Monday, July 2, 2012

Girls Direction : 26OSA

Eelmises : 







Kuulsin kuidas keegi mu tuppa astus ja lausus ,, Tead, ma sain teada, kuhu sa Jas’i saatsid ja tead mida, ma kutsusin ta nüüd siia ’’ rääkis Niall .


Nuuksatasin vaikselt . Niall kuulis seda . Ta tuli minu juurde diivanile . ,, Annu ? Mis on ? ’’ uuris poiss murelikult . Hakkasin veel hullemini nutma . Niall istus minu kõrvale, võttis mu kaissu ja küsis uuesti ,, Mis on ? ’’ .


Miski pärast ma usaldasin teda, ta oli kuidagi nii siiras ja ma otsustasin talle kõik ära rääkida . Püüdsin mitu korda alustada, kuid ma ei suutnud . Iga kord kui midagi öelda tahtsin, hakkasin veel hullemini nutma . ,, Ei ole midagi ’’ lausus poiss mõistlikult ja tegi mulle pai .


Kui olin natuke rahunenud ütlesin ,, Asi on ... ’’




Edasi : 



,, Asi on Elenas ... ta on röövitud ’’ hakkasin jälle nutma . ,, Ning, ta toast leiti verd ja mitte vähe ’’ . Puhkesin uuesti hüsteeriliselt nutma . Niall võttis mu enda haardesse ja püüdis rahustada .


,, Ma ei taha mõeldagi, mis temaga kõik juhtuda on võind ’’ ütlesin pisaraid pühkides . ,, Mõtle, kui ta, kui ta .. ’’ tahtsin midagi öelda, aga ma ei suutnud seda välja öelda, see oli liiga õudne, liiga valus minu jaoks . ,, Rahu – rahu ’’ lausus poiss ,, ära mõtle sellele ’’ jätkas ta .


,, Ma tahan koju ’’ laususin vaikselt . ,, Jah, muidugi ’’ sõnas Niall ja otsis taskust oma telefoni, samal ajal mind oma haardes hoides . Ta kirjutas kellegile pika sõnumi . Kui selle ära saatis, kirjutas ta kellegile ühe veel .


Niall lohutas mind päris pikalt . Aeg möödus märkamatult .


Uksele kõlas koputus ja sisse astus Char . ,, Me ootame teid autos, Zayn, Betty, Liam, Jes, Dessu ja Louis sõitsid juba ees ära ’’ Niall noogutas ja Char lahkus .


Poiss vaatas mu nutusdesse silmadesse . ,, Lähme pakime su asjad kokku ’’ lausus ta . Noogutasin .


Läksin vannituppa . Võtsin oma hambaharja, hambapasta, pesuvahendid ja muud asjad . Panin need ühte kotikesse . 

Kotike : 

Tumblr_m5pobs1otl1r3soego1_500_large

Läksin tagasi peegli juurde . Jäin ennast sellest vaatama . ,, Kas kõik on korras ? ’’ küsis Niall mu seljatagant . Ehmatasin selle peale natuke . ,, Oih, vabandust, ma ei .. ’’ ,, Ja ma tean ’’ segasin vahele ning lahkusin vannitoast .


Läksin voodi juurde, kus oli kott, mu asjadega . See oli peaaegu koos . Lisasin sinna veel mõned asjad ja tõmbasin luku kinni . ,, Lähme ? ’’ uurisin . Poiss noogutas ja tahtis mu kotti võtta . ,, Ma saan ise ’’ protesteerisin . ,, Anett, las ma aitan sind ’’ lausus poiss . Lasin oma haaret lõdvemaks ning poiss võttis minult koti .


Liikusime alla, sealt edasi välja ning siis autosse .


,, Mis .. ? ’’ tahtis Karru midagi küsida . Kuid Niall raputas ainult pead ja tüdruk jäi vait . Istusin autosse ja me alustasime sõitu .


Panin oma pea vastu klaasi, vihma sadas . Aegajalt märkasin ka, et Niall vaatas minu poole, ilmselt kontrollis, kas kõik on ikka korras .


Mulle tuli jälle kõik meelde . Mõtlesin sellele, kuidas me Elenaga tuttavaks saime, ning kui me päevitamas käisime, šhoppamas ja pidudel, ning kui ta mulle külla sõitis ja oma poissi tutvustas . Keda Henry mulle nii väga meenutaski ? Ma ei suutnud meenutada, aga ma tean, et olin teda kas varem näinud või oli ta väga kellegi moodi, kuid kelle ?


Pisarad hakkasid jälle jooksma ning need ei lõppend . ,, Kuidas sinuga on ? ’’ küsis Niall . Vaikisin . Ta liikus mulle lähemale, et mu nägu näha, kuid ma võtsin ta oma kallistusse . Ma lihtsalt vajasin ühte sooja kallistust . Hakkasin jälle nutma . Võtsin Nialli kaela ümbert tugevamini kinni .


Lõpuks vabastasin poisi oma haardest . ,, Anna andeks, aga ma lihtsalt .. ’’ hakkasin kohe vabandama . ,, Ei ole midagi, ma saan aru ’’ lausus ta lahkelt . ,, Aitäh ’’ sõnasin ja keerasin näo jälle akna poole . Vaatasin järjest langevaid, vihmapiiski klaasile .


Võtsin oma telefoni ja läksin sellega Twitterisse . Tegin uue tweedi : ,, Pilved nutavad koos minuga =’( ’’ .


