Tuesday, May 29, 2012

Girls Direction : 11OSA


Eelmises :


Leppisime kokku, et Karru tuleb minukale kella 21 : 35’ks ja siis lähem jalutama, kuigi jah, on pime ja värki . Vahetasin käbe riided ja harjasin juuksed läpi ning seadsin need krunni . Kiirustasin siis alla ja panin tossud jalga . Kuulsin uksel koputust, avasin kiiruga ukse ja lipsasin ukse vahelt välja . ,, Tsauka ’’ ütlesin tüdrukut kallistades . Ta vastas mulle samaga . Kõndisime natuke aega vaikuses, kuni Karru alustas juttu ...


Edasi :

,,Tead, millega ma hakkama sain !? ’’ ,, Emm, veel ei tea ’’ vastasin . ,, No vaata ma eile peol, jõin ennast täis ja värki, no ja siis me nagu Harryga ... ’’ Ei lasknud tal lõpetada ,, Mida ? Lollakas oled w ? Oota ja mis teie vahel on midagi w ? ’’ küsisin . ,, Mhh, eii, ma saatsin ta pe*se pärast seda ’’ rääkis Karru . ,, Okei ’’ vastasin lühidalt, sest kuulsin oma telefoni helisemas . Ekraanil ilutses mingi number, mida ma ei teadnud . Võtsin vastu ( Mina : M Võõras : V )
V : Tsau, ma Niall
M : Niall !? * vaatasin Karrule kahtlevalt otsa, ta andis mulle märku, et ma jätkaks *
M : Aa tsau ja
N : Kuule, meil tuleb mingi üritus ja kõik poisid peavad endaga kellegi kaasa võtma, ja me nagu mõtlesime, et äkki te viitsiks, et te oleks lihtsalt meie kaaslased, ei midagi enamat !?
M : Emm, ma ei tea, ma pean teistega rääkima
,, Kellega sa räägid ? ’’ küsis Harry hääl, Niallilt . ,, Anettiga ’’ vastas poiss talle . Emm, helistab mulle ja räägib Harryga !? ,, Kas Nicole on ka seal ? ’’ esitas Harry uue küsimuse . ,, No kust mina tean ja muideks ma räägin Anettiga mitte sinuga ’’ ütles Niall kurjemal toonil ja jätkas siis minuga vestlust .
N : Emm, ahh * kogeles poiss ja jätka * jah räägi nendega
M : Leidsid telefoni uuesti ülesse jamh ?
N : Hah, sorri, Harryl oli midagi vaja
M : Jaja ma kuulsin, aga tsau
N : Tsau ja räägi nendega !
Panin kõne kinni . ,, Nii mis see Niall tahtis ’’ uuris Karru . ,, Ahh, neil tuleb mingi üritus ja neil kaaslasi vaja ja siis nad tahtsid teada, kas me oleks nõus LIHTSALT kaaslasteks tulema ’’ ,, Ohh tegelt võiks isegi minna ’’ ütles Karru naeratades . Noogutasin . ,, Aaja tead, vahepeal tuli nagu Harry midagi Nialliga rääkima ja kui kuulis, et Niall minuga räägib küsis kohe kas sa oled koos minuga või midagi sellist ’’ ,, Oumaigaash ’’ lausus Karru silmi pööritades . Hakkasin selle peale naerma . ,, Aga kuule ma hakkan minema, homme trennis näeme ’’ ütles Karru, tegi mulle veel kalli ja lahkus . Läksin koju . Käisin ruttu pesus ära ja siis läksin läpakasse . Logisin ennast Twitterisse sisse ja tegin mõned uued tweedid, nägin ka, et Liam ja Niall on mind folonud . ,, Omg, mis nad arvavad, et ma mingi sõber neil w ? ’’ rääkisin omaette . Hakkasin teistega ( Betty, Karru, Jes, Jas ) Twitteris rääkima, ütlesin neile nii palju, et ma pean nendega homme rääkima, samuti ka Charile . Panin läpaka kinni . Föönitasin veel ruttu oma pea ära ja läksin siis voodisse ning kadusin unenägude maale .
Avasin rahulikult silmad päiksekiirte peale, mis mind paitasid . Olin unustand ruloo õhtul alla lasta . Pikutasin natukene oma voodis . Otsustasin kella vaadata . Võtsin öökapilt oma telefoni ja uurisin ekraani . Kell oli 11 : 02 . Ma pidin trenni kella 13’ks minema . Panin telefoni rahulikult tagasi ja tõusin vaikselt . Olin veel väga unine ja tukerdasin ringi, ma ei suutnud lihtsalt korralike samme teha . Esimese asjana lülitasin läpaka käima, seda on mul kombeks teha iga nädalavahetus esimese asjana . Seejärel ma niiöelda , kõndisin ’ vannituppa . Pesin oma näo ja hambad ära ning väljusin vannitoast . Läksin oma garderoobi ja valisin välja kodused riided . Panin need endale selga ja suundusin siis läpaka juurde, panin sealt TheHitsRadio käima . Lükkasin veel juuksed lohakasse patsi ja istusin laua taha .
Riided :
Y_large
Lõpuks kui enam arvuti olla ei viitsind läksin alla . Võtsin kapist endale kausi . Valasin sinna piimahelbeid ja piima nende peale . Otsisin veel sahtlist lusika ja alustasin oma söögiga . Kui söödud sain läksin oma tuppa, vaatasin kella . Mul oli veel natuke aega, läksin töllasin niisama maja peal ringi .
Sisenesin garderoobi ja valisin sealt riided välja . Panin need selga, lisasin ehted, tegin soengu ja seejärel meigi . Panin veel oma trennikoti kokku ja suundusin alla . Lükkasin endale kingad jalga ja lahkusin majast . Tegin autouksed lukust lahti ja alustasin sõitu . Trennikoti ma viskasin kuskile tahaistmele .
Riided, soeng, meik :
Y_large
Img_3972_large
581157_228839740553164_157950070975465_290731_1783558302_n_large
Peatusin selle maja ees, kus meil trennid toimusid . Sisenesin majja ja läksin sealt edasi riietusruumidesse . Jas oli samuti seal . Ta ei vaatand mulle otsagi ega midagi . Olin teda Karru peol suht koguaeg ignonud . Vahetasin riided ära ja hakkasin juba riietusruumist lahkuma, aga Jas peatas mind, oma küsimusega . ,, Miks sa mind Karru peol ignosid ? ’’ Mõtlesin ruttu mingi vale välja . ,, Ma ei ignond, mul oli natuke halb tuju ja ma ei rääkind eriti kellegagi ’’. ,, Okei, aga, juhtus midagi w ? ’’ küsis ta murelikku teeseldes . Bitch ! karjusid mu mõtted . Naeratasin lahkelt ja vastasin talle ,, Ei, lihtsalt peavalu ’’ Ta ainult noogutas ja läks minema . Lahkusin samuti . Tegin saalis natuke sooja, venitasin jne ... Lõpuks alustasime ka trenniga . Õppisime mõned uued sammud, tegime veel kava läbi . Samuti tegime ka nalja, nagu iga trenn . Kui hakkasime kava uuesti läbi tegema, tegelikult mina seda VEEL eriti ei oskand, oli kuulda kuidas uks lahti läks . Kõik vaatasid ukse poole . Sealt astus sisse ...

No comments:

Post a Comment