direction : 24OSA







Eelmises : 





Dessu peatas auto mingi metsa sees asuva külalistemaja või värgi ees . Läksime sisse ja võtsime endale toad .


Minu tuba oli mõnusalt hubane . Otsustasin enda asjad lahti pakkida . Kuulsin akna alt signaali . Liikusin akna juurde ,, Poisid tulid ’’ rääkisin endaga .


Jätkasin oma tegevust . Korraga lendas mu toa uks lahti . Ja seejärel see ka sulgeti . Keerasin lõpuks ka ümber, minu tuppa oli tulnud ...




Edasi : 


Minu tuppa oli tulnud Niall . Ta tundus vihane ja ega ma ka ei eksinud . ,, Kus Jas on ? ’’ küsis ta . ,, Khmkhm, Jasmine minu jaoks ’’ parandasin teda . ,, Kus ta on ? Ma tean, et sina oled selle taga ! ’’ ,, Ega sa ei eksi ka ’’ ütlesin irvega .


Ta tuli mulle lähemale . ,, Miks sa seda teed, koguaeg keerad mulle si*ta ! Ainult selle ühe asja pärast ’’ . ,, Jaja, kindalsti ühe asja pärast ’’ ütlesin . ,, Ohgod, sa oled võimatu ’’ ütles ta ikka vihaselt . ,, Sina ka ’’ vastasin talle .


,, Kuhu sa Jas ’ i saatsid ? ’’ ,, Jasmine ! ’’ parandasin teda . ,, Jas , Jas, Jas ’’ ütles Niall . ,, Ma andsin talle vale aadressi, ära muretse, ta sõidab sinna ja tagasi terve meie puhkuse aja ’’ laususin õelalt .


,, KUHU ? ’’ nõudis Niall . ,, Ei ütle ! ’’ vastasin . Ta lähenes mulle . Võttis õlgadest kinni ja püüdis rahulikumalt küsida ,, Kuhu ? ’’ . ,, Ei ütle ! ’’ kisasin talle näkku ja proovisin toast põgeneda . Ta võttis minult, aga käest kinni viimasel hetkel, lükkas ukse kinni ning küsis ,, Miks sa nii teed ? ’’


,, Vaata, mis sa mulle kõik tegid ! ’’ Tahtsin talle kõik näkku pahvatada, aga hoidsin ennast tagasi . ,, Vaata, mis sa tegid ! Sa tegid palju rohkem mulle ! ’’ ütles Niall . ,, Haha, kättemaks on magus ! ’’ ütlesin sarkasmiga, tõmbasin ennast ta haardest vabaks, ning proovisin JÄLLE põgeneda .


Nagu ka eelmine kord, siis ka see kord see ei õnnestund . Niall küsis õela irvega ,, Kuhu sa põgened ? Kardad mind w ? ’’


Proovisin ennast ta tugevast haardest lahti rabeleda, aga äkkitselt ta hoopis suudles mind . Mu kehast kadus pinge, aga siis ma lükkasin ta eemale ja lõin bitchlap’i .


Marssisin vihaselt toast välja, Niall hõikas mulle järgi ,, Jonn maksab ka midagi ’’ .
Püüdsin sellest mitte välja teha ja läksin välja . Jalutasin vaikselt metsas . Suht külm oli, ikkagi sügis .


Jõudsin ühe väikse ojakeseni . Astusin sellel kõrval olevale kivile . Panin endale käed tugevasti ümber . Vaatasin siis kivi . Selle peal oli omakorda väikene kivike . Lükkasin selle oma kontsasaapaga vette . Kõlas väike lumpsatus .


Kuulsin selgatagant krabinat ja oksa murdumist . Vaatasin seljataha, seal oli Karru . Ta tuli minu kõrvale ja küsis ,, Tülitsesite jälle Nialliga ? ’’ Vaikisn hetke ja vaatasin kaugustesse .


Karru ootas ikka mu vastust . ,, Kuidas sa teadsid ? ’’ küsisin lõpuks . ,, No Niall oli väga vihane ja ma kuulsin teda laamendamas ja kui Harry oli temaga rääkima läinud, oli ta näinud Nialli väga kurvana oma toas ja ta rääkis isegi, et tal olid pisarad põskedel . ’’


Vaatasin ikka kaugustesse, mu põsele voolas suur soolane pisar . Pühkisin selle ka koheselt ära . ,, Mul on külm, lähme ? ’’ ütlesin ja tõusin . Vaatasin korra ülesse . Tuul kõigutas puude latvu . Taevas oli pilvine ning hakkas hämarduma .


