Sunday, May 20, 2012

Girls Direction : 9OSA


Vana : 


Ta tegi ukse lahti ning astus sisse. Aii B*äää ! Minuti pärast astus ta sealt välja ja ütles ,, Nojah, mida ei ole, seda ei ole ‘’ seejärel tegi ta mulle kalli ja läks alla. Kuidas …? Jooksin garderoobi, mu riiete tagant tulid kõik välja. Ohkasin. ,, See oli napikas ‘’ mainis Jes. ,, Jeah ‘’ nõustusin temaga.
MÕNI PÄEV HILJEM …




Edasi : 


Istusin oma arvuti taga, Facebookis, kell oli just saanud 17 : 00. Leppisime Karruga kokku, et ma lähen temakale kella 18’ ks ja hakkame peo jaoks sättima ja värki. Logisin ennast välja ning sulgesin läpakakaane. Liikusin garderoobi, sealt välisin välja hästi lihtsad riided, panin need selga ja tegin ka patsi. 

Riided : 

Y_large
300388_205732986151143_133481940042915_596132_2224207_n_large


Otsisin veel peoriided ja võtsin ka mõned meigid. Panin asjad ilusti kotti, kell oli saand 17 : 36. Läksin alla surusin jalad tossudesse ja sealt edasi auto juurde. Viskasin koti taha, istusin ette ning alustasin sõitu.

,, Tsauka ‘’ karjusin välisust avades. ,, Tsauuuuu ! ‘’ hüüdis Karru mulle vastu. Suundusin ülesse, Karru tuppa. Asetasin oma koti voodile. ,, Oh goosh, sa pead mind aitama ! ‘’priiskas Karru ja jooksis enda garderoobist välja. ,, Mhh, mis on ? ‘’ küsisin tema voodilt püsti karates. ,, Ma ei tea mida ma selga panen, palun, palun, palun aita mind ‘’ vuristas tüdruk. Pööritasin silmi ja läksin garderoobi. 10 minuti pärast olin ma talle riided välja valind. Viisin neid ka Karrule näitama. Ta jõllas neid natuke aega ja lõpuks pomises mida ,, Aitäh ‘’i sarnast. Hakkasime sättima. Tegin Karrule soengu ja meigi, ning siis tegi tema mulle.
Kui Karru mu soengule viimast lihvi andis, helises mu telo. Karru ulatas selle mulle ja ma kohe vastasin. See oli Char. ( Mina : M Char : C )
C : Kuule ma jõuan mingi 20 minuti pärast Karru juurde, aga ühed tüübid jõuavad kohe
M : Kesasjad ?
C : No on ühed, nad kohe jõuavad !
M : Kes ? * küsisin juba karmimal toonil *
C : Küll näed ! * vastas ta ja pani kõne kinni *
,, Mis on ? ‘’ esitas Karru kohe küsimuse. ,, Char kutsus siia mingid düdod, aga ta ei ütlend kes need on ! ‘’ Karru lõpetas mu soenguga ja käis uksekell. Alustasime Karruga hommikumantlite peal maratoni alla, välisukse poole. Võitsin ikkagi mina. Nägin veel kuidas Karru kööki läks. Surusin ukselingi alla ja nägin seal blondi poissi, tema taga tumedamate juustega poisse. Ma teadsin neid ja mulle nad ei meeldind ! Keerasin koheselt ümber ja lükkasin ukse kinni. Nägin veel kuidas Niall jala vahele pani ja teiste poistega sisse astus. Hüüdsin Karrule ,, Char kutsus selle pede directioni ka kaasa ! ‘’ Poisid kuulsid seda. ,, Mida ?? ‘’priiskas Karru ja jooksis minu juurde. Ta vaatas poisse ja ütles siis kulmu kortsutades ,, Muideks see on normaalsete inimeste party, mitte mingi pedeparaad ‘’ ,, Aano siis me oleme In, kuna meie peded ei ole ‘’ märkis Zayn ja läks edasi Elutuppa, teised poisid tema järel. ,, Lollakas ‘’ pomisesin. Karru hüüdis järgi neile ,, Ära valeta, ma tean küll, et olete !!!! ‘’ ja tammus siis vihaselt ülesse. Läksin tema järel.

One Direction : 

Tumblr_m26q8pmslm1qge22to1_500_large

Zayn Jawaad Malik - Louis William Tomlinson  - Harold Edward Styles - Liam James Payne - Niall James Horan

 ,, Ma loodan, et Charil on hea vabandus, sest muidu saab ta peksa ‘’ lausisin. ,, Ooja, seda kindlasti ‘’ ütles Karru. ,, Kuule ma lähen alla, joon midagi ‘’ rääkis Karru ja lahkus. Kasutasin olukorda ja hakkasin riidesse panema. Lükkasin hommikumantli seljast ja võtsin kleidi kätte. Korraga läks uks lahti ja sisse astus Niall, ta sulges enda järel ukse, alles siis märkas ta mind. Ta lihtsalt jõllas. Lõpuks ütlesin ,, No jõlla pealegi, ega ma niikuinii tean, et sa pede ‘’. Jätkasin riietumist. ,, Anoo siis ma lähen parem ära, sest ma ei ole pede ‘’ ütles ta uhkelt. Kergitasin tema suunas kulmu ja jätkasin oma tegevust. Ta läks rõdule. Kui olin ennast ilusti valmis seadnud läksin rõdule. 

