Wednesday, July 18, 2012

Girls Direction : 33OSA

Eelmises : 







Külastused ei lõppenud, varsti ilmus kohale ka Niall . Seda poleks ma eriti uskunud, aga ta tõesti tuli .


Ta uuris samuti, kuidas mul ja Elenal on .   

       
,, Tead, ma tahtsin sinu ees vabandada ’’ ütlesin arglikult . ,, Vaata, üks tüüp keeras mulle täiega sitta ja ma arvasin, et see olid sina, sellepärast ma ka .. ’’ ei ütlend lõppu välja, sest Niall segas vahele ,, Ei ole midagi ’’ .


Naeratasin ja rääkisin edasi ,, Ma tahtsin ka tänada sind, et sa mulle toeks olid, kui Elena oli kadunud, sa oled mulle nagu venna eest ’’ . Niall kallistas mind ,, Ja sina nagu õe eest ’’ lausus Niall .


,, Nunnu ’’ mainis ...




Edasi : 



,, Nunnu ’’ mainis Elena, kes oli ärganud . Vaatasin üllatunult tema poole . ,, Sa ärkasid ! ’’ kilkasin .


,, Tore, et märkasid ’’ naeris ta ja vaatas enda ümber ringi . ,, Kes need tõi ? ’’ uuris ta minult, samalajal lilli, komme ja pehmeidmänguasju vaadates . Kohe lisas Niall sinna ka ühe kimbu lilli ja šhokolaadi tahvli, sama ulatas ta ka mulle .


,, Em, Niall, Elizabeth, Charlotte, Jessica, Deisy Anetha, Nicole Carmen ’’ loetlesin . Ta noogutas . Rääkisime kolmekesi veel igast juttu ja naljatasime . ,, Mis teil juhtus, üldse ? ’’ ei jätnud ka Niall küsimata . ,, Em, me kunagi hiljem räägime ’’ sõnasin kiiresti, enne kui Elena midagi öelda jõudis .


,, Selge, aga ma pean nüüd kahjuks stuudiosse minema ’’ . Ta vaatas kella . ,, Ma olengi juba hilinemas ’’ lisas ta kähku ja jättis meiega hüvasti .


Kohe kui ta lahkus, küsisin ,, Mis Jack sulle tegi ? ’’ . ,, Mis Jack ? ’’ ei saanud Elena aru . Ta ju veel ei teadnud, et Henry ongi Jack, otsustasin talle kõik ära rääkida .



,, Nii, et tegelikult ma Jackile ei meeldindki, armastamisest rääkimata ? ’’ küsis Elena . Noogutasin kurvalt . Ma nägin, kuidas ta silmad märjaks muutusid .


Kallistasin teda . ,, Sa leiad kellegi parem ’’ lohutasin tüdrukut . Ta noogutas . ,, Aga, kes see poiss oli, kes meid aitas ? ’’ päris tüdruk . ,, Ma ei tea, arst ütles, et mingit poissi polnudki ja Jack, tema on nüüd surnud ’’ vastasin .


Ta ei vastand .  ,, Kuna me koju saame ? ’’ uuris ta . ,, Tegelikult ma ei teagi ’’ vastasin . ,, Hm, peaks uurima ? ’’ jätkas ta küsimist . Noogutasin .


,, Kuule, mul emme tõi läpaka, tahad ka minna ? ’’ pärisin . Elena raputas eitavalt pead ja lausus ,, Ma proovin natuke magada ’’ ,, Jälle ? ’’ ,, Jah ’’ ,, Ma ka siis ’’ podisesin ja panin pea padjale .


Olin juba pooleldi unes . Ehmatasin, sest keegi sisenes järsku palatisse . Tõusin . Elena voodi juures oli Kevin ning nad kallistasid õega . Naeratasin . ,, Tere Kevin ’’ sõnasin . ,, Heh, tere jah ’’ lausus ta mulle ja esitas siis küsimuse ,, Kas magasid ? ’’ . ,, No, nii enam – vähem jah ’’ vastasin . ,, Vabandust ’’ sõnas ta ning kallistas ka mind .


Nad rääkisid Elenaga juttu . Sain teada, et ta vanemad peaksid ka varsti Saksamaalt jõudma . Samalajal proovisin mina magama jääda, sest olin päris väsinud . Varsti ma ka uinusin .



Kuulsin jutupodinat . Elena vanemad olid siin, ma ei pea nägema, et teada, ma tunnen, nad juba hääle järgi ära . Püüdsin sellest mitte välja teha ja uinuda uuesti . Varsti see mul ka õnnestus .


* 9 päeva hiljem *


Istusin oma palatis ja ootasin emmet ning issit, ma saan täna koju . Elena kirjutati välja tund aega tagasi ning tal läheb 15 minuti pärast lennuk Saksamaale .


Palatiuks läks lahti . Sisse astus emme, ta ulatas mulle koti ja käskis kähku teha . Võtsin kotist välja riided ja hakkasin riietuma . 

Riided : 

Y_large

Kammisin veel juuksed läbi ning lisasin paar kihti musta ripsmedušši . Tõmbasin endale jope peale . Panin saapad jalga, mütsi pähe, salli kaela ja lahkusin palatist . Mind juba oodati .