Tagasi külalistemajja ja oma tuppa jõudes hakkasin seal ka ringi uudistama . Tuba oli soojades toonides ning hubane . Põrand oli puust, seinad samuti puitmaterjalist .
Voodilinad olid beežikad, voodi ise samuti puidust . Diivan oli nahast ja tumepruun, samuti ka kaks tugitooli . Toas oli veel helepruun kummut . Seina peal oli, täpsemalt voodikohal oli põdrapea . Samuti oli seinal veel peegel .


Istusin voodile, kohe tekkis ka uni ja ma haigutasin uniselt . Ainuke tegevus mida mul praegu teha oleks saanud oli telekat vaadata . Ohkasin raskelt . ,, Põnev puhkus tõesti ’’ rääkis endaga .


Otsustasin endale üle pika aja küüned teha . Lükkasin algul nahad tagasi ja viilisin . Seejärel värvisin . Otsustasin teha täiesti tavalised ja lihtsad heleroosad - beežikad küüned . Pärast värvimist lasin neil veel korralikult ära kuivada .

Küüned : 

Tumblr_m5xj6ltg5k1rptk3mo1_500_large

Uksele kõlas koputus . ,, Kes on ? ’’ uurisin . ,, Dessu ’’ vastas tüdruk . ,, Tule sisse ! ’’ hüüdsin talle . Tüdruk astus vaikselt tuppa . ,, Mis nukrutsed siin ? ’’ küsis ta . ,, Heh, ma ei nukrutse, tegin endale küüned ’’ rääkisin õrnalt naeratades . ,, Oh, näita ’’ ütles tüdruk, täis elurõõmu . Sirutasin oma käed ette . ,, Armas ’’ lausus ta . ,, Aitäh ’’ vastasin .


,, Aga, tegelikult tahtsin ma sind üldse sööma kutsuda ’’ rääkis ta . ,, Ahah, okei, ma siis varsti tulen alla . ’’ ,, Mhhm, me ootame sind ’’ lausus ta veel ja lahkus siis .


Kontrollisin, kas mu küüned on kuivad . Japs olid . Läksin siis seinal oleva peegli juurde . Kammisin oma juuksed läbi ja koolutasin siis neid natuke . Lisasin veel ühe kihi ripsmedušši ja olin valmis . Panin endale oma mustad baleriinad jalga . 

Baleriinad : 

00041175-04_large

Võtsin kummutilt oma telefoni ja lükkasin selle taskusse . Avasin vaikselt ukse ja seejärel sulgesin selle ning keerasin lukku . Võtme lükkasin samuti taskusse, telefoni juurde .


Kõndisin läbi koridori trepi juurde . Sammusin ka sealt tasakesi alla ja suundusin siis väikse kohviku poole, mis asub külalistemaja paremastiivas .


Kohvik oli samuti soojades toonides ning hubane . Tekitas kodutunde . Nägin ainult Nialli ja Chari kõrval vaba kohta .


Suundusin siis sinna . ,, Ma hoidsin sulle kohta ’’ rääkis Char rõõmsalt . ,, Tänan väga ’’ vastasin pahuralt ja istusin . Valisin endale pannkoogi kondenspiimaga .


Kui söödud, küsisin ,, Mis edasi teeme ? ’’ . Kõik kehitasid õlgu ja jätkasid oma toiduga . ,, Ok ’’ vastasin natuke pettunult ja läksin siis ülesse tagasi .


Viskasin ennast voodile pikali . Võtsin öökapilt telekapuldi, ning lülitasin teleka sisse . Sealt käis mingi põnev teadussaade . Otsustasin seda vaadata . Niikuinii, paremat polnud teha .


Vaikselt tikkus ka uni peale . Püsisin siiski üleval .


Lõpuks otsustasin Elenale callida . ( Mina : M Elena : E )

M : Heija

E : Tsauka

M : Mis chillid

E : Chillin

M : Loogiline

E : Ise ?

M : Igavlen, tegelt helistasingi põhimõtteliselt selle pärast, et head ööd soovida

E : Ahah, nu head ööd siis

M : Head ööd ja, tsauki

E : Tsau

Läksin pesin siis näo ära, samuti ka hambad . Panin siis tudukad selga . Panin ka juuksed patsi .

Tudukad ja pats :

Tumblr_m0ie38sbee1r9mi3go1_500_large
554817_435583679806099_449908770_n_large

Liikusin siis rõdule . Avasin vaikselt ukse . Astusin rõdule ja vaatasin kuud ning tähti . See oli nii ilus . Korraga puhus mulle näkkus üks tugevam tuulehoog . Pigistasin silmad kinni ja lahkusin rõdult .


Kui olin rõduukse sulgend, vaatasin veel korra välja ning läksin siis voodisse . Tuba valgustas ainult mu voodi kõrval kapil olev pisike lambike, kustutasin ka selle ja jäin siis magama . 

No comments:

Post a Comment