Sunday, July 8, 2012

Girls Direction : 29OSA

Eelmises : 







Lippasin siis trepist alla . Võtsin köögist krõpsupaki ja jooksin sellega elutuppa . Klõpsasin teleka käima .


Varsti ühines minuga Melanie . Ta vaikis natuke aega, aga siis ütles ,, Mul on nii – nii suur uni, kas sa loeksid mulle unejuttu ? ’’ . Vaatasin tema poole . ,, Loomulikult ’’ vastasin .


Liikusime ülesse . Ta läks oma voodisse ja mina hakkasin talle juttu lugema . Varsti ta ka uinus . Lahkusin tema toast ja vaatasin telefoni . Mul oli üks uus sõnum, lootsin, et see on Jackilt . Avasin sõnumi : ...



Edasi : 



Avasin sõnumi :

Ma pean sulle homme midagi rääkima ! : )

x Karru


Ohkasin ja panin telefoni eemale . Otsustasin tuttu minna . Ma ei saanud põhimõtteliselt terve öö magada, seega olin juba kell 6 üleval . Läksin alla kööki ja hakkasin omletti tegema .


Mõne minuti pärast tulid alla ka mu vanemad . Nad tegid endale kohvi ja samuti ka mulle .


,, Miks sa ei maga ? ’’ küsis emme . ,, Uni läks ära ’’ vastasin ja jätkasin oma tegevust .


Kui toit valmis sain, tõstsin kõigile taldrikule ühe tüki . Melaniele vähem, kuna ta ise ka väike alles . 

Omlett : 

Ri_10018_3_large

Suundusin Melanie toa juurde ja ajasin ta ülesse . Ta hakkas ennast riidesse panema . Läksin tagasi alla ja hakkasin oma sööki isukalt sööma . Kui lõpetasin läksin oma tuppa .


Pesin hambad ära ja panin ennast riidesse . 

Riided : 

C600x491_large

Tegin seejärel veel soengu ja meigi . 

Soeng, meik : 

551808_481349378547021_1244745200_n_large
Tumblr_m6icsi5f4s1r8yvy2o1_500_large

Kuulsin oma telefoni helisemas . 
Tõmbasin selle taskust välja . Ekraanil vilkus , KarruKiisu ;* ’ . Vastasin kõnele . ( Mina : M Karru : K )


M : Ja, tsau

K : Tsauka, kuule, ma tulen sulle 7 : 20 järgi, ole valmis


Ja siis ta lõpetas kõne . Vaatasin kella . Mul oli mingi 10 minutit aega . Panin endale veel ehted ka, võtsin kotid ja läksin alla . Surusin saapad jalga ning mantli selga .


Vaatasin ennast veel korra peeglist ja sättisin soengut . Võtsin kotist oma ravika ma määrisin seda huultele .


Kuulsin signaali ja jooksin välja . Istusin Karru autosse . ,, Tead, ma leidsin mingi tantsuvõistluse värgi või midagi sellist, emm, ee, mul ei tule nimi meelde, aga enivei, detsembris tuleb ära regada, aga see võistlus ise on alles juunis, me võiks tegelt osa võtta, noja siis me peaks muidugi rohkem trenni tegema ! ’’ vuristas Karru . ,, Ahah, okei ’’ vastasin . ,, No, ma räägin täna trennis teistele ka ’’ lausus ta veel .


Mulle tegelikult sobib, et meil on rohkem trenne, sest ainult trennide ajal saan ma Elenast mõtted eemale .


Neljapäev


Võtsin enda kapist tundide asju . Minu juurde tuli Karru . Tal oli suht mossis nägu . ,, Ainult mina, sina ja Dessu lähme täna ’’ rääkis ta . ,, Miks ? Mis juhtus ? ’’
,, Mina ei tea, Char hakkas lampi näkku panema ja rääkima, et ma ei ole ta venna maitse ja midagi sellist ning Jes ja Betty on tema poolel ’’ . ,, Omg ! Väga värdjad on vist ’’ . ,, On ja, Dessu hakkas ka nendega mölisema ning nüüd me Jesi, Chari ja Bettyga tülis ’’ rääkis ta veel .


,, On bitchid no ’’ sõnasin vihaselt . ,, Tsaukiiiii ! ’’ hüüdis Dessu rõõmsalt meile . ,, Tsauuu ’’ karjusime Karruga vastu ja tegime grupikalli .