Läksime istusime autosse ja alustasime sõitu koju . Sõit polnud väga pikk . Kui ma lõpuks oma tuppa jõudsin, vajusin kohe voodisse . See oli nii pehme ja mugav võrreldes haiglavoodiga . Vedelesin seal kohe mõnda aega .


Vaatasin kella, 13 : 21 . Karrul olid veel tunnid, aga ma tahtsin teada, kuidas ta deit Harryga läks . Hakkasin mõtlema, tunnid lõppevad tal 15 : 30 . Siis on trenn 16 : 00, mis kestab 18’ni .  


Saatsin talle sõnumi .


Ma tulen kella 19’ks sinukale ! : ) Trenni ei saa tulla =( arst, ei luba :/

x Annu

Panin endale selga mõnusad dressid ning pugesin voodisse ja jäin tuttu . 

Dressid : 

Y_large



Avasin silmad . Võtsin oma telefoni ja vaatasin kella, 17 : 43 . Otsustasin ennast sättima hakata, paremat niikuinii hetkel teha polnud .


Panin need samad riided, mis mul ennem olid . Juuksed sättisin lohakasse krunni, ning ripsmetele lisasin paar kihti ripsmedušši . Põskedele kandsin roosakat põsepuna, hästi vähe ja kõigelõpuks panin ka ravikat huultele .


Vaatasin uuesti kella, aega mul veel oli seega võtsin laualt oma läpa ja kolisin sellega voodisse . Logisin ennast msn’i . Hakkasin Nialliga chattima .


AnnuJjou says : Hellou venna :)

NiallJH says : Tsau sista ;)

AnnuJjou : Mis chillid ? (=

NiallJH says : Liamiga ;b

AnnuJjou says : loeb ? : o

NiallJH says : Näkaaa ;d


Vaatasin õppimist . Tahtsin enne Karru juurde minekut ära õppida, kes teab kaua mul seal läheb .


AnnuJjou says : Oke :D Aga Tsau Homo, ma eemale ;p

NiallJH says : Tadaa junnike xd


Naeratasin ja panin oleku eemal . Tõmbasin endal õpikud voodi peale ja hakkasin õppima . 
Tegin alguses matemaatikast ära ning siis veel prantsuse keelest . Mul oli teha veel keemiast, aga seda ma ära ei jõudnud teha, kuna ma pidin Karru juurde minema .


Jätsin läpaka ja õpikud voodile . Läpa oleku panin ,, sleep ’’ ja ruttasin siis alla . Toppisin endale õuekad selga ja läksin välja .


Jäin imestusega ümbrust uurima . ,, Esimene lumi ’’ sosistasin . Õnneks polnud lumi väga paks, seega ei olnud liikumisega probleeme . Istusin autosse ja sõitsin Karru maja juurde .


Koputasin uksele, me leppisime Karruga küll kokku, et me ei koputa, vaid tuleme kohe sisse, kuid minujaoks on natuke imelik sisse marssida, kui tal vanemad kodus on .


Uksele ilmus Karru . ,, Sa jälle koputasid ’’ märkis ta . Naeratasin talle vastuseks . Tüdruk pööritas ainult silmi ja lasi mu tuppa .


Võtsin õuekad ära ning liikusime Karru tuppa . ,, Tunne ennast nagu kodu ’’ lausus ta mulle .
Viskasin ennast ta voodile pikali ja lõugasin ,, Sajaga lebooooos ! ’’ . ,, Ei – ei, mitte nii koduselt ! ’’ ütles Karru ning tuli ja tõmbas mu voodist püsti .


Tegin mossis näo pähe ja istusin diivanile . ,, Räägi mulle, kuidas sinu ja Harry deit läks ? ’’ nõudsin . ,, No olgu ’’ lausus ta ja istus minu kõrvale .


,, Alguses, kinkis ta mulle suure kimbu roose ’’ ta suunas näpu, tema kapil olevate roosade rooside poole . ,, Ning siis läksime me restorani, alguses me sõime, rääkisime palju juttu, naersime ning siis viis ta mu tantsima . Mu pea oli tema õlal ja nii me hästi rahulikult tantsisime, pärast seda viis ta mu koju ja me suudlesime ’’ .


,, Awwi, kui nunnu ! ’’ kilkasin ja kargasin diivanilt püsti . ,, Istu ! See ei ole kõik ’’ nõudis ta . Istusin .


,, Pärast seda, andis ta mulle ühe kotikese ja seal see oli sinine Jack & Wills’i pluus ning väike karbike, milles oli kaelakee ’’ . ,, Näita ! ’’ nõudsin naerdes . Ta tõi mulle pluusi ning kaelakee .


Uurisin alguses pluusi ning siis kaelakeed . Avasin selle ja kui nägin Karru ja Harry pilti pistsin kiljuma narrides ,, Yay, meil on uus kuum paar ’’ .


Karru saatis mulle natuke pahase pilgu ja sahmerdas midagi oma telefoniga . Läksin panin asjad ise tagasi ja läksin siis teloga Twitterisse . Nägin Karru tweete ja hakkasin naerma . Ta oli tweetind ...



No comments:

Post a Comment