Friday, July 20, 2012

Girls Direction : 34OSA

Eelmises :  



Uurisin alguses pluusi ning siis kaelakeed . Avasin selle ja kui nägin Karru ja Harry pilti pistsin kiljuma narrides ,, Yay, meil on uus kuum paar ’’ .


Karru saatis mulle natuke pahase pilgu ja sahmerdas midagi oma telefoniga . Läksin panin asjad ise tagasi ja läksin siis teloga Twitterisse . Nägin Karru tweete ja hakkasin naerma .
 Ta oli tweetind ...





Edasi : 



Ta oli tweetinud : ,, O.M.G, Annu on minukal ja ainult lõugab siin, mingi mega hüperaktiivne, mis talle seal haiglas küll anti ? Lasti vist liiga vara hullarist välja -.- :D ’’ . Lisasin selle lemmikutsse .


,, Aga, davai kiisuke, ma pean minema, sest mul vaja keemiast ka veel ära õppida ’’ rääkisin . ,, Oijah, ma pean ka ju õppima hakkama ’’ ohkas tüdruk ja me kõndisime koos alla . Ta saatis mu ilusti ära .


Koju jõudes kiirustasin ruttu oma tuppa ja õppisin ära . Kui sellega lõpetasin, kutsus emme mind sööma . Vahetasin riided ära, panin selga need dressid, mis mul ennem ka olid .


Läksin alla, kõik juba sõid, ühinesin nendega . ,, Kas sa lähed homme kooli, või puhkad veel ühe päeva ? ’’ uuris ema . ,, Kas ma tohin ? ’’ küsisin üllatunult . Ema hakkas naerma ja noogutas .


,, Aano, siis ma jään ikka koju ’’ ütlesin . Mis mõttega ma üldse ära õppisin siis ? Kui oma toiduga lõpetasin, läksin ülesse oma tuppa .


Seadsin ennast mõnusalt voodisse sisse ja haarasin läpaka sülle . Muutsin oma oleku , saadaval ’ . Mulle kirjutas Niall .


NiallJH says : No tere junnike : )

AnnuJjou says : Tsaujou kaka ;d

NiallJH says : Mis seksid ?

AnnuJjou says : Sind ;*

NiallJH says : Ei tohi vennat ära kabistada

AnnuJjou says : Kahju =( Veebi ? :D Sorri, mai viitsi kribada ( a )

NiallJH says : Ikka saab ;p

Kontakt NiallJH saatis teile videokõne NÕUSTU KEELDU


Nõustusin . Tegime päris pikalt veebi, mingi kella 22’ni . Kui lõpetasime, läksin Twitterisse . Niall oli tweetind : ,, @AnnuJjou’ga veebi : ) ’’ . Ning, siis oli ta veel tweetind igast asju, mis me rääkisime . Mulle oli saadetud mitu kirja, et kas sa oled Nialli tulevane tüdruk ja midagi sellist .


Tweetisin : ,, Kui te arvate, et me Nialliga sebime üksteist, siis teadke, et kaamera ees ta ainult sööb ja flirtimisest on asi kaugel ! :) ’’


Mulle saadeti selle teema kohaselt veel palju kirju ning niikuinii oli mul igav, seega vastasin neile . Tegelikult me saame Nialliga päris hästi läbi, ning see õe ja venna teema olekski peaaegu päris – nagu me olekski päris õde ja vend .


Lõpuks kui kell oli juba päris palju, otsustasin tuttu minna .



Olin just ärkand ja mega uimane . Kell oli 10 ja veits peale . Läksin tudukates alla ja tegin endale ühe kohvi . 

Kohvi : 

Tumblr_m6yi0tskzv1qm486fo1_1280_large

Siis, läks mul kõht tühjaks, võtsin kapist hommikuhelbed ja kallasin need kaussi, lisasin veel piima ja hakkasin sööma . 

Hommikuhelbed : 

Tumblr_m6qn0atux51rnqo3xo1_500_large

Kui lõpetasin läksin akna juurde, esimene lumi oli juba kadunud, kahjuks . Olin enam – vähem ärkvel juba, aga mitte täiesti, seega läksin ülesse ja käisin dušši all ära .


Pärast seda kuivatasin juuksed ning sättisin need krunni . Pesin hambad ära ja toppisin eilsed dressid selga .


