Wednesday, June 6, 2012

Girls Direction : 16OSA

Eelmises : 




 Oma tuppa jõudes, tõmbasin ukse enda järel kinni ning läksin istusin voodisse . Otsustasin oma koti lahti pakkida . Tõmbasin selle voodi peale, võtsin asjad kotist välja ning panin need oma kohale . Pärast seda läksin alla . Otsisin igast rohte kokku ja sõin neid siis vajalikus koguses sisse, et kiiremini terveks saada . Võtsin taskust oma telefoni, mul oli üks uus sõnum ja see oli NIALLILT, avasin sõnumi ja ...



Edasi : 


Ja alustasin lugemist :

Peame rääkima, hakkan kohe sinu juurde tulema, sul pole mõtet ära minna, ma saan su nkn kätte !

x Niall

Ma ei taha ju teda näha, ega temaga rääkida ! Vaatasin kellaaega kuna sõnum oli saadetud 13 : 14 ning kell on 13 : 33 . Tal ei ole pikk maa siia, nii, et ta peaks kohe siin olema . Jooksin ruttu välisukse juurde, et see lukustada, aga just siis läks see lahti . Nägin Nialli sisenemas . Hakkasin nii kiiresti kui võimalik ülesse, oma tuppa jooksma, kuid kui ma trepile jõudsin, ei saanud ma enam liikuda sest Nialli keha oli minu oma peal .

,, Kuhu sa põgened ? ’’ küsis ta mänguliselt . Nii, et tal on veel TORE ka ! ,, Lase mind lahti ! ’’ nõudsin ma . ,, Ei ! ’’ sõnas ta kindlalt . ,, Kavatsed mind seekord trepist alla lükata jamh !? ’’ ütlesin õelalt . ,, Ma juba ütlesin, et ma ei lükkand sind sellel peol, mingi mees koperdas mulle otsa ja siis koperdasin mina sulle otsa, see oli kogemata ! ’’ seletas poiss . ,, Koperda minema siis ! ’’ ülbitsesin temaga . ,, Ole vait, ma poleks ... ’’ Ei lasknud tal lõpetada ,, Mind ei huvita, ütle mulle, mis sul vaa on ja tõmba minema ! ’’ ,, Ah niikuinii, enam vahet pole ’’ ütles ta . ,, Aura ära siis ! ’’ Ta võttis mult käest kõvasti kinni ja ütles ähvardavalt ,, Ma pole kerge vaenlane ! ’’ ,, Lase lahti, mul on valus ! ’’ nõudsin mina . ,, Selles point ongi ! ’’ ütles ta, vabastas mu käe oma haardest ja lahkus siis .

Hõõrusin oma, kätt, see andis õrnalt tunda . Mu põsele veeres suur soolane pisar, ma ei tahtnud ju tegelikult tülitseda . Tõusin tasakesi trepilt ja lonkisin oma tuppa . Tänu ravimitele oli mul juba parem, aga need tegid mind uimaseks . Vahetasin riided tudukate vastu ja pugesin teki alla . 

Tudukad : 

Y_large

Peagi ma ka uinusin .


Kui silmad avasin oli väljas juba pime . Tõusin tasakesi voodist püsti, mul oli päris halb olla . Nohu, köha, kurguvalu ja pea ka valutas . Läksin akna juurde ja vaatasin välja . Nägin kellegi autot maja ees, sellele toetus heledapäine poiss . See oli Niall . ,, Mida kuradit, tema siin veel teeb !? ’’ küsisin endalt kahtlevalt . Vaatasin kella, see näitas 02 : 07 ,, ja veel kell kaks öösel ? ’’ Panin endale hommikumantli peale ning surusin jalad sussidesse ja läksin alla . Koridoris panin endale baleriinad jalga ning läksin siis välja .

Suundusin Nialli juurde . Temani jõudes küsisin ,, Mida sa siin teed, luurad mind w ? ’’ ,, Ära liiga palju ka looda, ma lihtsalt mõtlesin . ’’ ütles ta . ,, Mõtlesid mida ? ’’ küsisin . ,, Küll sa kunagi näed ! ’’ ,, Kunagi on pikk aeg ’’ ,, Täpselt nii kullake ’’ lausus ta lõpetuseks ja tõmbas oma näpuga üle mu ninaotsa . See ärritas mind veel rohkem . Niall, aga istus rahulikult autosse ja sõitis irve näol minema .

