Sunday, May 13, 2012

Girls Direction : 5OSA JUUBEL


Eelmises :


Nurga tagant ilmusid nähtavale Emma, Amanda ja veel kaks tüdrukut, keda ma ei tundnud. Nad haarasid minust kinni, ma küll rabelesin ja mõni neist sai minu käest paar tugevamat hoopi näkku, aga varsti ma väsisin. Elina lähenes mulle ja ...

Edasi :

Elina lähenes mulle ja tahtis juba virutada, aga koridorist oli kuulda naeru, mis lähenes mulle, meile. Nad lasid mind lahti. Elina tuli minu kõrvale, haaras randmest kõvasti kinni, ta lähenes mulle, et poleks näha kuidas ta minust kinni hoiab. Hääled olid juba päris ligidale jõudnud ja peagi ilmusid nähtavale viis tüdrukut, kolm neist olid pruuni peaga, üks blond ja üks musta peaga. Kohe kui üks nendest Elinat märkas manas ta näole ülbe ilme, irve ning kergitas tema suunas kulmu. Siis nägid ka teised teda. ,, Oii Elinake ’’ alustas blond tüdruk. ,, Ole vait Jasmine ! ’’ karjus Elina talle, näost punaseks tõmbudes. ,, Oi miks nii kuri ? ’’ küsis see sama tüdruk, Jasmine. Musta peaga tüdruku tagant astus välja pruunide juustega plika ja see oli KARRU. Ta tuli minu juurde ning tõmbas mu Elina haardest vabaks. Jasmine tuli minu juurde, võttis mu käevangu ja vedas sealt minema. Ma liikusin temaga lihtsalt kaasa. ,,Enivei, me lähme trenni ja sa tuled meiega kaasa, aaja ma tahan, et sa näitaks meile mis sa oskad sest ma kuulsin, et sa käisid tantsimas või midagi sellist ’’ ,, Okei ’’ vastasin kahtlevalt.
Lõpuks jõudsime mingi hoone ette. Sisenesime hoonesse ja sealt edasi läksime mingisse saali. ,, Nii näita nüüd ette mida sa oskad ’’ Käi pe*se ! ,, Ma ei hakka selliste riietega siin ringi taidlema, eksju . ’’ ,, Vahet pole ju eriti !!!!! ’’ ,, Tead, mul suht pohhuj sinust ja su arvamusdest, ma ei hakka nende riietega siin ringi taidlema, said aru !?!’’ ütlesin talle lõpuks, viskas üle juba. ,, Hah, ülbe, mulle meeldib’’ Ta lükkas mu toolile istuma ja lausus ,, Vaata siis meie trenni ’’.
Okei, ma olin nende trenni vaatand 45 minutit ja nad suht prod. Varsti nad ka lõpetasid. Elizabeth tuli minu juurde ja küsis ,, Nomh kuidas meeldis ? ’’ ,, Suht prod ’’ ,, Suht ? ’’ küsis Jasmine. ,, Jah suht ! ’’ vastasin enesekindlalt püsti tõustes. Ta ainult naeratas mulle ja ütles ,, Järgmine trenn on homme, samal ajal, ole siis siin ’’ ,, Jaja, mida iganes ’’ podisesin ja lahkusin saalist. Hakkasin tagasi kooli poole jalutama, panin käed endale ümber, sest väljas oli suhteliselt jahe. Ehmusin signaali peale, mis mu seljatagant kõlas. Pöörasin ennast ümber ja nägin musta autot. Keegi lasi akna alla, see oli Charlotte. ,, Õu kobi autosse, ma viin su ära ja RUTTU !!! ’’ priiskas tüdruk. Läksin kiirel sammul autoni, avasin ukse ja istusin sisse.
Charlotte auto :
Tumblr_m1iuuyaxsq1qe13rmo1_500_large