Klõpsasin läpaka käima ja vedasin selle voodisse . Seadsin ennast mugavalt sisse ning logisin msn’i . Muutsin alaka ära . ,, Keegi välja ? :) ’’ .


Varsti kirjutas mulle keegi, see oli mu oma vennake .


NiallJH says : Sul väga igav jah ?

AnnuJjou says : Jeaaaps . Välja ?

NiallJH says : Ma pean kella 14’ks stuudiosse minema, seega on mul aega . 13 : 00 Starbucks’is ?

AnnuJjou says : Jeah, tnx :D Aga, mis ma praegu teen ? =(

NiallJH says : Mina ei tea, pole minu mure ka, ma lähen igastahes nüüd sööma, tsau

AnnuJjou says : Ai, sa väike toiduperv :x :d Ttsaau !

NiallJH says : Ikka saab :x


Panin oleku eemal ja läksin alla . Klõpsasin teleka käima, sealt ei tulnud midagi ning mul oli kohutavalt igav .


Läksin tagasi oma tuppa, võtsin mingi ajakirja ja hakkasin seda lehitsema . Panin kirja ka mõned asjad, mida ma endale tellida kavatsen .


Kell oli märkamatult 12 saanud . Hakkasin ennast kähku sättima .


Lippasin garderoobi ja hakkasin riideid valima . Kui need leitud tegin meigi ja siis soengu . Panin siis lõpuks riided ka selga . Lisasin ehted ja olingi valmis . Mul oli veel 20 minutit aega . 

Riided, meik, soeng : 

C600x600_large
599676_201961649931900_337257567_n_large
Image001339431298622wiit01_large

Läksin rõõmsalt alla ja panin õuekad selga . Lisasin huuleläiget, ning pärast seda panin selle oma kotti, teiste asjade juurde .


Sulgesin ukse ja lukustasin selle . Istusin autosse ja sõitsin Starbucksi . Sisenesin ja nägin juba Nialli . Ta ootas mind .


Istusin tema juurde . ,, Hei ’’ alustasin . ,, Tere jah ’’ vastas ta ning jätkas . ,, Tead, ma sõin kodus juba kõhutäis, sest ma eelmine kord nägin, kui vähe sa sõid ’’ rääkis ta võidukalt . ,, Ahsoo ’’ laususin naljakalt ja istusin .


Tellisime mõlemad endale sellised asjad : 

Tumblr_m6z536fuo11qmrlcto1_500_large

Rääkisime päris palju juttu ka .


,, Kuule, teistel on tunnid läbi, me võiks nad siia kutsuda, ning teised poisid ka ? ’’ pakkusin välja . Niall oli nõus, me hakkasime võidu peale kõigile helistama, kes võidab, peab teisele karistuse mõtlema .


Muidugi kaotasin mina, sest mul oli vaja ühele inimesele rohkem helistada . Kõik tulid ka . ,, Mis mu karistus siis on ? ’’ uurisin . ,, Sa pead minuga, mingi päev mäkki sööma tulema, ning sa sööd kõik toidu ära, mis ma sulle ostan ’’ seletas ta . ,, No, okei ’’ nõustusin, mul ei jäänud ju muud üle .


Peagi nägimegi, et teised jõudsid . Nad istusid meie juurde lauda ning tellisid endale samad asjad, mis meil Nialliga olid . Kui lõpetasime, otsustasime minna niisama tänavale lollitama .


Meil sai ikka päris palju nalja . Läksime poistega koos ka stuudiosse . Ka seal me lollitasime, aga ainult tüdrukutega .


Nad lõpetasid ja tulid meie juurde . ,, Kuulge, meil hakkab trenn ’’ märkis Dessu . ,, Oi, sinna me tuleme küll kaasa ’’ muigas Louis . ,, Ei tule ! ’’ protesteeris Betty .


,, Tuleme küll ’’ ütles Zayn ja müksas teda flirtivalt . Muigasin .


Kuu hiljem


Me saame Nialliga super hästi läbi, ta polegi nii halb kui ma algul arvasin . Me pole enam tülitsenud ja ma loodan, et seda ei juhtu ka .


Trennis läheb mul suht hästi, kuigi ma teen seal teistsuguseid harjutusi . Samuti on meil üks uus kuum paar . Ma võisin vedada, et esimene paar on Harry ja Karru, kuid on hoopis ... 

No comments:

Post a Comment