Sunday, May 13, 2012

Girls Direction : 3OSA


Vana :


Läksime ühte pesupoodi. Elena kadus kuskile riiulite vahele ära. Peagi ma ta ka leidsin ning sain uuesti kaubale keskenduda. ,, Ahsoo, niiet luuseri plika on leidnud endale uusi sõpru ‘’ ütles ...



Edasi :



Ütles Amanda. Alles siis suunas Elina pea meie poole. ,, Hello, kas tulite seksikat pesu ostma, ärge nähke vaeva, eriti sina Elena ‘’ lausus Elina ülbelt. Mhh, nii aitab ! ,, Kuule biiderguy, hoia oma mokk maas…’’ ta katkestas mind oma vaikse lausega ,, Mokk ? ‘’ ,, Just nimelt MOKK, kui ma selline tukapede oleks siis ma üldse ei möliseks, mine tõmba oma lesbaritest sõbrannadega kuskil mujal ringi, ma ei tea, kuskil lesbipaaris, aga kui sa veel temaga mölised siis saad molli kah ! Nüüd tõmba oksa, aa ja kui tahad teada miks me siia tulime, siis sellepärast, et mul tuleb Keviniga deit ‘’ Oii kurat, ei tule ju, aanh vahet pole, juba öeldud. Elina suu oli lahti vajunud. ,, Just nii kullake, me lähme deidile ja kui meil midagi rohkemat plaanis poleks ei oleks ma ju siin pesupoes, aga nagunäha oled sina juba ära kabistatud ja igav, aga ära muretse, ma teen su poisikese elu põnevamaks, sa võid oma sõbrannadelt pinoklit laenata ja mõned uued poosid ära õppida, sa oled mängust väljas tibuke, kukuta oma ego natuke allapoole juba ! ‘’ ütlesin talle, mulle meeldis see, ma sain teda häbistada just nii nagu tema häbistas Elenat. Hakkasin temast mööduma, aga ütlesin veel ,, Aaja allahinnatud toodete kast on seal ‘’ suunasin näpu ühe korvi peale millel oli suurelt silt ,, ALLAHINNATUD ‘’, jätkasin ,, Kõik teavad, et su pere on pankrotis ! ‘’ Kuulsin veel kuidas üks ta sõbrannadest ütles ,, Mina ei teadnud ‘’ ,, Ole vait !!! ‘’ käratas Elina talle. Lahkusime sealt Elenaga. ,, Aitäh ‘’ lausus Elena vaikselt. ,, Heh, ma ju rääkisin lihtsalt tõde !? ‘’ ,, Nojamh ‘’ ütles ta. Sisenesime ühte riietepoodi. Nägin seal ühte kleiti. Liikusin sellepoole, aga täpselt siis kui olin seda võtmas astus mingi blond tüdruk ette ja küsis ,, Karru, kuidas mulle see sobiks ? ‘’. Läksin Elena juurde. ,, Saadsa aru , see bitch ‘’ suunasin näpu blondi plika poole, jätkasin ,, ta võttis mult täpselt silme eest kleidi ära, ma lähen võtan talt selle ära ‘’ laususin enesekindlalt ja hakkasin liikuma. Elena haaras mu randmest ning lausus hambaid kokku surudes ,, Ära mine, see on Jasmine, kooli kõige popim plika, usu mind, sa ei taha ta vaenlane olla ‘’. Tõmbasin ennast ta hardest lahti ning jalutasin poest välja, Elena minu järel. Käisime veel paarist poest läbi ning suundusime siis kodude poole.
Lükkasin pauguga ukse lahti ning sisenesin majja. Panin kotid maha ja tõmbasin kossid jalast. ,, Em, is I’m bääk ( back ) !!! ’’ hüüdsin üle maja. Ema tuli koridori, ristas käed ja alustas juttu ,, Ma kuulsin, et sa ei olnud täna koolis ’’ Ups! ,, Olin küll ’’ vaidlesin vastu. ,, Lõpeta ! Su klassijuhataja helistas mulle ! ’’ käratas ema algust, jätkas ,, Lisaks rääkis ta ka seda, kuidas sa täna klassi ees rääkisid, ei tutvustand end, ei teinud kunsti õpetuse tunnis kaasa, olid prantsuse keele vihikut sodinud ja pärast lõunat kadusid koolist koos Elena Milleriga, kaasõpilased nägid teid lahkumas ’’ seletas ema rahulikult. ,, Sorri, ma vaatasin tunniplaanil vale päeva tunde ’’ ,mõtlesin ruttu vabanduse. ,, No, aga Elena, kas tema ei teadnud, et teil on rohkem tunde ? ’’ küsis ema. ,, No hallo, ka temal algas uus kooliaasta, ega ta ei õppind vahetunnis endale tunniplaani pähe ! ’’ ütlesin silmipööritades ning seadsin sammud oma toa poole. Viskasin ostukotid koos käekotiga voodile, klõpsasin läpaka käima ning kadusin vannituppa.
