Wednesday, June 13, 2012

Girls Direction : 19OSA

Eelmine : 







,, Em, ma mõtlesin, et me võiks täna klubisse ka minna ’’ pakkusin välja . ,, Sobib ’’ ütles Henry ja ka Elena nõustus . ,, Aga lähme siis minu juurest läbi ja seame ennast korda ’’ laususin veel ja me suundusime parkalasse .
Peatusime mu maja ees, ma astusin autost välja . Kui ennast maja poole keerasin nägin, et ...



Edasi : 



Nägin, et maja ees olevad aknad on kõik kividega katki pillutud . ,, Mida ? ’’ küsisin vaikselt hämmingus olles . ,, Annu, mis see veel on ? ’’ uuris Elena . Ma olin lihtsalt vait, ma ei suutnud uskuda, et Niall midagi sellist teeks . ,, Annu, mul on üks tuttav, kellel on oma aknafirma, ma võin talle helistada, ta kindlasti kohe tuleb ja teeb sulle soodustust ka ’’ seletas Henry rahulikult ja kaasatundvalt . Vaatasin tema poole ja laususin ainult ,, Aitäh ’’ .

Henry läks eemale telefoniga rääkima ja varsti jõudis ta tuttav ka . Tal oli ka paar töömeest kaasas . Nad hakkasid kohe tegutsema . ,, Ma arvan, et klubi jääb täna küll ära ’’ lausus Elena vaikselt . Noogutasin . Henry pakkus uue idee välja ,, Aga lähme kinno, Anuu sa saaksid siis võib – olla oma mõtted ka sellest siin eemale ’’ ,, Jah, lähme ’’ olin kohe nõus . Seekord juhtis Henry . Me läksime vaatama ,, Iron Sky ’’ d .

,, Meeldis ? ’’ küsis Henry, pärast seda kui film lõppes . ,, Jaa ! ’’ ütlesime Elenaga samalajal ning lõime siis ruskat . ,, Mina tahan ka ! ’’ ütles Henry vinguvalt . Lõime talle ka ruskat . Kogemata panin talle oma sõrmusega . ,, Aiiiiia ! Nii ei tohi ! ’’ manitses poiss mind lapse häälega . Hakkasime Elenaga naerma . ,, Aga lähme minu juurde ? ’’ uurisin . Mõlemad noogutasid .

Sõidsime minu maja ette, nendel töölistel oli veel üks aken panna, ning ühte nad panid ( ülemisel korrusel, mõlemad ) . ,, Ma tahan teile süüa teha, tohib ? ’’uuris Henry . ,, Sa oskad süüa teha ? ’’ küsis Elena imestunult . Poiss noogutas . ,, Okei ’’ olin nõus . Võtsin ülevalt enda toast oma läpaka ja vanemate toast teise läpaka, ning läksin tagasi alla . Ulatasin ühe Elenale .

Logisin ennast msn’i sisse . Muutsin alaka ära : ,, ElenaTibu minukal koos oma boyfriendiga, urrurr ;* ! HATE YOU ! :@ ’’ Chillisin veel FaceBooksi ja Twitteris .
,, Sööma ! ’’ hüüdis Henry köögist . Panime läpakad kõrvale ja jooksime Elenaga kööki . Henry oli ilusti laua ära katnud ja toidu serveerind . Istusime lauda ja hakkasime sööma . ,, Henry, see on ime hea ! ’’ ütlesin . ,, Ei uskund jah ? ’’ küsis ta . ,, Hah, ei mitte seda, aga noh ... vahet pole ’’ rääkisin naerdes . ,, Nämmi, kui maitsev ’’ märkis Elena .

Kui olime lõpetand hüüdis Henry ,, Magustoit on ka ! ’’ Ta tõstis laule muffinid nutellaga . Võtsin nendest ühe ampsu, need olid uskumaltult tuttava maitsega . Tõstsin korra pilgu, Hemry vaatas mind . Kohe ta ka naeratas ja küsis ,, Kuidas maitseb ? ’’ ,, Hästi, on see su oma retsept ’’ ,, Netist ’’ vastas ta lühidalt . ,, Mis siis ? ’’ lisas veel . ,, Aa, ei niisama, head on, äkki jagad mulle ka retsepti !? ’’ Ta vaatas mind korra, tõi näole naeratuse ja lausus ,, Ikka ’’ .

