Friday, May 18, 2012

Girls Direction : 8OSA


Vana :


Lõpuks kui me tuppa tagasi läksime tekkis Char’l mõte kutsuda vaime välja. Otsisime välja kõik vajalikud asjad. Olime diivanilaua juures, millel põlesid küünlad, ainult need tuba valgustasidki. Olime ümber laua. Betty oli nõus oma verd loovutama. Ta lõikas oma näpuotsa katki ning tegi sellega valgele taldrikule ringi, Karru lausus samalajal mingit värki, mis netis oli kirjas, et tuleb öelda. Kui ta lõpetas avasime kõik silmad. Kõik oli vaikne. Korraga käis mingi pauk, pistsime karjuma.


Edasi :


Tuled läksid põlema ning meid vaatasid, Kevin, Calvin, Daved ja Marcus.
Calvin :
Tumblr_m379v0jms91r0ux9go1_500_large
Daved :
Tumblr_ltj4b7frt51qe4nyno1_250_large
Marcus :
524725_291468190937415_100002227086423_652306_319280480_n_large
Tõusin püsti ja jooksin Kevini poole. Temani jõudes hakkasin ta rinda taguma ja karjusin talle naerdes ,, Mida sa ehmatad !!!!??? ‘’ ,, Rahu laps ! ‘’ ütles ta mulle. ,, Laku mu pe*set ! ‘’ ütlesin talle õelalt. ,, Kui ma vaid saaksin ‘’ lausus ta muigega. Jälle ütles ta mulle seda ! Keerasin ennast ümber ja vaatasin teda vihaselt, tõstsin keksmise näpu ja küsisin ,, Seda näppu näed w ? Fu*k you Nah*uj ! ‘’. Poisid ainult muigasid, mina, aga sammusin vihaselt ülesse. Varsti tulid ka teised sinna. Calvin teatas rõõmuga ,, Tead, me panime sulle hüüdnime, ,, Armsake ‘’ ‘’ Vaatasin neid imelikult. ,, Armsake ‘’ lausus Marcus muigega ja tuli mind kõditama, kõik ainult mind kiusasidki.
Avasin silmad ja nägin enda kõhu peale Kevini pead. Toetasin ennast küünarnukidele ja vaatasin teisi. Karru käsi oli mu jalgade peal, ka teised olid kuidagi imelikult magama jäänd. Tundsin mingit imeliku lõhna, see tuli mu seljatagant. Keerasin vaikselt pead. Seal oli Davedi jalg, mingi musta sokiga ja veel minu padja peal, ajasin silmad punni. Hais oli kohtav, räme juustukas lihtsalt. ,, Ülesse ‘’ lõugasin. Mõned avasid aeglaselt silmad, mõni, aga ehmatas ennast ülesse. Ronisin teiste alt välja ja tegin akna lahti. Seejärel tõin vannitoast õhuvärskendajat. Lasin seda tuppa päris palju. Pesin näo ja hambad, panin mugavad riided selga, tegin patsi ja läksin alla.
Minu riided ja pats :
Y_large
56382064_large
Segasin pannkoogi taigna valmis ja hakkasin neid küpsetama. Poisid panin ma elutuba koristama. Lõpuks kui ma pannkoogi tegemise lõpetasin ja ka tüdrukud oli laua katnud ja pinnad puhtaks teind läksime vaatama kuidas poistel läheb. Nad istusid diivanil ja vaatasid jalkat. ,, No mida !!! ‘’ lõugasin ja lülitasin teleka kinni. ,, Hei, see pole aus ‘’ priiskas Calvin. ,, Ei huvita, pärast koristate, praegu, aga tulge sööma ‘’ seletas Char tõsiselt ja karmilt, see oli naljakas. Poisid tõusid diivanilt püsti, seisid rivvi ja ütlesid kooris ,, JessBoss ‘’. ,, Olge vait lollakad ja tulge juba’’ priiskas Char ja läks kööki. Läksime