Saturday, June 30, 2012

Girls Direction : 25OSA JUUBEL

Eelmises : 



Kui olin rõduukse sulgend, vaatasin veel korra kuud ja tähti ning läksin siis voodisse . Tuba valgustas ainult mu voodi kõrval kapil olev pisike lambike, kustutasin ka selle ja jäin siis magama . 



Edasi : 


Hommikul kui silmad avasin tungisid kohe mu silmadesse hommikused päiksekiired . Sulgesin silmad ning keerasin näo patja .

Pikutasin nii natuke aega, aga otsustasin siis lõpuks ikkagi tõusta . Pesin hambad ja näo . Panin riide ja tegin meigi ning soengu . 

Riided : 

Y_large
481180_422933557728542_333882920_n_large

Läksin siis alla . Kohvik oli tühi . Tellisin endale kohvi ja kaks muffinit . 

Kohvi ja muffinid : 

Tumblr_lo55u9ou5t1qfbmm9o1_500_large
4392196197_d727e69e0a_z_large

Varsti tuli sööma ka unine Betty . Ta istus minu kõrvale ja tellis endale samuti kohvi ja mingi koogi . 

Kohvi ja Kook : 

Tumblr_m4wvpvvfca1r7vrfuo1_500_large
551812_312808562143404_417438819_n_large
,, Hommik ’’ lausus ta mulle lõpuks uniselt . ,, Hommik jah ’’ vastasin .
Varsti tulid ka teised meie juurde . Niall istus minu kõrvale . Tõusin koheselt . ,, Mis on ? ’’ küsis Karru . ,, Isu läks ära ’’ laususin põlastusega ja lahkusin .


* Õhtul *

Istusin oma vaikselt oma toas . Korraga lendas uks lahti ja sisse kargasid Jes ja Betty . ,, Tule pudelit ! ’’ hüüdsid nad . ,, Kelle toas ? ’’ küsisin . ,, Zayni ’’ vastas Betty .

Ajasin ennast püsti ja komberdasin nendega kaasa .

,, Kes esimesena veeretab ? ’’ küsisin . Liam kehitas õlgu ja ulatas mulle pudeli . Panin pudeli keerlema . See peatus Karrul . ,, Tõde või tegu ? ’’ küsisin pervokulme tehes . Niall tõi kuuldavale lõbusa muige .

Saatsin talle imeliku pilgu . Nialli näoilme muutus kohe, kurvemaks . ,, Tegu ! ’’ vastas Karru . ,, Hmm, tee Louile sületantsu ’’ Harry tegi selle peale nägusid .

Hakkasin naerma ,, Okei, nu Harryle siis ’’ laususin . ,, Aga mina ?? ’’ küsis Louis kurvalt . Näitasin talle lapsikult keelt ja ütlesin ,, Ei saa ! ’’ .

Louis tegi solvunud nägu ja läks Dessu juurde , nutma ’ ning rääkis talle . ,, Vaata, Harry tellib endale strippareid, kuidas ta küll võib mulle nii teha ! ’’ Samalajal tegi Karru Harryle sületantsu .

Seda filmis Liam . Dessu rääkis Louile ,, Ära muretse, ma olen ka üks nendest ’’ . ,, Kas sa teed siis mulle ka sületantsu ’’ uuris Louis, säilitades kurba ilmet . ,, Öösel ’’ vastas Dessu .

Kõik muigasid . Louis tõstis Dessu sülest pea ,, Ärge kuulake, ärijutud – ärijutud ’’ rääkis poiss asjalikult . Hakkasime kõik laginal naerma, sest ta ilme oli nii naljakalt tõsine . ,, Kas sa ikka porgandeid sööd ? ’’ küsis Louis talt veel vaikselt .

Dessu murdus . Ta hakkas samuti naerma ja noogutas siis . Jätkasime mängu . Karru keerutas . See peatus Zaynil . ,, Tõde või tegu ? ’’ küsis Karru . ,, Tegu ! ’’ vastas Zayn rõõmsalt . ,, Emm, laku Betty põske ’’ . ,, Iuu ’’ kisas Betty . Zayn läks arglikult tüdruku juurde ja tõmbas keelega üle põse . Olime koos Karruga krambis .

Betty jooksis seda maha pesema, aga varsti oli tagasi ka . Zayn keerutas . See peatus Niallil . ,, Nii tõde või tegu ? ’’ küsis Zayn . ,, Hmm, ma võiks võtta selle au ja öelda esimese tõe, aga, ma ei tee seda ’’ arutles Niall kõvasti . ,, Nii, et tegu ? ’’ küsis Zayn üle . Niall noogutas .

