Friday, July 13, 2012

Girls Direction : 31OSA

Eelmises : 







Läksin telefoniga Twitterisse . Vaatasin Harry tweete .


,, Mul oli ühe väikse, armsa inglikesega imeline õhtu @KarruBlah ’’

Tweetisin samuti : ,, Mul oli @Harry_Styles ’ ga unustamatu õhtu ’’


Korraga, meenus mulle kotike . Läksin võtsin koti ja piilusin sinna sisse, seal oli ... 




Edasi : 



Seal oli, sinine Jack & Wills’i pluus . ,, Huvitav kingitus ’’ märkisin . Lisaks oli seal veel, üks karbike . 

Karbike : 

Tumblr_m3bk48hxqz1rttjqio1_400_large

Tegin karbikese tasakesi lahti . Seal sees oli südamekujuline kaelakee . Võtsin selle oma näppude vahele ja uurisin seda . Tegin selle lahti . Selle oli minu ja Harry pilt . ,, Aww ’’ . 

Kaelakee : 

E0561a532c_82055328_o2_large

Panin kaelakee karpi tagasi ja oma ehete juurde . Panin ka särgi ilusti ära .


Võtsin oma telefoni . 

Telefon : 

Tumblr_m44mq9jdig1rw4o8ko1_500_large

Mul oli üks uus sõnum . See oli Harrylt . Avasin selle kohe .


Kanna seda särki, meie järgmisel kohtingul . :)

x Harry


Ta oli selle 10 minutit tagasi saatnud . Kirjutasin vastu .


Nii, et sa plaanid juba uut kohtingut ? :D

Eks, ma siis kannan :b

x Karru


Põhimõtteliselt kohe tuli mulle ka sõnum vastu .


Jeps, ikka :D

Tubli ;)

x Harry


Ei kriband talle enam vastu, vaid läksin tuttu .


Annu vaatenurk :


Kuulsin oma telefoni helisemas . Avasin vaevaliselt silmad ja vaatasin kella . 2 öösel . ,, Kes see küll praegu helistab ? ’’ Vaatasin ekraani , Tundmatu number ’ . 
Vastasin kõnele . ( Mina : M Võõras : V )


M : Ja ? Kes see on ?

V : Kullake, mis sa ise arvad !

M : Jack ?

V : Hakkab minema juba !

( Mina : M Jack : J )

M : Mida sa tahad ? Kus Elena on ? Mida sa temaga tegid ?

J : Rahu – rahu, Elenaga on kõik hästi, veel

M : Mida sa tahad ?

J : Sa paned ennast nüüd ilusti riidesse ja tuled oma kooli juurde


Ja kõne lõppes . Jooksin ruttu enda garderoobi . Võtsin sealt ruttu ühed hästi tavalised riided ja toppisin need selga . 

Riided : 

C600x851_large

Võtsin veel tossud ka ja surusin need jalga, sest ma ei tahtnud eriti kontsasaabastega minna .


Läksin hästi vaikselt alla ja sealt edasi välja . Istusin ruttu autosse ja sõitsin kooli juurde . Kohe, kui sinna jõudsin, tuli mulle sõnum .


Tule autost välja !


Tulin autost välja . Korraga surus mulle keegi midagi näole, tundsin kuidas mu kehast kadus jõud ja mu silmad vajusid kinni .



Tundsin rõvedat tolmulõhna . Avasin vaikselt silmad . Ma olin kuskil keldris . Siin oli niiske ja tolmune . Mu kehal oli külm higi . Tõmbasin endalt jaki pealt ära .


Nägin edast natuke eemal Elenat . Jooksin tema juurde . ,, Elena ? ’’ rääkisin temaga, kuid vastust ei tulnud . Püüdsin teda äratada, kuid see ei andnud tulemust .


,, Ära näe vaeva ’’ ütles keegi . See hääl tuli seljatagant ja kuulus Jackile . 
Pöörasin ennast ümber ja vaatasin teda vihaselt . ,, Miks nii kuri ? ’’ küsis ta . Ei vastand .


,, Okei, sa ei peagi minuga rääkima ’’ ütles ta . ,, Mul on sulle üks pakkumine ’’ jätkas ta . Olin ikka vait . Ta hakkas rääkima ,, Mina lasen su väikse sõbrannakese minema ja meie sinuga kolime ära ja oleme õnnelikult koos igavest, kas ei kõla mitte hästi ? ’’ küsis ta irvega .


