Thursday, May 17, 2012

Girls Direction : 7OSA


Eelmises :


,, Muljetavaldav ‘’ lausus Jas, jätkas ,, Nüüd on ometi minul Keviniga võimalus ‘’. ,, Ei usu, Kevini uus sihtmärk on Annu ‘’ rääkis Karru iga minu liigutust jälgides kui ma kapist asju võtsin. Lukustasin just oma kapi ja ütlesin ,, Sul on õigus Karru kiisu ‘’ Jas astus Char’i tagant välja, tuli minu poole ja ütles ,, Sa ju ikka tead, et oma bestidelt poisse üle ei lööda ‘’. ,, Ja sa ikka seda tead, et sa ei käigi temaga ! ‘’ laususin üleolevalt. Liikusin uste poole, Jes tuli minu kõrvale ja ütles ,, … ‘’



Edasi :


,, Sa tõesti ei lase tal võita ‘’ ,, Eii ‘’ laususin ja kõndisin edasi. Avasin välisukse ja astusin õue. Sügisene tuul sasis mu juukseid. Sisenesin enda autosse ja sõitsin selle sama hoone ette, kus eile oli trenn toimunud. Vahetasin riietusruumis riided ja läksin saali.

Minu riided jne ... :

Y_large
Ni141c00g-802_1_large



Venitasin ennast ja juba jõudsidki teised, ka nemad tegid natuke sooja ja siis alustasime. Nad õpetasid mulle kava jne …
Vahetasin riided ära ja hakkasin juba ära minema, aga mu teed takistas Jasmine. Ta vaatas mulle silma ,, mhh ? ‘’ küsisin. ,, Mm, sa oled in, trennid on kolmapäev, neljapäev, reede, laupäev ‘’ ,, Olks’’ vastasin. Hakkasin tast juba mööda minema. Ta kallistas mind ja ütles ,, Tsauka siis ‘’ ,, Tsau ja ‘’ vastasin ja kõndisin minema.
Läksin oma auto juurde ja avasin uksed.
Minu auto ( ees, must ) :
Tumblr_m2srhxyx6r1qa0na7o1_500_large

Väljas sadas vihma. Istusin autosse ja alustasin rahulikult sõitu. Oli reedene päev, pidime täna minema sugulastele külla, ma tõin küll vabanduseks, et mul on trenn, aga ema nõudis, et ma pärast järgi sõidaks, aga ega ma ikka ei lähe. Sõitsin koju.
Muudsin msn’is oma alaka ära : Freeplace, it’s mean only PARTY ! :d. Kohe tuli minuga rääkima Karru.
Karru :d says : DaFuck, sul freeplace ja sa mulle ei ütlendki ?
Annu:) says : Haha, jeah on !
Karru :d says : Aano teeme sinukal sleep overi !? :d
Annu:) says : Davj, calli Bettyle ja Charile, ma Jes’le
Karru :d says : Okk . Aq Jas ?
Annu:) says : Hui tahan ka seda siia !
Karru :d says : Olks, näeme, Cyaa
Annu:) says : Jeah, me Jes’ga poodi kh, bye
Annu:) Logged Out. Helistasin Jes’le. ( Mina : Jes : J )
M : Tsauka, kuule minukal sleep over, tuled ?
J : ofc
M : Aga ma tulen võtan su peale ja siis poodi, ostame kaunistusi ja värke ka, aga ma 15 minuti pärast sinu juures, so hurry !
J : Omg, bye
Ta pani kõne kinni. Läksin alla, lükkasin tossud jalga ja sealt edasi jooksuga autoni, sest vihma sadas. Käivitasin auto mootori. Panin TheHitsRadiole, sealt tuli hetkel The Wanted ,, Clad you came ‘’.
Jõudsin Jes’i maja ette.
Jes'i maja :
Tumblr_lzghomb8pg1roc8peo1_500_large


Ta juba ootas mind. Edasi sõidsime me poodi. Ostsime sealt kokku igast nänni ja kaunistamis materjale. Läksime siis minu juurde ja kaunistasime maja, põhiliselt minu toa ära. Panime ka asjad kausidesse joogid jätsime hetkel veel külmkappi. Jes’l oli võlts dokument ja tänu sellele saime ka alkot kätte, aga palju me ei võtnud. Varsti tulid ka teised. Panime pidžaamad selga ning seejärel chatrouletti.
Midu tudukad :
Hmprod_large
Karru tudukad :
421902_149138908537272_100003234907327_187859_711424357_n_large
Jes'i tudukad :
Thumbnail_large
Betty tudukad :
Y_large
Char'i tudukad :
Y_large

,, Näe nigga ‘’ karjus Karru. Kirjutasin talle.
Me : Jo nigg
Stranger : I’m Spanish
Kõik purskasid naerma.
Me : Sorry :)
Vajutasin nexti. Chattisime seal veel suht paljudega, kohtasime ka nunnudusi. Lõpuks kui enam seal olla ei viitsind tegime muid asju. Läksime naabrimuti ukse taha jõululaule pidžaamades laulama. Kahjuks tuli ukse peale hoopis mingi nunnu poiss. Ta käis Emmaga. Laulsime siis talle. Korraldasime veel igast värke, viskasime naabri kassi basseini, värvisime kellegi kollase aia mustaks jne … Lõpuks kui me tuppa tagasi läksime tekkis Char’l mõte kutsuda vaime välja. Otsisime välja kõik vajalikud asjad. Olime diivanilaua juures, millel põlesid küünlad, ainult need tuba valgustasidki. Olime ümber laua. Betty oli nõus oma verd loovutama. Ta lõikas oma näpuotsa katki ning tegi sellega valgele taldrikule ringi, Karru lausus samalajal mingit värki, mis netis oli kirjas, et tuleb öelda. Kui ta lõpetas avasime kõik silmad. Kõik oli vaikne. Korraga käis mingi pauk, pistsime karjuma.


No comments:

Post a Comment