talle järgi, istusime lauda ja alustasime söömist. Minul ja teistel tüdrukutel sai ennem söödud ning me läksime ülesse. Betty hakkas mu lõhnasi vaatama. Varsti läks ka Karru tema juurde ning kohe oli kuulda ka kuidas ta karjus ,, Ma tean !!!! ‘’ Jooksime kõik sinna. ,, Mida, mis ? ‘’ küsis Jes. Karru rääkis meile oma plaanist ja kõik olid nõus, mina küll natuke protesteerisin kuna need olid minu lõhnad, aga jäin siis ikkagi nõusse, lõpuks . Läksime tasakesi alla. Suundusime kööki teadmisega, et poisid on seal. Piilusin läbi ukse kööki. Mustad nõud olid laual, aga poisse polnud. Läksime siis vaikselt elutuppa ja nägimegi seal poisse, kes oma jalka mängu vaatasid, mis ennem pooleli jäi. Calvin lonksas just pudelist vett. Läksime kõik neljakäpukile ja hiilisime diivani taha. Mina ees, siis Karru, Betty, Jes ja Char. Piilusime poiste päid. Kui nägime, et nad olid mängu süvened otsisime taskutest välja lõhnad. Lasime neid vaikselt poistele. Minuti pärast küsis Marcus ,, Mis hais see on ? ‘’ ,, Rõvee ! ‘’ lõugas Kevin. ,, See on nagu naistelõhn ‘’ lausus Calvin. ,, Kuskil peavad ka naised olema kes seda lasid ‘’ märkis Daved ja kõik pöörasid ümber. ­Vaatasime neile kutsikasilmadega otsa, nende pilk liikus lõhnapudelitele, mis meie käes olid. Vaatasime enda käes olevat pudelit ,, Upsii’’ laususin vaikselt. Seejärel kargasime tüdrukutega püsti ja pistsime jookus. Kahjuks saadi meid, aga ka kohe kätte. Nad viskasid meid diivanile ning lahtistest veepudelidest voolas vesi diivanile. Ei teinud sellest välja, vaid tegime hoopis uusi põgenemis katseid, mis nurjusid. Lõpuks sai Batty sealt minema, ta jooksis üles minu tuppa ja lukustas selle. Varsti põgenes ka Char. Lõpuks saime ka meie Karruga sealt vannituppa minema. Sinna jäi ainult Jes. Oli kuulda kuidas ta karjus ja naeris. Lõpuks lõugas ta ,, AITAB !!!!!! ‘’. Kõik oli vaikne, kuid mitte kauaks. ,, Annu ! ‘’ hüüdis ta mind. Keerasin ukse lukust lahti ja jooksin sinna, Karru minu järel. ,, Mis on ? ‘’ uurisin elutuppa jõudes. Jes ulatas mulle vaikides mu telefoni, seal oli sõnum, mu Mommylt. Sõnum oli avatud, järelikult olid nad seda juba lugenud. Lugesin selle ka ise läbi. Silma jäi mulle see koht, kus mu mamps ütles, et jõuab kell 11 : 00 koju. Suunasin pilgu siis kellale, see näitas 10 : 14. Meil oli vähe aega, et see suur segadus ära koristada. ,, Kõik siia !!!! ‘’ karjusin üle maja. Kõik tulid alla, elutuppa. ,, Mu Mommy on kell 11 kodus, meil on 45 minutit aega, et kõik ära koristada ja teie aitate meid ‘’ suunasin näpu poistele. ,, Okei ‘’ ütles Daved käsi õhku tõstes. Mina, Kevin ja Karru läkisme minu tuba koristama. Betty, Char ja Daved elutuba ning Jes, Calvin ja Marcus kööki koristama. Proovisime teha nii kähku ja nii korralikult kui selle ajaga võimalik. Korjasin just maast tühje kommi, krõpsude jne … pakendeid, kui tuppa