Lõpuks ka need töölised lõpetasid, nad andsid mulle arve ja ma tasusin selle kohe . Koristasime kolmekesi veel köögi ka ära ja läksime siis magama . Elena ja Henry magasid koos külalistetoas .

Tulin just pesust ja panin tudukad selga . Läksin enda läpasse . Henry oli mind folonud . Tegin uue tweedi ,, Mu päev oli peaaegu täiuslik ... :D -.- ’’ Vaatasin Nialli seina, ta viimane tweet oli ,, Igati korda läinud päev :):):) ’’ See ärritas mind, jälle . Panin läpaka ära ja otsustasin magama minna .
Und mul ei tulnud . Selle asemel hakkasin mõtlema, kuidas Niallile tagasi teha . Midagi head ma välja ei mõtlend . Lõpuks jäin ka magama

*Hommik*

Avasin vaikselt silmad . Tõusin istukile ja ringutasin . Läksin vannituppa ja pesin hambad ära . Astusin tudukate väel oma toast välja . Mind meelitas kööki värske kohvi lõhn . Läksin alla ja hüüdsin rõõmsalt ,, Hommikust ! ’’ . Sain sama vastuse ka tagasi . ,, Ma tegin võileibu ja kohvi ’’ ütles Elena . ,, Nämmi, mul ongi kõht tühi . Istusime lauda ja hakkasime sööma . ,, Mis te täna teha tahate ? ’’ küsisin . ,, Näitaksite mulle äkki linna ? ’’ küsisin Henry . ,, Ja pärast lähme šhoppama ’’ kilkas Elena . ,, Jaja ! ’’ olin rõõmsalt nõus . Henry vaatas meid lollakalt . ,, Mida ? ’’ küsisime Elenaga samal ajal ja lõime siis ruskat . ,, Midagi ’’ ütles Henry ikka veel meid imalikult jõllates ,, Ma lähen panen riide ’’ lisas ta veel ja läks siis ülesse .
,, Teeme köögi korda ? ’’ küsisin . ,, Ja . ’’ oli Elena nõus . Koristasime algul laua ära, siis tegime pinnad puhtaks ning pühkisime põranda ära . ,, Kas sa tuled järgmine vaheaeg jälle Londoni ? ’’ uurisin tüdrukult . ,, Jaa, ikka, ma arvan ’’ ,, Pead tulema ! ’’ ütlesin . ,, Maybe ( võib – olla ) sa tahad ise minu juurde tulla ? ’’ pakkus Elena välja . ,, Emm, võimalik ’’ ütlesin . ,, Kuule ma lähen panen ka riidesse ’’ ütles ta veel ja jooksis siis trepist ülesse . Läksin ka ennast sättima .

Pesin näo ilusti puhtaks ja kandsin sellele õhukese kihi kreemi . Seejärel otsisin endale garderoobist riided ja panin need selga . Tegin ka meigi ning soengu ja lisasin ehted . Vaatasin ennast korraks peeglist üle . Jäin tulemusega rahule ning jooksin siis alla . 

Riided, soeng, meik : 

X_e417cf18_large
128207096_large
220465344228457244_ijq2h7ey_c_large
Elutoas istusid Elena ning Henry üksteise kaisus ja vaatasid multikaid . ,, Oojee, multikad, tehke mulle ka ruumi ’’ kilkasin lapsikult . ,, Ikka saab ’’ ütles Henry naljakal toonil . Hakkasime Elenaga naerma . Vaatasime natuke aega telekat, aga otsustasime siis linna minna . Panime endale jalatsid jalga ja läksime jala linna .
Põhiliselt tutvustas Elena linna, sest mina polnud siin eriti kaua elanud ja ei käinud ka väga tihti Londonis .

Olime pargis . ,, Ma lähen ostan sealt jäätist . ’’ ütlesin ja näitasin eemal asuva jäätisekäru poole . Mõlemad noogutasid . Läksin seisin jäätise järjekorda . Vaatasin korra tagasi pingi poole . Elena ja Henry suudlesid . ,, Cute ’’ podisesin omaette . Märkasin ees kahte tuttavat peanuppu . Liikusin nende poole . Need olid ... 

No comments:

Post a Comment