,, Tsau, kus sa siis elad ? ’’ alustas tüdruk juttu. ,, Mh, vahet pole, vii mind kooli juurde, ma võtan sealt auto ja saan edasi ise !’’ rääkisin. ,, Eii, ma ei vii sind kooli juurde, näita kus sa elad ning ma tulen sulle homme enne kooli järgi ’’ lausus ta teed vaadates. ,, Okei, järgmisest ristist paremale, sealt sõida umbes 400 meetrit otse edasi ja siis pööra uuesti paremale, ning olemegi peaaegu mu maja ees ’’ seletasin ma. ,, Ahah, okei ’’ lausus tüdruk kahtlevalt. ,, Räägi korra uuesti ’’ lisas ta veel. Seletasin talle ükskord ja täpsemalt ning varsti olimegi minu maja ees. ,, Oota, aga su perekonna nimi on Styles onju ?’’ küsisin. ,, Jaah ’’ vastas ta. ,, Iutss, ja sulle meeldib see pede direction ?’’ uurisin kulmu kergitades. ,, haha, bitch please, noooo, mu venna on nii loll ’’ lausus tüdruk naerdes. ,, Aano siis ruska, sest mina haten neid ka ! ’’ laususin ning me lõime ruskat. ,, Aga tsauu ’’ sõnasin ja astusin autost välja. ,, Tsauu ’’ karjus ta mulle ja sõitis kummivilina saatel minema.
Astusin majja sisse. Kõik oli vaikne. Suundusin üles oma tuppa ja panin läpa käima. Harjasin ruttu juuksed läbi ning logisin ennast msn’i sisse. Mind oli lisand Karru, Char ( Charlotte ) ja Betty ( Elisabeth ). Lisasin vastu ning läksin FaceBooki. Seal olid mind lisand Jes ( Jessica ), Jas ( Jasmine ), Betty ja Char. Minuga hakkas rääkima msn’is Karru.
Karru :d, FuckJeah says : Tsau
Annu , says : Tsau
Karru :d, FuckJeah says : Kle järgmine nädal minukal party ;d
Annu ツ says : YEAH ! Tulen ! :)
Karru :d, FuckJeah says : Ofc, jep :p
Kuulsin kuidas alt uks lahti läks. Sammusin aegalselt alla. Need olid mu ema, isa ja õde. Pööritasin silmi ja läksin tagasi ülesse. Chattisin veel natuke Karruga, aga siis otsustasin callida Elenale. ( Mina : M Elena : E )
M : Tsauu tibuke
E : Tsau, tead ma läksin siia uute kooli onju ja omg, nagu siin on ilgelt nunnud poisid, gaash, ma ei saa ikka üle ! * rääkis tüdruk õhinal *
M : Haha, sebi mõni ära ka siis
E : Lollakas, ole vait, aga kuule ma pean minema
M : Oukss tsauka
E : Tsau
Ta pani kõne kinni ning ma viskasin oma telo voodi peale. Mhh, miks ma talt ei küsind kuhu ta kolis ! Lollakas, jeps ! Suundusin siis kapi juurde ja valisin sealt trenni riided välja, need sättisin ilusti spordikotti. Viskasin oma koolikoti ja trennikoti nurka. Kuna olin suht väsinud käisin ruttu pesus ja seejärel kohe tuttu.
Kuulsin läbi une ühte rõvedat pirisevat heli, see oli äratuskell. Panin selle kinni ja tõusin ülesse. Kui olin oma hommikused rutiinid läbinud vaatasin kella. 5 minuti pärast pidi Char jõudma.
Minu riided :
Y_large
273734483570627337_nmglbsbf_f_large
Tumblr_m24gmjevk81r8j8qvo1_500_large


Läksin alla, panin tossud jalga, vaatasin veel korra oma välimuse üle, jäin rahule. Läksin välja, Char sõitis just mu maja ette. Istusin autosse ja sõitsime kooli.
Kõndisime koos Chariga välisuste poole. Sisse astudes haaras keegi mu oma käevangu, see oli …

No comments:

Post a Comment