Läksin vihaselt tuppa . Sõin veel mõned rohud endale sisse ja kõndisin oma tuppa . Viskasin hommikumantli pealt ja pugesin ruttu teki alla . Mõtlesin natuke Nialli sõnade üle . Miks ma üldse piinan ennast !? Võib – olla ütles ta seda lihtsalt minu ärritamiseks, aga võib – olla mitte ! Miks ma üldse räägi endaga mõttes . Omg, ma vihkan ennast, et ma mõttes räägin . Niimoodi jäin ma ka tuttu .

Mõned tunnid hiljem :

Lamasin vaikselt oma voodis, kell oli just tiksunud 9’le . Und mul ei olnud enam, sest olin tegelikult suht terve eilne päev maganud ja öösel ka . Kooli ma ka ei läinud, kuigi oli esmaspäev, sest ma olen haige . Tegelikult eriti vahet pole ka, sest nädalalõpus hakkab vaheaeg . Lõpuks otsustasin, et tule ikkagi ülesse . Läksin vannituppa ning pesin oma hambad ära . Panin riidesse ja tegin patsi . 

Riided ja pats : 

Y_large
285160_1806636697533_1588395231_31408936_6792044_n_large

Läksin läpakasse ja muutis alaka ära ,, HATE YOU ! :@ Haige ;s ’’ Panin oleku eemal ja läksin alla telekat vaatama .

Kuulsin oma telefoni helisemas . Sikutasin selle taskust välja, ekraanil vilkus ,, KarruKiisu ;** ’’ vastasin koheselt kõnele . ( Mina : M Karru : K )

K : Tsau tibuke

M : Tsau ja

K : Sa haige ?

M : Japs

K : Okei, me tuleme kohe tüdrukutega sinu juurde, aga käime ennem poest ka veel läbi

M : Aga te olete ju koolis ?!

K : Pohh, veerandi lõpp on

M : Noo, okei .

K : Me hakkame kohe tulema, tsauka

M : Tsauki

Karru pani kõne kinni . Otsustasin enne nende tulekut natuke elamist korrastada . Alustasin köögist ja lõpetasin enda toaga, selleks läks umbes 15 minutit, sest tegelikult oli mul kõik suht korras . Kuulsin kuidas välisuks avati . Jooksin naeratades alla ja kallistasin kohe kõiki . ,, Aww, kohe nii väga igatsesid meid ? ’’ küsis Char armasalt . Naeratasin ja laususin ,, Teid alati ! ’’ ,, Nii armas ’’ märkis Betty . ,, Aga davai tibid, Annu on haige ning me peame tema eest hoolitsema . Betty mine vii ta oma voodisse ja loe talle muinasjuttu, meie toimetame siin all ’’ planeeris Karru . Vaatasin teda imelikult ja küsisin vaikselt ,, Muinasjutte ? ’’ aga juba tõmbas Betty mind endaga ülesse kaasa .

Ta sättis mind ilusti voodisse, teki alla . Siis tõi mu õe toast muinasjutu raamatuid ja hakkas neid ette lugema . See oli tõesti PÄRIS PÕNEV ! Issand kui igav, nüüd ma saan aru, miks kõik lapsed jäävad magama kui neile muinasjutte loetakse ! Võtsin oma telefoni ja läksin sellega Twitterisse, niiet Betty ei märkaks .
 Tweetisin ,, Awwe @ElizabethMadisonMcKinney loeb mulle munasjutte, so cute *-* ’’ Vahepeal tuli Jes ja tegi meist pilti . Nägin ka pärast et ta oli selle pildi tweetind . Lisasin selle favoritesse . Korraga kargas sisse Karru ja teised tüdrukud ,, Annu, tule alla ! ’’ ütles Dessu rõõmsalt .

Läksime kõik alla . Nad olid teinud mulle lõunasöögi, nii armas . Lisaks oli seal veel igasuguseid maiustusi, puuvilju jne ... ,, Nüüd ei tohiks sa nälga jääda ’’ märkis Jes . ,, Japs, seda küll ’’ nõustusin . ,, Aga me nüüd lähme ’’ ütles Char . Tegin kõigiga veel kalli ja siis nad läksidki . Mul oli kõht päris tühi, sest ma ei söönud eile eriti midagi ja täna ka . Alustasin söömist . Kui mul oli enam vähem pool ära söödud, kuulsin väljast kummivilinat . Tüdrukud läksid juba pool tundi tagasi ära ju !
Tõusin ja läksin vaatasin aknast välja . Seal ei näinud ma midagi . Läksin ülesse oma tuppa, kõik tundud korras olevat, kuni ma ...

No comments:

Post a Comment