Thursday, June 7, 2012

Girls Direction : 17OSA

Eelmises : 





Alustasin söömist . Kui mul oli enam - vähem pool ära söödud, kuulsin väljast kummivilinat . Tüdrukud läksid juba pool tundi tagasi ära ju !
Tõusin ja läksin vaatasin aknast välja . Seal ei näinud ma midagi . Läksin ülesse oma tuppa, kõik tundud korras olevat, kuni ma ...




Edasi : 


Kuni ma märkasin voodi kõrval porist jalajälge . ,, Hmm, kahtlane ... ’’ rääkisin omaette . Otsustasin põranda ära puhastada . Kui sellega lõpetasin, vaatasin toa hoolikalt läbi . Tõmbasin teki voodilt ära . Karjatasin korraks . Mul oli teki alune kõik vihmausse täis . ,, Mida vi*tu !!!! ’’ karjusin . ,, Kuradi värdjas Niall, sellepärast sa siin passisidki eile ! ’’ Tõmbasin teki täielikult voodilt ära . Samuti ka padjad . Võtsin lina kõik neli nurka ja mässisin selle kokku, nii, et ussid seal sees püsiksid . Seejärel viskasin selle aknast välja . Vahetasin enda voodi pesu ära ja vaatasin kõik toa uueti üle, et kuskil ühtegi ussikest poleks . Kui valmis sain, hakkasin mõtlema plaani, kuidas talle tagasi teha . Ma tean, et ta ärkab kell 9 : 00, käib iga hommik 15 minutit dušši all . Siis seab ennast korda ning läheb stuudiosse või kuskile välja . Mul oli plaan olemas .

Läksin panin endale ruttu jalanõud jalga ning sealt edasi autosse ja poodi . Ostsin marmelaadi, mitu pudelit siirupit ning igast muid maiustusi .
Koju jõudes, keetsin kiselli ning tegin mingi ilgelt suure koguse mingit rõvedat kleepuvat punaka värviga paksu möksi . Lõhn oli suht okei, kuna ma ei topind siia sisse mingit sit*a . Helistasin Jes’le . ( Mina : M Jes : J )

M : Tsau, kuule sa saad mind aidata

J : Emm, ma arvan et ikka

M : Okei, asi on siis nii ... * rääkisin talle, mis Niall minu toas korraldas ja seejärel, mis mul plaanis on *

J : Oled, sa ikka kindel ?

M : Mhhm, täiesti, aitad mind siis w ?

J : Ja, ikka, aga kuule, ma pean hetkel minema, räägime õhtul veel msn’s, tsau

Ja ta pani kõne kinni . ,, Ja ja, Tsau ’’ Läksin kallasin selle mökis, suurtesse, 3 liitrilistesse pudelitesse ümber ning viisin need autosse . Läksin üles oma tuppa, tweetisin : ,, Räme värd oled ikka ! :@ Hate you ! ’’ Nägin ka kuidas Niall tweetis : ,, Aitäh ! ’’ . Rääkisin veel Jes’ga msn’s natuke . Varsti väsisin, aga ära . Tegin endale veel teed ja läksin siis tuttu .


Kuulsin äratuskella . Panin selle kinni ja tõusin . Pesin kähku hambad ära ja panin siis riide, tegin ka soengu . 

Riided ja soeng : 

Y_large
Tumblr_m3wazv7bni1qzh0vno1_500_large

Võtsin kapilt veel oma telo ja auto võtmed, ning lahkusin majast .
Sõidsin Jes’i juurde . Ta juba ootas mind väljas . Sealt edasi sõidsime Nialli maja ette . Kell oli 8 : 56 . Tassisime, selle möksi ka ülesse, meil oli neid 4 pudelit . Piisavalt . ,, Umbes kell 9 : 05, läheb ta pessu ’’ sosistasin Jes’le . Ta ainult noogutas . Kui kell oli 9 : 07 . Surusin ukselingi alla . Ukse pealt ma korra kuulatasin, Niall oli pesus . Läksime käbe tema tuppa . Keerasime pudelitelt korgid ja hakkasime seda blöga igale poole tema tuppa laiali viskama . Ma viskasin talle kappi, seinale ning tema toas asuvale diivanile . Jes voodile, kirjutuslauale ja igalepoole maha . Tegime enam – vähem kogu toa kokku . Kuulsime, et vesi läks kinni . Võtsime hääääästi vaikselt pudelid ning hiilisime välja . Ennem vesi käis ning me saime rahulikult tegutseda .

Uksest välja jõudes jooksime kohe minu autosse . Viskasime pudelid taha ning sõidsime minema . Sõidsin Jes’i maja ette, tänasin teda ja lahkusin siis . Koju jõudes olin oma tööga väga rahul, ilmselt Niall on juba avastanud oma ,, ilusa ’’ kleepuva toa .

Tegin endale mõned võileivad ja kohvi ning läksin telekat vaatama . Sealt ei tulnud midagi, ainult seebikate kordused, seega otsustasin mingit filmi vaadata .


Avasin vaikselt silmad . Kuulsin kuidas telekas mängis . Olin filmi ajal tuttu jäänud . Tõusin istukile ja vaatasin uniselt ringi . Nägin köögis Nialli . ,, Mida sina siin teed !?!?! ’’ karjusin . Niall pööras ümber . ,, Oi sa ärkasid ’’ ,, No shit ’’ laususin ülbelt . ,, Mm, ma teen sulle lõunasööki ’’ ütles ta ja tuli minu juurde taldrik käes, ning sellel söök . Ta ulatas selle mulle . Lükkasin selle ümber, Niall sai napilt eest ära, muidu oleks mustaks saanud . ,, Mis see nüüd oli ? ’’ küsis ta imestunult . ,, Haha ’’ naersin sarkasmiga . ,, Püüad ära mürgitada jah ?! ’’ jätksin . ,, Lolz, ei ’’ sõnas Niall ja viis nõud kööki . ,, Mida sa tahad ? ’’ esitasin küsimuse . ,, Ma tean, et seda tegid sina ! ’’ ütles Niall rahulikult . ,, Tegin mida ? ’’ küsisin, nagu ei saaks aru, millest jutt käib . ,, Kullake, ma tean, et sa tead, millest ma räägin ! ’’ ,, Ma pole su kullake ’’ nähvasin talle ja jätkasin ,, No oletame, et tean ’’ ,, Miks sa seda tegid ? ’’ esitas ta küsimuse . ,, No vaata,mida sina tegid ? ’’ ,, Jälle see sama vana lugu ! ’’ ,, VANA ? Ja kindlasti ’’ laususin talle vihaselt . Ta ainult irvas mulle näkku . ,, Mida sa irnud ? ’’ küsisin . ,, Sind ’’ ütles ta ja manas näole veelgi suurema irve . Sülitasin tema pihta, kuna ta oli mulle ligidal sai ta mu süljega vastu põske . Ta ajas mind lihtsalt nii närvi . Ta pühkis selle korralikult oma varruka sisse ära ja lausus ,, Ma pean minema nüüd koju riideid vahetama, nägemist ’’ ,, Vetti välja juba ! ’’ karjusin talle veel vihaselt järgi .

Tõusin, et maas olev toit ära koristada, aga kuulsin kuidas mulle sõnum tuli . See oli Niallilt . Avasin sõnumi, seal oli kirjas : ...

No comments:

Post a Comment