Monday, May 14, 2012

Girls Direction : 6OSA


Eelmises :


Kõndisime koos Chariga välisuste poole. Sisse astudes haaras keegi mu oma käevangu, see oli …


Edasi :


See oli Jas. ,, Tsauka ‘’ alustas ta juttu ja tõmbas mind kappide poole. ,, Tsau ‘’. ,, Kuule, kas Karru juba kutsus sind peole ? ‘’ ,, Emm… jaa’’ vastasin. ,, Ahsoo, aga lähme homme koos siis šhoppama ‘’ ,, Emm … ma lähen juba Jes’ga ‘’ mõtlesin ruttu mingi vale välja. Ta krimpsutas nägu ainult ja lasi mind lahti kuna olime kappide juurde jõudnud. On pugeja nh! Võtsin kapist tundide asjad ja panin need kotti.

Minu kott :

Tumblr_m3451ojl7a1qd7w9fo1_500_large



Jas oli kuskile ära läinud, küll, aga nägin ma Jes’i. Läksin tema juurde. ,, Kuule, lähme homme koos šhoppama ‘’ tegin ettepaneku. ,, Nojah, Jas juba küsis mult, et kas me lähme, aga ära muretse, ma ütlesin, et me lähme ‘’ rääkis tüdruk. ,, Ohh, goosh, kas ta poeb kõigile nii w ?’’ küsisin. ,, Ei ainult neile, kelles ta konkurentsi näeb ‘’ ,, Mida, ta näeb minus … ‘’ ei lõpetand, sest Jes noogutas. ,, Aga miks ta siis … ? ‘’ Jes segas vahele. ,, Ta tahab vaadata kumb võidab, võidaks, mis iganes !’’ ,, Ahsoo, või nii, no siis ma tal küll võita ei lase ‘’ ,, Haha, mulle sobiks kui sa selle bitchi paika paneks ‘’ ütles Jes naerdes. Naeratasin ja me astusime klassi. Päev möödus suhteliselt igavalt. Kätte jõudis, viimane, kehalise tund. Mul polnud asju kaasas kuna ma ei oskan oma tunniplaani lugeda. ,, No vahet pole, ära mine siis ‘’ ütles Karru kui läbi koridori kõndisime. ,, Nojamh ‘’ vastasin vaikselt. ,, Tead, mis, lähme parem küünetehniku juurde ‘’ tegi Karru ettepaneku. ,, Oota korra, kas Elinal on ka kehaline praegu w ?’’ ,, Emm… jah’’ vastas tüdruk. ‘’ ,, Nii väga hea, mul on parem plaan ‘’ Tõmbasin Karru endaga kaasa, staadionile. Õpetaja lasi kõigil soojenduseks kaks staadioni ringi joosta. ,, Nii tule nüüd lähme’’ vedasin jälle Karru endaga kaasa, riietusruumide juurde. Riietusruum oli tühi. Avasin vaikselt Elina koti. Raputasin selle sisu maha.

Elina kott :