Rääkisime igast oma jutte ja suundusime treppide poole . Seisime mina --> Karru --> Dessu .


Meile tulid vastu Jes, Betty ja Char . Kui neist möödusin panin õlaga kõva mütsu vastu Char’i õlga . Vaatasime kõik taha . Nad lihtsalt seisid ja passisid meid . 
Hakkasime ülbelt naerma ja liikusime edasi .


Pärast tunde oli meil trenn . Bettyt, Char’i ja Jes’i ei tulnud . Tegime siis kolmekesi trenni . Täna oli meil lühike trenn, ainult 45 minutit, sest me lähme ju küünetehniku juurde .


Kui lõpetasime läksime kohe pesema ja riideid vahetama ning siis küünetehniku juurde .


Seal läks meil kuskil 4 tundi .

Minu : 

Tumblr_lmmv95qgff1qjr11eo1_500_large

Karru : 

Tumblr_lvk4n2duh11qzh5j8o1_500_large

Dessu : 

297061_150204875076977_136907846406680_219369_1034614824_n_large


,, Kuulge, kinos on üks rämehea film praegu, me võiks seda vaatama minna ’’ pakkus Dessu . ,, Davai ’’ oli Karru kohe nõus . Nõustusin samuti .


akkasin täiega naerma . Kui selleakkasin täiega naerma . Kui selleSõidsime kinno . Läksime vaatama mingit filmi nimega ,, Grave Encounters ’’ . See oli 3D ka .


Me saime selle filmi ajal oma hääled ikka korralikult ära karjuda, see oli lihtsalt nii õudne film .


Dessu jooksis kinosaalist välja, mina tema järel . Lõugasin talle ,, Ma tapan su ära selle eest, et sa ei hoiatanud, et see õudukas on ! ’’ ,, Kevin soovitas, ma ise polnud treileritki näinud ! ’’ lõugas ta mulle vastu .


,, Vahet pole ’’ karjusin ja sain ta kätte . Panin talle kotiga vastu pead . ,, Aiia ! ’’ lõugas ta . Hakkasime Karruga naerma . ,, Te olete lollakad ’’ ütles Dessu, ise ka naerma hakates . Istusime mingile pargipinglie maha .


Karru hakkas sellest filmist rääkima . Otsustasin teda natuke ehmatada . Kui ta rääkis just ühest õudsast kohast, hakkasin teda täiega kõditama . Ta hüpas pingi pealt püsti . ,, Lollakas ! ’’ karjus ta mulle . Mina ja Dessu olime krambis . Karru hakkas samuti naerma ja tuli mind kõdistama .


,, Appi ! ’’ karjusin . ,, Hoia oma killerküüned minust eemale ! ’’ lisasin veel . Lõpuks hakkasime auto poole liikuma . Istusime autosse ja Karru viis meid ära .
* Karru vaatenurk *


Peatusin enda maja ees . Lülitasin mootori välja ja vaatasin korra enda küüsi ja läksin siis majja .


Viskasin koti voodile ja liikusin enda garderoobi . ,, Mida ma selga panen ? ’’ rääkisin endaga . Tuhlasin seal päris kaua ringi .


Helistasin Harryle . ( Mina : M Harry : H ) .


M : Tsau

H : Hei

M : Kuule, mis riided ma peaks homme panema ?

H : Pane midagi pidulikuma, aga samas ka armast ja ilusat

M : Okei, teeme nii !

H : Jeps – jeps, teeme nii

M : Heh, aga davai tsau ja head ööd!

H : Tsau, ilusaid unenägusid .


Panin kõne kinni . Omg, ta on nii nunnu dude !


Läksin rõõmsalt tagasi garderoobi ja hakkasin riideid otsima, mõttes korrutades Armas ja ilus .


Lõpuks leidsin sobivad riided . Otsisin siis veel kingad ja ehted ka . Kui ma juba seal gareroobis tuhlasin otsustasin homsed kooli riided samuti otsida .


Pärast seda läksin pessu . Pesin ennast ilusti puhtaks ja föönitasin siis juuksed ära . Panin läpaka käima ning panin tudukad selga . 

Tudukad ja läpa :

Y_large
198363_327209980697363_584634821_n_large


Chillisin Facebookis, vaatasin kella, see näitas 23 : 34 . Otsustasin tuttu ära minna .


Panin endale äratuse, kustutasin tuled ja uinusin . 

No comments:

Post a Comment