Minu läpa :
Tumblr_m108i4wlx91qfji2jo1_500_large
Pesin näolt meigi ning harjasin juuksed läbi. Seejärel läksin tagasi oma tuppa. Avasin neti läpakas ja panin TheHitsRadio käima. Siis vahetasin riided millegi kodusema vastu ja hakkasin oma uusi ostetuid riideid kappi sättima.
Riided, mis selga panin :
Y_large
Seejärel istusin laua taha, avasin lisaakna ja läksin ,FaceBooki’. Mul oli seal suht palju sõbrakutseid, silma hakkasid mulle : Elena Miller, Kevin Miller, Calvin Brook, Karru Kiisu, Daved Mylo ja Marcus Wilde. Võtsin kõik vastu, Calvin, Daved ja Marcus olid Kevini sõbrad, nad on ka mu klassikaaslased. Minuga hakkas rääkima , Karru Kiisu ’.
Karru : ,, Tsauka Bambi ’’
Annu : ,, Oi tsauu Bimbo ’’
Karru : ,, Kle õpi paremad sõnad ära vms, kirjuta paberile valmis vmi, õpi mölisema, eksole ! ’’
Võtsin Karru ankeedi, silm jäi püsima hobidel, ,, Tantsimine ’’ laususin vaikselt.
Annu : ,, Kle bimbo, mine võdista oma perse väiksemaks ! ’’
Ma ei viitsinud temaga möliseda, seega logisin ennast välja. Läksin hoopis , -Twitterisse ’ ning tegin uue tweedi : ,, Omg, Ole vait kui midagi öelda pole ! -.- ’’. Mul oli tegelt suht si*t tuju, Kevini pärast ! Võtsin oma telo, et kella vaadata. Viskasin telefoni voodi peale ning tegin akna lahti, sügisene õrntuul puhus tuppa. Otsustasin, et teen kodused tööd ära, kuigi osad asjad olin ma kooli jätnud. Tahtsin Elenale callida, aga mul polnud ta numbrit. Mm, äkki on ta , FaceBook ’is sees ! Läksin logisin ennast sisse, nägin, et keegi oli mulle kirjutanud, loomulikult oli see Karru.
Karru : ,, Seda me veel vaatame, kes siin perset väiksemaks võdistama peab ! : @ ’’
Kergitasin sellepeale ainult kulmu ning otsisin Elena oma sõprade seast ülesse, ta polnd sees. Omg, mis mul viga on, ma pole kunagi õppind ja nüüd hakkan siis õppima !?! Fu*kJeah ! Viskasin ennast voodile pikali, mul oli jube igav ! ,, Anett, tule sööma !!! ’’ hüüdis mu ema alt. Läksin alla, mu ema oli teinud riisi ja kana. Tõstsin taldrikule riisi ja natuke kana. Mu õde süüa ei tahtnud. ,, Nutellasaia ’’ kilkas ta rõõmsalt, kui mu ema talle saiale nutellat määris. ,, Mina ka, mina ka ’’ kilkasin teda järele tehes. ,, Sa oled totu, Annu ’’ ütles ta huuled solvunult pruntis. Hakkasin kõvasti naermas, ta tuli ja virutas mulle käega vastu pead õrnalt. ,, Emme kuule kas nelja aastastele on ka poksitrennid olemas ? ’’ küsisin naljatades. ,, Anett, jäta ! ’’ ütles ema. ,, Oi õigus jah, sulle sobivad paremini sumotrennid ’’ laususin naerdes ja paitasin oma õe pead. ,, Ole kuss ! ’’ ütles ta mulle, solvunult. Kohe kui ta oma nutellasaia sai oli tuju jälle laes.
Minu õde : Melanie Joanna Smith
429030_178003725640594_131637760277191_332692_1575618741_n_large

Elena Miller :
1a4010587613.jpg

No comments:

Post a Comment