adidas-essential-team-bag-medium.jpg

Sealt hakkasid mulle silma roosad Barbie stringid. Tõstsin need kahe näpu vahel ülesse, silmitsesime neid Karruga, seal oli suurelt ka Elina nimi. Järgmisel hetkel olime juba krambis. See oli lihtsalt nii – nii naljakas. Lõpuks kui meil hakkas juba kiireks minema, sest tund pidi varsti lõppema, panime Elina asjad lohakalt kotti tagasi, nagu need ka ennem olid. Jooksime siis sealt minema, stringid kilekotis ja minu käes. Suundusime teadetetahvli juurde. Kinnitasime ilusti stringid selle külge, et ükski nurk kuskile murdund poleks. Jätsime selle sinna ja läksime sööklasse, sealt ostsime juua ja jäime ootama kella helinat. Kell käis, seadsime sammud teadatetahvli poole, seal oli juba suur rahvahulk.
Elina vaatenurk :
Astusin just riietusruumist välja koos Emma ja Amandaga ning suundusime koridori peale, Sealt vastutulijad kihistasid mind nähes naerda ja osad ütlesid ,, Sul on nii seksod stringid ‘’vms. Nägin teadetetahvli juures suurt rahva massi. Liikusin sinna, mind nähes hakkasid kõik kõhud kõveras naerma. Ma ei saanud aru mis toimub. Sammusin lähemale, rahvas liikus mu teelt, et ma näeks, mis seal siis on. Kohe kui nägin oma Barbie stringe, mis Kevin mulle 1’ks Aprilliks oli kinkind, jättis mu süda löögi vahele, mu põsed tõmbusid kõige punasematesse toonidesse. Tundsin kellegi kätt oma õlal ja keegi ütles. ,, Oii, sul on nii ilus pesu Sis ‘’ lausus Karru mu stringe teadete tahvlil silmitsedes. ,, Ole vait, sina tegid seda jah ‘’ ütlesin vihaselt. ,, Tõesta ! ‘’ nähvas ta mulle ülbelt vastu ja sammus siis minema. Kevin tuli sinna. ,, Wazzup ? ‘’ küsis ta. Kohe kui nägi stringe ajas ta näo krimpsu, aga jätkas siis naerdes. ,, Hea, et ma su juba ammu maha jätsin ! ‘’ ning kõndis siis eemale. Kõik vaatasid mulle üllatust täis nägudega vastu. Aga ta ju ei jätnud mind, me olime veel täna hommikul suhtes, see on kõik selle Anetti süü ! Nägin eemal Anetti.
Anetti vaatenurk :
Pärast seda kui Kevin Elina maha jättis, tegelikult nad olid veel täna hommikul koridoris ila pand, märkas ta mind. Ta tuli vihase näoga minu poole ,, Sina ! See on kõik sinu süü ‘’ sisistas ta vihaselt. Taganesin korraks, aga Karru lükkas mind õrnalt talle vastu. Elina jõudis minuni ja tahtis kohe bitchi panna. Haarasin ta randmest kinni ja lükkasin selle endast eemale. ,, Rahu nüüd ! Äkki murrad veel küüne ära ! ‘’ suunasin pilgu tema Hello Kitty küünte poole, mis olid naeruväärsed. ,, Ole vait ‘’ räuskas ta ja jätkas ,, Ma maksan sulle kätte !!!! ‘’ ähvardas ta mind. ,, Tead, ma arvan, et kõige parem oleks kui sa ise siit minema tõmbaks, siit linnast, sellest riigist. Teeksid endale ja teistele teene ‘’. Seda kuuldes kargas ta mulle kallale. Aga kohe tõmbas ta ära Kevin, kes ei läinud Elena ja oma vanematega kaasa, vaid elab hetkel sõprade juures. Ta lükkas ta eemale, tuli siis minu juurde. Pani käe ümber mu piha ja lausus ,, Annul on õigus kõigile oleks parem kui sa minema läheks ‘’. Elina oli hämmingus, mina, aga saatsin talle ülbe irve. Nägin kuidas Karru minu suunas kulmu kortsutas. Kevin keeras mind ja ennast ümber ja me sammusime minema. Liikusime kapide vahele, korraga ta lükkas mu vastu kappi ja suudles kirglikult. Ta toetus ühe käega vastu kappi ning silmitses lihtsalt mind. ,, Kas sa oleksid nõus mu tüdruk olema?’’ küsis poiss. Ühel poolel teel seisis ta ees, kuid teine pool oli vaba. ,, Ei ‘’ sõnasin kavalalt naerdes ja lipsasin sealt minema. Läksin oma kapi juurde, Karru juba ootas mind, teised tüdrukud ka. Kohe kui Betty mind nägi küsis ta ,, Sina korraldasid selle ? ‘’ ,, Emm, jah, koos Karruga ! ‘’ ,, Hei ära aja nüüd minu peale ! See oli sinu mõte ja sellepärast jättis Kevin Elina ka maha ‘’ rääkis Karru ja jätkas ,, Niiet see oli peaaegu Annu tubli käte töö ‘’ ,, Muljetavaldav ‘’ lausus Jas, jätkas ,, Nüüd on ometi minul Keviniga võimalus ‘’. ,, Ei usu, Kevini uus sihtmärk on Annu ‘’ rääkis Karru iga minu liigutust jälgides kui ma kapist asju võtsin. Lukustasin just oma kapi ja ütlesin ,, Sul on õigus Karru kiisu ‘’ Jas astus Char’i tagant välja, tuli minu poole ja ütles ,, Sa ju ikka tead, et oma bestidelt poisse üle ei lööda ‘’. ,, Ja sa ikka seda tead, et sa ei käigi temaga ! ‘’ laususin üleolevalt. Liikusin uste poole, Jes tuli minu kõrvale ja ütles ,, … ‘’
Kevin Miller :
Bampw-black-and-white-black-hair-boy-brunette-favim.com-205711_large

No comments:

Post a Comment