Zayn mõtles hetkeks ja ütles siis ,, Sa pead panema endale sukapüksid jalga ’’ . Char kargas kohe püsti . ,, Jaja, ma lähen toon enda punased võrksukad ’’ . ,, Oi, ei ’’ ütles Niall vaikselt .

,, Oojaa ! ’’ hüüdsid Dessu, Karru ja Jes . Char jõudis tagasi, ta ulatas oma sukapüksid Niallile . Poiss algul vaatas neid põlastusega, aga hakkas neid siiski jalga panema . Ta tõmbas püksid jalast ning proovis neid jalga toppide .

Otseses mõttes olime me krampidesse suremas, kui ta need jalga sai . Ta imeteles ennast peegli ees ja ütles ,, Kannaks neid lausa iga päev ’’ . Seejärel tuli ta ja istus oma kohale tagasi . Ta keerutas pudelit . See peatus Jes’l .

,, Tõde või tegu ? ’’ küsis Niall . ,, Emm, tegu ’’ vastas tüdruk . ,, Emm, tee Zaynile soeng ’’ ,, Mida ? ’’ hakkas Zayn kohe hädaladama . Jes otsis välja kammi ning patsikummid ja asus töö kallale . Ta tegi talle umbes 7 – 8 pisikest patsikest, need olid nagu sarved .

Jes keerutas, pudel peatus Charil . ,, Nii – nii ’’ hakkas Jes mõtlema . Korraga hakkas Jes kihistama ja ta lausus ,, Mine tee kraanikausile musi  ja sealt seest ikka ’’ . ,, Ime, et sa veel prilllaud ei öelnud ’’ ütles Char ja tõusis . Tõusime samuti ning liikusime temaga kaasa . Ta läks kraanikausi juurde . ,, Kas ma pean tõesti seda musitama ? ’’ küsis ta veel üle . Kõik noogutasid . Ta kummardas ja tegi kiire musi . Kohe hakkas ta suud puhtaks küürima .

Char keerutas pudelit ja see peatus Louisel . ,, Nii, Harry, teeb sulle meigi ’’ rääkis tüdruk käsi kokku hõõrudes . Andsin Harryle oma meigikoti . Ta kasutas seda ikka korralikult ära . Louise meik tuli selline : 

579337_388615857825460_1753087513_n_large

Kui Louis ennast peeglist nägi neelatas ta korraks ja ütles ,, Nii nunnu ju ’’ .

Louis keerutas ja pudel jäi Betty peale . ,, Nii, me võime sulle poistega oma deodoranti ja lõhna nii palju peale lasta kui tahama ’’ lausus Louis kavalalt . Kõik poisid ja Betty läksid välja, meie vaatasime akna pealt .

Betty surus oma silmad tugevalt kinni . Poisid lasid alguses talle hästi palju deodoranti peale ja siis oma lõhnasid ka ja ega nad ühega piirdunud . Lõpuks kui nad tagasi tulid läks Betty algul riideid vahetama, seega pidime me natuke teda ootama .

Umbes 5 minuti pärast oli ta tagasi ka . Tüdruku lahti keerutatud pudel jäi pidama Harryl . Ta mõtles hetkeks ja ütles siis ,, Nii, sa tegid Louisele meiki, nüüd värvib Louis su küüned neoonsetes toonides ära ja sa ei tohi neid maha võtta, vaid need peavad ise ära kuluma ’’ . Louis hõõrus kohe käsi kokku, ning nõudis küünelakke . Andsime need talle ja ta alustas oma kunstiteost .

Kui ta lõpetas keerutas ta pudelit, see peatus Dessul . ,, Emm, sa pead Liami ühe jala ära raseerima ’’ lausus poiss . ,, Mida ? ’’ küsis tüdruk naerma puhkedes . ,, Just nii ’’ lausus Harry . Liam vaatas lihtsalt arusaamatult lollaka pilguga meid . Harry tegi talle pervokulme .

Dessu tõi žiletti ja selle raseerimisvahu ja hakkas ta ühte jalga raseerima . Muidugi me filmisime kõikide tegevusi ja tegime pilte ka . Õnneks ei läinud neil väga kaua aega .