Roolis olev Char peatas auto . Tõstsin pilgu telefoni ekraanilt ja vaatasin imestusega tema poole . ,, Miks me seisma jäime ? ’’ uurisin . ,, Annu, ma jõudsin su maja ette, või pidin ma su kuskile mujale viima ? ’’ küsis ta . Vaatasin aknast välja . ,, Juba .. ? ’’ küsisin vaikselt endalt .


Tegin siis autoukse lahti ja võtsin oma koti . Sammusin maja poole teistele midagi ütlemata . Läksin kohe oma tuppa . Vajusin voodisse ja hakkasin jälle nutma . Peagi ma ka uinusin .

* Hommik *

Avasin silmad . Nägin, et mul olid seljas eilsed riided . Tõusin ja suundusin akna juurde . Vihma sadas, jälle . Läksin oma peeglilaua juurde . Vaatepilt, mis mulle peeglist vastu vaatas oli JUBE . Mul oli meik laiali, nii palju kui seda oli, sest mingi osa olin ma juba ennem maha nutnud . Silmad paistes . Näonahk, oli kare ja kuiv . Juuksed olid, sassis ja sorakil .


Läksin vannituppa . Loputasin oma näo, mitu korda külma veega ära, seejärel kuivatasin . Läksin kammisin oma juuksed ära ja seadsin need lohakasse krunni . 

Krunn : 

292399_300793370018937_1651949879_n_large

Läksin otsisin siis kapist mingid suvakad dressid . 

Dressid : 

Y_large

Viskasin teised riided pessu . Panin veel raadio tööle . Läksin alla, lõikasin endale kaks kurgiviilu, et silmadelt paistetust alla saada . Lippasin siis tagasi ülesse, vannituppa . Tegin endale kurgimaski .


Suundusin oma tuppa voodisse . Heitsin pikali ja panin kurgid silmadele .
Olin niimoodi rahulikult kuskil pool tundi . Võtsin kurgid silmadelt ja viskasin prügikasti . Pesin vannitoas ilusti näo puhtaks ja kandsin õhukesekihi apelsiniõie kreemi . Läksin klõpsasin läpaka käima .


Nii kaua, kuni see käivitub, käisin all ära ja tegin endale kaneeliteed . See on üks mu lemmikutest . Läksin sellega tasakesi ülesse . Istusin laua taha ja vaatasin kella 8 : 53 . Mis asja ? Ma ärkasin mingi mega vara ju ! Läksin keerasin ruttu raadiot vaiksemaks .


Eriti see enam ei aitand, sest mu toauks läks lahti ja sisse astus Melanie . Ta jooksis kilgates kohe minu juurde ja kallistas kõvasti mu jalgu, sest ta oli alles päris lühike . Kükitasin tema juurde . Ta pani oma väiksed käed ümber mu kaela ja kallistas mind endaarust mega kõvasti . See oli nii hea tunne . ,, Ma nii igatsesin sind ’’ lausus ta mind oma suurte silmadega vaadatades . ,, Aww, mina igatsesin sind ka ’’ vastasin talle .


Ta oli alles ärkand . Tal oli seljas roosa pikk öösärk ja ära magatud kaks kõrget hobusesaba . Ta oli kohutavalt nunnu .


,, Kas sa teeksid mulle nutellasaia ? ’’ küsis ta armsalt naeratades, samalajal ka natuke häbelikult . ,, Oh, muidugi ’’ vastasin talle ning tegin talle põsele musi .


Võtsin talt käest kinni ja me läksime alla . Tegin talle kaks nutellasaia ja valasin klaasi mahla . Hakkasin juba üles minema, kui ta mu peatas lausega ,, Kas sa ampsu tahad ? ’’ vaatasin tema poole . Ta ajas huuled prunti ja tegi kutsikasilmi . 


Sellele oli võimatu , ei ' öelda . Läksin siis tema juurde ja võtsin ühe hästi pisikese ampsu . ,, No, kuidas oli ? ’’ küsis ta asjalikult . ,, Väga maitsev ’’ vastasin talle . 


Ta võttis saiast ühe suurema ampsu ja lausus ,, On tõesti ’’ Naeratasin ja läksin ülesse . Istusin laua taha, jõin oma teed ja oli läpakas .


Kui mul seal igav hakkas, otsustasin minna ja vaadata vanu albumeid .


Läksin alla . Emme ja issi olid ka üleval ja jõid köögis hommikust kohvi, nagu neil kombeks oli . ,, Hommikust ’’ tervitasin neid . Sain sarnase vastuse tagasi kah .


Läksin elutuppa ja klõpsasin teleka käima, panin MTV’le . Sealt tuli ,, Flo Rida Whistle ’’ . Avasn teleka all oleva kapi ja tõmbasin sealt välja päris palju vanu albumeid .


Vaatasin just pilte oma lapsepõlvest, sellest kuidas ma kooli läksin, oma vanast elukohast jne ..


Olin vaatand ära umbes kolm albumit . Võtsin just neljanda, lehitsesin seda natuke . Kui korraga hakkas mulle silma üks pilt . Krahmasin selle kätte ja uurisin . Panin ruttu albumid tagasi, ning jooksin oma tuppa .


Otsisin oma telefoni välja ja helistasin Kevinile . ( Mina : M Kevin : K )

M : Hei Kevin, Annu siin, ega sa juhuslikult ei tea midagi ... 

No comments:

Post a Comment