Minu riided, meik jne : 

564800_227876087317937_221612751277604_358844_1116282814_n_large
44365039nx_12_f_large
1_large
Tumblr_m1o2spxsm41ro738uo1_500_large
Img_5123_large
535496_300133626736631_203058606444134_715398_829979566_n_large
Tumblr_m448ncb80m1rs44who1_500_large

Nägin all Zayni ja Liamit. Neil käis mingi Nialli ja koogi teema. ,, Eii’’ karjus Zayn ja jätkas. ,, Kui me Naillile koogi sünnipäevaks teeme peab see olema häääääästi suur ja kaunistatud olema ‘’ rääkis ta. Liam ütles ,, Vot nii teemegi, Niall selline õgard ju ‘’. Lõugasin ,, Ahh sellepärast sa nii paks oledki ‘’ lõin käega lataka vastu Nialli kõhtu, kes minu kõrval seisis ja oli kuuland salaja pealt millise koogi ta sünnipäevaks saab. Liam ja Zayn vaatasid ülesse. ,, Ma ei ole paks ‘’ protesteeris Niall minu kõrval solvunud toonil. Liam hõikas tõsiselt ,, Niall, sa ei tohi niimoodi salaja pealt kuulata !! ‘’. Zayn ja Liam läksid tagasi majja. ,, Hea vaade onju, eriti kui saab veel pealt kuulata millise tordi sünnipäevaks saad ‘’ küsisin, tehes naljakalt tõsisit häält, sest Niallil oli mossis nägu ja ma proovisin teda naerma ajada. Ta naeratas ja vastas mulle siis muigega ,, Jeps, tõesti hea ‘’. Lahkusin rõdult ja suundusin alla. Läksin kööki, Karru oli samuti seal. ,, Tsau, kuule kas Char on tulnud juba ? ‘’ ,, Emm, ei ‘’ vastas ta mulle ja just siis käis uksekell. Läksime koos ukse juurde ja avasime selle. Kohe kui Chari nägime tõmbasime ta majja sisse ja sealt edasi ülesse, Karru tuppa. ,, Muideks kui sa veel ei teadnud siis ma ei korralda pedede paraade ‘’ alustas Karru. ,, Muideks, ma tean seda ja harry ning teised poisid pole peded, pealegi mul on hea vabandus ‘’ seletas tüdruk. ,, Nomh, mida sa ootad veel, räägi juba ‘’ ütlesin tüdinenult. ,, Noh, vaadake, teile meeldib The Wanted onju ? ‘’ ,, Jaaaaaa ! ‘’ karjusin. Karru hakkas ümisema ,, Glad you came ‘’ ning noogutas. ,, Harry lubas, et kui ma ta peole kaasa võtan, siis ta orgunnib meile kohtumise The Wantediga ‘’ ,, Mida ? ‘’ lõugas Karru rõõmust. Char ainult noogutas. ,, Aga, kas nagu ainult meie või on seal palju fänne ? ‘’ uurisin. ,, Ainult meie ‘’. ,, Omg, nagu päriselt w ? ‘’ küsisin sest ikka ei uskund seda. ,, Japs ‘’ ütles Char. ,, Aga davai lähme alla, suht palju inimesi on juba kohal ‘’ lausus Karru, toast välja astudes.

The Wanted : 


2 TUNDI HILJEM :

Olime kõik juba suht mõnusalt täis. Tuigerdasin tantsimast kööki, tühi klaas käes. Panin klaasi suure pauguga lauale, ime, et see katki ei läinud. Võtsin kapilt rummi ja külmikust coca ja tegin järjekordse koksi. Sellega läksin tagasi. Kui olin peaaegu elutoas otsustasin minna ikkagi ülesse. Suundusin Karru tuppa ja sealt rõdule. Vaatasin rõdult alla. Nägin Nialli, Liamit ja Louisi. ,, Hei poišhid, jhuua tjahate ? ‘’ küsisin karjudes ja viskasin klaasi, milles koks sees oli nende poole. See oleks äärepealt Louisele vastu pead lendand. ,, Purjus, aga siiski täpne ‘’ mainis Liam naerdes. Istusin rõduäärele ja kohe lõugas Louis ,, Oota, mis ta kavatseb ennast ka alla visata !? ‘’ Liam hakkas seletama ,, Usu mind, enda viskamisega sa nii täpne ei ole ‘’ ,, Mäshäshja sa jahud sheal ‘’. Louis ja Liam lasid seal mingit oma teemat, et ma läheks rõdult ära, aga muidugi ma ei läind.
Nialli vaatenurk :
Louis ja Liam andsid endast kõik, et Anett rõdult ära läheks, aga too ei mõelnudki ennast liigutada. Läksin jooksuga sisse ja sealt Karru tuppa. Avasin ukse, nägin, et Anett oli ikka rõdul. Aeglustasin natuke sammu, aga kiirendasin seda kohe kui nägin, et ta hakkab kukkuma. Haarasin temast viimasel hetkel kinni ja tõmbasin ta enda haardesse. Lõpuks kui uuesti teda vaatasin nägin, et ta tudub. Läksin vaikselt tema mul süles toast ära ja viisin ta ühte teisse tuppa. Panin ta vaikselt voodile, võtsin kingad jalast ja tõmbasin talle teki peale. Sättisin ka ennast tema kõrvale. Vaatasin veel korra kuidas ta magab ja uinusin siis ise ka .
Karru vaatenurk :
Hommikul ärkasin suure peavaluga, ma olin ikka korralikult täis olnud. Vaatasin enda ümber ringi, olin mingis toas. Maas olid minu ja kellegi riided veel. Vannitoa uks läks lahti ja sealt astus välja … 

No comments:

Post a Comment