,, Sa oled liiga palju muinasjutte lugenud ’’ ütlesin ja kargasin talle kallale . Ta sai vihaseks ja lükkas mu kõvasti vastu seina . Ma sain peale kõva hoobi . Kuulsin veel kuidas ta ütles ähvardades ,, Ära mulle enam kunagi kallale tule ! ’’ .


,, Ning, ma pean sulle midagi tunnistama ’’ jätkas ta sarkasmiga . ,, See Niall või kes iganes ta ka poleks, tema ei keerand sulle sitta, kõik selle tegin mina, kas sa mäletad, kui me olime lõbustuspargis ja ma pidin ära minema . Ma läksin ja lõhkusin su maja aknad ära ning sa ei oskanudki mind kahtlustada ’’


Siis vaatas ta minu poole, et ma midagi ütleksin .


Mu pea käis ringi ja ma olin väga uimane . Panin oma käe sinna, kuhu mu pea oli hoobi saanud, seejärel vaatasin oma näppe, need oli verised . Libisesin mööda seina alla .


Jack jooksis minu juurde ,, Anett, anna andeks ! Ma ei tahtnud ! ’’ ja siis surus ta oma huuled mu laubale, see oli nii vastik tunne . Proovisin teda eemale lükata, aga mul polnud nii palju jõudu ja ma olin uimane ka .


Ta võttis mu kätele ja viis seal keldrist ära . ,, Kuhu sa mu viid ? ’’ küsisin, mul ei olnud jõudu talle vastu hakata niikuinii . ,, Ma pean su haava kinni siduma ’’ ütles poiss .


Ta asetas mu mingile diivanile ja pani lambi põlema . Jack askeldas ümber minu ringi ja otsis vajalikke asju . Ta sidus mingi lapi ümber mu pea . Siis nõudis ta, et ma pikali läheks ja puhkaks . Tegingi seda . Ta istus minu juures, hakkasin rääkima .


,, Jack, ma tean, et see mida ma tegin oli minust hoolimatu, ma olin sinuga väga ülbe, palun anna mulle andeks . Ja palun ära karista selle eest Elenat, tema pole midagi teinud ju . Mul on nüüd uus elu olemas, palun püüa sama teha – leida endale uus elu, see ei ole nii raske, kui sa ette kujutad ! ’’. Jack vaatas mind ja lausus ,, Ometi on vana Anett tagasi, hooliv ja lahke ’’ .


Naeratasin ja jäin ootama, et ta midagi veel ütleks . Ta sai mu soovist aru ja alustas juttu ,, Kuid, ma ei suuda sinust enam lahti öelda, ma armastan sind, kuigi sa ütlesid kunagi välja lause, mis mulle väga haiget tegi, aga ma ikkagi armastan sind ’’ .


Vaatasin teda ja lususin vaikselt omaette . ,, Anna andkes, kuid siis ei jää mul muud üle ’’ . Ta vist kuulis seda ja hakkas juba uut küsimust esitama, aga tema pead tabas lamp .


Kargasin ruttu püsti ja jooksin alla keldrisse . Kuna ma ei ole mingi jõujunn, ärkab poiss varsti ülesse . Proovisin Elenat veel äratada, see ei õnnestund . Jooksin tagasi ülesse, kööki . Leidsin sealt, mida otsisin – nuuskpiirituse . Haarasin ka mingi lapi kaasa ning kiirustasin tagasi keldrisse .


Tegin selle lapi nuuskpiiritusega kokku ja toppisin Elena nina alla . Ta ärkas . ,, Elena ! ’’ kallistasin tüdrukut . ,, Anett ? ’’ küsis ta kähedal häälel . Noogutasin ja mul hakkasid pisarad jooksma . ,, Tule lähme nüüd ruttu ! ’’ utsitasin teda .


Jooksime majast välja ning sealt edasi . Ma ei tundnud eriti oma jalgu, lihtsalt jooksin, Elena minu käeotsas kaasa komberdades, sest ta oli väga uimane veel .


Peitsime ennast kuskile võssa ära, sest kuulsime Jacki . Jäime nii kartuses magama .


Ärkasin, ma olin ...

No comments:

Post a Comment