Sunday, May 13, 2012

Girls Direction : Tutvustus ja 1OSA


Anett Smith – Annu
Vanus : 17 ( 15.07)
Iseloom : Hooliv, lahke, sõbralik, on ka bitch, peoloom, otsekohene, temperamentne, meeldib saada oma tahtmist ja saavutab ka selle alati, ei lase endaga möliseda, aga ka ei hakka eriti teisdega lampi mölisemb, rõõmus, pms alati naerab, kuulab teisi
Hobid : Kitarri mängimine, tantsimine ( 4 aastat ), fotograafia
Välimus : Blond, peenike, sinised silmad, hele nahk, sündind kesksuvel
Deisy Anetha Clark – Dessu
Vanus : 17 (14.07)
Iseloom : temperamentne ja teab mida tahab. Saavutab selle mida tahab .Sõbralik nendega kes on ka temaga seda. Alati võõrastega ülbe, kes talle ei meeldi. Muidu tore ja armas ning alati abivalmis. Kuulab hoolega sõbrannasid ja võtab solvanguid ja tühiseid tülisid üsna halvasi. See tähendab et mingi tühise asja p2rast v6ib temaga kauakaua tülis olla.
V2limus : pruunid juuksed. Sinakad silmad ning päevitunud nahk. Peenike (mitte kondibukett)
Nicole Carmen Celran - Karru
Vanus : 17 ( 7.04)
Iseloom : Otsekohene, sõpradega sõbralik, võõrastega ülbe, räme player
Hobid : Tantsimine
Välimus : Päevitund nahk, peenike, kastanpruunid juuksed, hallikassinised silmad
Elizabeth Madison McKinney - Betty
Vanus : 17 (13.05)
Iseloom : Raskesti kätte saadav (armastuses vms), emotsionaalne , sõbralik , kui vaja siis bitch , muusikaline , abivalmis
Hobid : tantsimine , laulmine , joonistamine , fotograafia
Välimus : Peenike, mustad juuksed, pruunid silmad, päevitund nahk
1e5410579587.jpg
Charlotte Styles - Char
Vanus : 17 (27.12)
Iseloom : Sõpradega koos hull julge, aga võõrastega häbelik. Kui midagi ette võtab saavutab selle. Hästi naljakas. Alati aitab sõpru, lohutab neid ja kuulab ära. Ja kui vaja kellegile peksa anda siis annab ka. Hoolib väga oma sõpradest, nad on kui õed talle. Oskab ka bitch olla.
Hobid : Pildistamine, tantsimine, laulmine
Välimus : Pruunid juuksed, rohelised silmad, peenike, päevitund nahk, fotogeeniline
Jessica Brook – Jes
Vanus : 17 (13.12)
Iseloom : Hästi sõbralik ja lahke, suvakatega ülbe, kui keegi mölisema tuleb paneb täiega vastu kah. Meeldib pidutseda ja on nsm lahe.
Hobid : Tantsimine
Jasmine Street
Vanus : 17 ( 13. 06 )
Iseloom : Tahab kõigist üle olla, teeskleb, et hoolib oma sõpradest, aga tegelikult kasutab neid ainult ära. On ülbe, aga samas ka pugeja.
Hobid : Tantsimine ja rullitamine
Välimus : Blondid lokkis juuksed. Keskmise pikkusiega. Sinakas – hallid silmad. Peenike ja päevitunud nahk, aga pole ka mingi nigga.
Elina
Vanus : 17 aastane
Iseloom : Ülbe, endaarust äge, ka ego.
Välimus : Tukapede, bllondid juuksed, hallikas – rohelised silmad, päevitunud nahk, peenike
Emma
Vanus : 17
Välimus : Mustad juukesd, suhteliselt ilus, sinakad – rohekad silmad. Päevitund nahk, peenike
Elina sabarakk
Amanda
Vanus : 17
Välimus : Blondid juuksed, kole soeng, keskmine pikkus, hallikas – sinakad silmad, päevitund nahk ja peenike
Elina sabarakk
Esimene osa :
Sisenesin direktori kabinetti. ,, Tere ’’ laususin lahkelt ja sõbralikult. ,, Tere, sa oled vist Anett, on mul õigus?’’ küsis ta paberit uurides, kus olid ilmselt minu andmed. Noogutasin. ,,Aga palun istu’’ istusin laua taha ja naeratasin lahkelt. Ta ulatas mulle lehe ja ütles ,, Siin on su tunniplaan ja klassiruumide numbrid, järgmise tunni klassiruuminumbri leiad lehe teiselt poolelt’’ keerasin lehe ümber ja uurisin seda. ,, Nii, aga see on kõik, loodan, et sulle meeldib uues koolis’’ lausus direktor. ,, Kindlasti meeldib’’ ütlesin lahkel toonil, nihutasin vaikselt tooli lauast eemale ja tõusin. Tooli lükkasin laua alla ja suundusin ukse poole, enne lahkumist ütlesin veel ,, Nägemist ’’. Sain samad sõnad vastu. Kui olin direktori kabinetist lahkunud uurisin lehte, et näha kus mul tund hakkab. Sättisin koti oma õlal ning suundusin teisele korrusele, direktor oli ka andnud mulle väikse kooliplaani. Meil pidi algama 10 minuti pärast matemaatika tund.
Seisin klassiukse ees, kontrollisin veel kas olen ikka õige klassi juures, ja olin küll. Surusin ukselingi alla ning astusin klassi. Keegi ei märkand mind, õnneks. Nägin aknaäärses reas tagant teises pingis vaba kohta. Suundusin sinna. Möödusin mingitest poistest, kes kandsid neid ameerika jalgpallimängijate jakke. Pärast seda oli kuulda vilistamist. Kõigi tähelepanu oli minul. Kergitasin ülbelt kulmu nende suunas ja jätkasin oma teekonda. Istusin pinki, tõstsin koti laua peale, võtsin telo ning läksin sellega twitterisse. 4 minuti pärast pidi algama tund.

Kell helises ning õpetaja astus klassi. ,,Tere klass’’ alustas ta oma juttu ning jätkas ,,Meie klassi on tulnud uus õpilane, tutvustame ennast alguses talle ja siis tutvustab tema, palun ütle oma nimi’’ ta suunas ennast ühe suhteliselt koleda pruunide juustega, prillide ja kõverate hammastega tüdruku poole. ,,Christina’’ podises plika ning nii ütles kogu ülejäänud klass oma nimed. ,,Nii ja nüüd palun tutvusta ennast sina’’ lausus õpetaja minu poole pöördudes. ,,Ma arvan, et kui nad tahavad mu nime või midagi muud teada saada, küsivad nad seda mult ise ! ’’ ütlesin ülbelt ning mu suule ilmus irve. Klassist oli kuulda naeru. Üks poisdest, kes mulle ennem vilistand oli vaatas minu poole ja tegi silma. Naeratasin talle võluvalt vastu. Keegi koputas mu õlale, keerasin ennast ümber mulle vaatas ülbelt otsa blondide juustega tukapede, kelle nimi oli vist olnud Elina. Ta ütles mulle ,,…’’


No comments:

Post a Comment