Kui Dessu lõpetas pani ta pudeli keerlema, ning see jäi pidama minu peal . ,, TEE STRIPPI !!!!! ’’ lõugas tüdruk . Ehmusin algul natuke ära . Siis, aga tõusin ja hakkasin strippama . Ega ma ju ära ei sure . Esimesena eemaldasin ma jaki, siis pluusi, püksid ja lõpuks ka sokid ja viskasin need , rahvasse ’ ( kõik toimus mingite tantsuliigutustega ) . Ühe sokiga sai pihta Zayn . ,, Ära mu soengut ära rikku ’’ pahandas ta minuga ja teisega sai Dessu näkku . ,, Wäka ’’ protesteeris ta kohe .

Ma olin pesu väel . Kummardasin neile ilusti ja sügavalt ning panin siis ennast riidesse .

Keerutasin pudelit ja see peatus Liamil . ,, Hmm .. ’’ mõtelsin hetkeks . Hakkasin täiega naerma, kui sellest üle sain ütlesin : ,, Liam, sa pead võtma ennast bokserite peale, panema põlle ümber, võtma tolmuharja ja minema kellegi ukstaha ja ütlema, et toateenindus ning ootama seni, kuni keegi uksele tuleb ’’ seletasin .
,, Kust ma tolmuharja ja põlle saan ? ’’ uuris ta . ,, Mm, ma sebin ’’ ütles Karru ja jooksis kuskile .

Varsti tuli ta valge pitsilise põlle ja roosa tolmuharjaga tagasi ,, Raske oli, aga kätte sain ’’ mainis ta .

Liam võttis endalt riided ära . ,, Garfieldi bokserid ? Tõsiselt w ? ’’ küsisin kui nägin Liami boksereid . Ta naeratas laialt ja kehitas ainult õlgu .

Aitasin tal põlle ette siduda ja andsin talle tolmuharja ka .

Poiss jalutas mingi ukseni ja koputas sinna ning hüüdis ,, Toateenindus ’’ . Uksele tuli mingi mutt ja hakkas räuskama . Lõpuks sai Liam selle tolmuharjaga peksa .
Ta jooksis sealt ruttu ära . See, mutt nägi vist kuhu tuppa ta tuli, sest varsti oli ta meie ukse taga . Louis avas ukse . Mutt ehmatas vist ära ( Louisel oli ikka meik peal ) ja viskas Louisele selle tolmuharjaga vastu pead ( Liam oli ilma selleta ära põgenenud, sest tädike oli teda sellega peksnud ) . Louis pani ruttu ukse kinni . Vaatasin kella, see näitas 00 : 36 .

Hakkasime ringis õudusjutte rääkima . Tundsin kuidas mul varsti silmad kinni vajusid, Karru, Zayn, Dessu ja Harry juba tudusid, ühinesin nendega ...


* Hommikul *

Kui silmad avasin nägin, et mu pea oli Nialli kõhu peal . Tõusin kiiresti . Nägin, et toas olid Betty, Liam, mina, Niall ning Zayn . No, see magab koguaeg .

Läksin oma tuppa ja seadsin ennast korda . Ülejäänud päev möödus meil puhates .


* Õhtu *

Tulin just pesust . Panin endale selga mugavad riided . Hõõrusin rätikuga oma juukseid . Kuulsin telefoni helisemas . Viskasin rätiku diivanile ja liikusin akna juures oleva kummuti juurde . Märkasin, et väljas sajab vihma . Vastasin kõnele .

,, Ja, hallo ... Kevin ? Tsaujou, mis chillid ? ... Oota ? Mis juhtunud on ? ... Mida ? ... Ei, see ei saa olla võimalik ? ’’ . Panin kõne kinni ja puhkesin nutma . ,, Miks ? ’’ küsisin endalt .

Kuulsin kuidas keegi mu tuppa astus ja lausus ,, Tead, ma sain teada, kuhu sa Jas’i saatsid ja tead mida, ma kutsusin ta nüüd siia ’’ rääkis Niall .

Nuuksatasin vaikselt . Niall kuulis seda . Ta tuli minu juurde diivanile . ,, Annu ? Mis on ? ’’ uuris poiss murelikult . Hakkasin veel hullemini nutma . Niall istus minu kõrvale, võttis mu kaissu ja küsis uuesti ,, Mis on ? ’’ .

Miski pärast ma usaldasin teda, ta oli kuidagi nii siiras ja ma otsustasin talle kõik ära rääkida . Püüdsin mitu korda alustada, kuid ma ei suutnud . Iga kord kui midagi öelda tahtsin, hakkasin veel hullemini nutma . ,, Ei ole midagi ’’ lausus poiss mõistlikult ja tegi mulle pai .

Kui olin natuke rahunenud ütlesin ,, Asi on ... ’’

No comments:

Post a Comment