tuli Char. ,, Millega ma diivani ära kuivatan, see ei kuiva ise nii kähku ära ? ‘’ küsis ta. ,, Emm … ‘’ laususin. Mul ei tulnud midagi pähe, lõpuks tekkis mulle totakas mõte. Läksin vannituppa ja tõin sealt kaks fööni. Ulatasin need kahtlevalt Charile. ,, Me föönitame diivani kuivaks ? ‘’ küsis Char mind imelikult vaadates. ,, No kas sul tuleb midagi paremat pähe ? ‘’ küsisin talt. Ta mõtles hetkeks, raputas pead ning kadus. Läksin teistele uuesti appi. Kell oli saanud 10 : 44. Me olime saanud enamvähem korda, saatsin Kevini prügi ära viima, seda oli naljakas vaadata, ta viis seda nagu esimest korda, ei oskand isegi prügikasti kaant avada. Vaatsin köögi üle, korrastasin seal paar asja ning liikusin edasi elutuppa, sealt oli kuulda kuidas miskit kuivatati. Muidugi oli see diivan, mis oli ennem märjaks saanud. Astusin tuppa. Char ja Betty kükitasid diivani juures ja föönitasid / kuivatasid seda. See oli imelik, väga imelik, hoidsin kuidagi naeru tagasi. Kell lähenes 11. Meil sai napilt kõik valmis. Olime juba välisukse juures. Kallistasin kõiki ja jätsin juba hüvasti kui korraga sõitis mu mampsi auto maja ette…
,, Holy sh*t ‘’ hüüdsin ja lükkasin kõik trepist ülesse, sealt edasi minu tuppa ja garderoobi. Lükkasin just garderoobiukse kinni, kui kuulsin alt välisukse pauku. Jooksin naeratades alla. ,, Anett, miks sa meile järgi ei tulnud, nagu me kokku leppisime ? ‘’ uuris ema kohe, õelt tuulekat seljast võttes. ,, Sorri, mul oli eile nii paha olla, et ma ei olnud trenniski lõpuni, vaevu jõudsin koju ja vajusin voodisse, aga nüüd on kõik korras ‘’ seletasin talle. ,, Ahsoo ‘’ ütles ema kulmu kergitades. Läks siis köögi, võttis vett. Kui ta selle joodud sai, hakkas ta klaasi nõudepesu masinasse panema, aga kohe kui ta nägi kui palju nõusi seal oli vaatas ta mulle otsa. Damn !!! ,, Mis on ? ‘’ küsisin. ,, Miks siin nii palju nõusi on ? ‘’ uuris ta. Mõtlesin kiiresti mingi vale välja. ,, No vaata ma sõin tegelikult eile ja üleeile õhtust oma toas ja siis ma ei viitsinud nõusid ära viia ja no siis olid mul veel mõned nõud toas ja … ‘’ ,, Okei, aga ma läheks vaataks kas sul on seal toas veel nõusi ‘’ lausus ta ja läks üles minu tuppa. Ta vaatas toas ringi ning ta kahtlustas. Ta vaatas isegi voodi alla janii. Ka vannituba kontrollis ta üle. ,, No paistab, et sul tõesti ei ole rohkem ,nõusi’ siin ‘’ lausus ta ja hakkas juba ära minema, aga siis peatus garderoobiukse ees. Ta tegi ukse lahti ning astus sisse. Aii B*äää ! Minuti pärast astus ta sealt välja ja ütles ,, Nojah, mida ei ole, seda ei ole ‘’ seejärel tegi ta mulle kalli ja läks alla. Kuidas …? Jooksin garderoobi, mu riiete tagant tulid kõik välja. Ohkasin. ,, See oli napikas ‘’ mainis Jes. ,, Jeah ‘’ nõustusin temaga.
MÕNI PÄEV HILJEM …
Mommy :
Charlize_theron_covers_madison_magazine_june_2012-2_large

No comments:

Post a Comment